2010-01-24 18:25
dar2du
Sveiki
Kai elgtis tokiu atveju, kai IĮ veikla jau sustabdyta (laikinai), o įmonė turi lizingo sutartį (taigi, ir atsiskaitymus su kt. įmone)?
Ar mokėti toliau iš įmonės sąskaitos, o po to pripažinti neleidžiamais atskaitymais?
Ar reiktų veiklos nevykdymo laikotarpiui įmokų mokėjimą pavesti savininkui, iš jo asmeninės sąskaitos? Tada tą sumą galima laikyti savininko įnašu?
Juk IT, už kurį mokamos įmokos, nusidėvės tik kitais metais, nes kai nevykdoma veikla, tai ir nusidėvėjimo sąnaudų nėra?
Ar kaip?
Be to, įmonė turi gauti skolos apmokėjimą už pernai metais suteiktą paslaugą. Ir turi skolą atleistam darbuotojui. Taigi - į sąskaitą įplauks pinigai, ir bus mokėjimas.
?????????