Valandinis atlygis, DU ir kompensacija už nepanaudotas atostogas

Tininga Tininga 50021
2013-09-11 10:10 Tininga

Sityzen rašė:
bet vistiek kompensaciją uz nepanaudotas reikia paskaičiuot. o darbo laiko trukme skirtinga - 08 men po 2 val, 09 kelios dienos po 8 val.
Tai skaičiuokite iš to laikotarpio, už kurį skaičiuojate kompensaciją. Mano supratimu, taip teisingiausia.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-11-06 14:30 Dorota1
Valandinis DU į rankas 8 lt, kaip apskaičiuoti ant poperiaus kiek na kiek sutartį nurodyti? nes nesuprantu jai taikysi NPD tai gaunasi 10,5, jai ne tai 8,7 čia apitiksliai smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-11-06 14:46 Dorota1

Dorota1 rašė:
Valandinis DU į rankas 8 lt, kaip apskaičiuoti ant poperiaus kiek na kiek sutartį nurodyti? nes nesuprantu jai taikysi NPD tai gaunasi 10,5, jai ne tai 8,7 čia apitiksliai smile

kaip teisingai skaičiuoti kad į sutartį įrašyti, na sutarta kad 8 į rankas o keik ant poperiaus smile
Tininga Tininga 50021
2013-11-06 14:56 Tininga

Dorota1 rašė:
kaip teisingai skaičiuoti kad į sutartį įrašyti, na sutarta kad 8 į rankas o keik ant poperiaus smile
Dorota, juk tam yra skaičiuoklės... Negi sunku jomis pasinaudoti? smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-11-06 15:02 Dorota1
tai pasinaudojau, bet va ir nesuprantu kai padarau kad NPD skaičiuos sistema tas valandinis vienoks, kaip neskaičios kitoks,nežinau kuri pasirinkti, :D, nes gi žmogui tai NPD už visa DU taikysim ne už valandos
Tininga Tininga 50021
2013-11-06 15:14 Tininga

Dorota1 rašė:
tai pasinaudojau, bet va ir nesuprantu kai padarau kad NPD skaičiuos sistema tas valandinis vienoks, kaip neskaičios kitoks,nežinau kuri pasirinkti, :D, nes gi žmogui tai NPD už visa DU taikysim ne už valandos
Taikant NPD tikslaus skaičiaus negausite. Juk priskaičiuotas DU bus skirtingas!
Z
ziux 52
2014-03-11 22:23 ziux
Sveiki,

Susipainiojau visai. Skaičiuoju nepanaudotų atostogų kompensaciją ir man meta koeficientą. Pradžioje darbuotojas dirbo 0,5 etato (20 val. per savaitę), paskui 0,25 (10 val. per savaitę). Ar neteisingai bus, jei VDU skaičiuosiu DU/d.d.? Ar būtent reikalingas koeficientas? Ar jis tik suminėje laiko apskaitoje taikomas? Padėkite smile
A
Alina55 11024
2014-03-12 07:54 Alina55
Teisinga išsivesti 1 val. VDU. Koeficientas skaičiuojamas, kai darbuotojo prašymu ar sutikimu laikotarpiu, už kurį skaičiuojama nepanaudotų atostogų kompensacija, nustatyta skirtinga darbo trukmė.
Laurina Laurina 1897
2014-03-13 09:32 Laurina
Laba diena, me turesim priimti pagal terminuotą darbo sutartį darbuotoja pvz. 40 val. tam tikram darbui atlikti. su įkainių 35 lt/val. Kaip jam reikes paskaičiuoti kompensacija už nepanaud. atost. ?
A
Alina55 11024
2014-03-13 09:41 Alina55
Išsivesite papildomą koeficientą, o visą kitą prilyginsite pilnai darbo dienai, jeigu darbuotojui nebus nustatyta 5 d. d., 40 val. trukmės darbo savaitė.
Laurina Laurina 1897
2014-03-13 10:04 Laurina

Alina55 rašė:
Išsivesite papildomą koeficientą, o visą kitą prilyginsite pilnai darbo dienai, jeigu darbuotojui nebus nustatyta 5 d. d., 40 val. trukmės darbo savaitė.


Darbuotojo darbo savaitė bus ape 5 darbo val. Darbo sutartis bus sudaryta nuo 40 iki 80 val. už visą laikotarpį.

Kaip išvesti koeficientą ?
Pvz. priimam nuo 2014-04-01 (dirbs 40 val. per visą įdarbintą laiką)
atleidžiam - 2014-05-31 d.
Balandį 20 val. atidirbo - DU 35Lt per valandą (700 Lt)
Gegužį 20val. atidirbo - DU 35Lt per valandą (700 Lt)
A
Alina55 11024
2014-03-13 10:10 Alina55
Koeficientas - darbuotojo darbo valandas pagal grafiką per laikotarpį nuo 2014.04.01 iki 2014.05.31 dalinate iš įmonės d. val. ir:
koef. * 1 val. VDU * 8 val. * atostogų k . d. * 0,7.
W
Wyga 1334
2014-03-13 10:16 Wyga
Skaičiuojant, kiek priklauso atostogų k.dienų, kaip reikia apvalint? Kiek palikt po kablelio? Palieku 1 skaičių. Kažin ar gerai.
Laurina Laurina 1897
2014-03-13 10:20 Laurina

Alina55 rašė:
Koeficientas - darbuotojo darbo valandas pagal grafiką per laikotarpį nuo 2014.04.01 iki 2014.05.31 dalinate iš įmonės d. val. ir:
koef. * 1 val. VDU * 8 val. * atostogų k . d. * 0,7.


Šioje Įmonėje iki šiol nebuvo samdomu darbuotoju. Kokios įmonės darbo valandos turetu būti ?
A
Alina55 11024
2014-03-13 10:21 Alina55

Wyga rašė: Skaičiuojant, kiek priklauso atostogų k.dienų, kaip reikia apvalint? Kiek palikt po kablelio? Palieku 1 skaičių. Kažin ar gerai.

Pagal p. Kalčinsko komentarą - keturios vietos po kablelio...
A
Alina55 11024
2014-03-13 10:23 Alina55

Laurina rašė: Šioje Įmonėje iki šiol nebuvo samdomu darbuotoju. Kokios įmonės darbo valandos turetu būti ?

Nustatytas "įprastas" darbo valandas, kaip dirbantiems 5 d. d., 40 val. trukmės darbo savaitę (04 mėn. - 167 d. val., 05 mėn. - 168 d. val.)
Laurina Laurina 1897
2014-03-13 10:35 Laurina

Alina55 rašė:

Laurina rašė: Šioje Įmonėje iki šiol nebuvo samdomu darbuotoju. Kokios įmonės darbo valandos turetu būti ?

Nustatytas "įprastas" darbo valandas, kaip dirbantiems 5 d. d., 40 val. trukmės darbo savaitę (04 mėn. - 167 d. val., 05 mėn. - 168 d. val.)



1).Koeficeentas: darbuotojo Darbovalandos 40 val/335 val. - gaunam 0,1194 ?


A
Alina55 11024
2014-03-13 10:37 Alina55
Taip, teisingai.
Laurina Laurina 1897
2014-03-13 10:44 Laurina

Alina55 rašė:
Taip, teisingai.


O kaip toliau ?

0,1194 *35 lt/val*8 val*28*0,7 ligu 655,27 Lt kaškaip labai daug gaunasi už 40 dirbtu valandu :(
A
Alina55 11024
2014-03-13 10:46 Alina55
Darbuotojui už metus priklauso 28 k. d. kasmetinių atostogų, o Jūs pasiskaičiuokite kiek jam priklauso už faktiškai dirbtą laiką, t. y. už laikotarpį 2014.04.01 - 2014.05.31.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui