Atostoginių skaičiavimas

S
sava30 125
2012-07-17 14:21 sava30

Alina55 rašė:
Reikia skaičiuoti ir kai keičiasi darbo dienos, ir kai keičiasi darbo valandos.
Darbuotojo darbo val. (teorinės – dirbtos, sirgtos ir t. t.) per 12 mėn. iki atostogų pradžios mėnesio / įmonės darbo valandų (už tą patį laikotarpį) pagal 5 d. d. savaitės grafiką = koeficientas.
Skaičiuojam atostoginius: 1 val. VDU * 8 val. * koef. * atostogų d. d. pagal 5 d. d. savaitės grafiką.
Kai skaičiuojame VDU perskaičiavimo koeficientą, visą kitą prilyginame pilnai darbo trukmei.



Ačiu, Jums, Alina, kad atsiliepėte! O skaičiuojant santykį - /įmonės darbo valandų (už tą patį laikotarpį) pagal 5 d. d. savaitės grafiką - imamos 8 val per dieną ar 2/4? Nes pas mus keitėsi iš 2 į 4 darbuotojui - va čia aš ir nebesusidelioju skaičiuoklės...

smile
A
Alina55 11024
2012-07-17 14:24 Alina55
Taip, imamos 8 val per dieną.
S
sava30 125
2012-07-17 14:35 sava30

Alina55 rašė:
Taip, imamos 8 val per dieną.


Didelis DEKUJ!
Gita1 Gita1 8424
2012-07-17 15:05 Gita1
Jeigu žinau, kad mėnesio gale bus skirtas 970Lt priedas darbuotojui ir šiandien skaičiuoju atostoginius. Ar į liepos mėnesio vdu reikia įtraukti tą priedą ar vdu imamas tik iš darbo užmokesčio be priedo? labai jau stipriai sukyla vdu.. alga+priedas+atostoginiai gaunasi labai jau graži suma... smile
Tininga Tininga 50021
2012-07-17 15:07 Tininga

Gita1 rašė:
Jeigu žinau, kad mėnesio gale bus skirtas 970Lt priedas darbuotojui ir šiandien skaičiuoju atostoginius. Ar į liepos mėnesio vdu reikia įtraukti tą priedą ar vdu imamas tik iš darbo užmokesčio be priedo? labai jau stipriai sukyla vdu.. alga+priedas+atostoginiai gaunasi labai jau graži suma... smile
Kada atostogos ir už kokį mėnesį priedas?
Gita1 Gita1 8424
2012-07-17 15:10 Gita1
atostogos už liepą.. vieną savaitę ima. priedas hmm.. na jis bus pridėtas prie liepos mėnesio algos už birželio mėn. rezultatus.
Tininga Tininga 50021
2012-07-17 15:13 Tininga

Gita1 rašė:
atostogos už liepą.. vieną savaitę ima. priedas hmm.. na jis bus pridėtas prie liepos mėnesio algos už birželio mėn. rezultatus.
Mano manymu, skaičiuojant VDU jis nepriklausys, nes bus pridėtas prie liepos DU, ir nepateks į skaičiuojamąjį laikotarpį.
A
Alina55 11024
2012-07-17 15:14 Alina55
Jūsų atveju, priedas į VDU skaičiavimą netraukiamas.
Gita1 Gita1 8424
2012-07-17 15:15 Gita1
Dėkui.
2012-07-18 09:32 Kristiana__
Alina55, kažkokių naujovių čia prirašei apie VDU skaičiavimą dėl atostoginių.
Tininga Tininga 50021
2012-07-18 09:43 Tininga

Kristiana__ rašė:
Alina55, kažkokių naujovių čia prirašei apie VDU skaičiavimą dėl atostoginių.

Kokių?
Šiaip tai pasirodė naujoviškų komentarų, po teismo išaiškinimo, berods. Be to, aktualijose buvo didelis 4 dalių straipsnis apie atostogas ir atostoginių skaičiavimą. Jei nori - prisijunk, paskaitysi. smile
A
agise 215
2012-07-18 09:46 agise
Laba diena,
pardavėja dirba slenkančiu grafiku:2d dirba, 2 poilsio, per mėn išdirba įvairiai:150 d val ;139 d val ir tt.
Reikia išleisti 35 kd atostogų(08.01.-09.05.)
Kaip apskaičiuoti už kiek darbo dienų jai skaičiuoti atostoginius?
Vieni sako , kad reikia žiūrėti , kiek pagal grafiką šiuo laikotarpiu dirbtų dd, kiti-kad kiek darbo dienų įeina į 06.01.-07.09. laikotarpį (pagal 5dd savaitę).O aš nežinau , todėl prašau jūsų pagalbos.
Tininga Tininga 50021
2012-07-18 09:50 Tininga

agise rašė:
Laba diena,
pardavėja dirba slenkančiu grafiku:2d dirba, 2 poilsio, per mėn išdirba įvairiai:150 d val ;139 d val ir tt.
Reikia išleisti 35 kd atostogų(08.01.-09.05.)
Kaip apskaičiuoti už kiek darbo dienų jai skaičiuoti atostoginius?
Vieni sako , kad reikia žiūrėti , kiek pagal grafiką šiuo laikotarpiu dirbtų dd, kiti-kad kiek darbo dienų įeina į 06.01.-07.09. laikotarpį (pagal 5dd savaitę).O aš nežinau , todėl prašau jūsų pagalbos.
5 d.d. savaitė taikoma tada, kai darbuotojas dirba pilną darbo laiką ir jam įvesta suminė d.l. apskaita. O jūsų atveju reikia mokėti pagal tos darbuotojos grafiko darbo dienas / valandas atostogų laikotarpiu.


7. Darbo užmokestis už kasmetines atostogas apskaičiuojamas taip: vidutinio vienos darbo dienos (valandos) užmokesčio, nustatyto pagal šį Aprašą, dydis dauginamas iš darbo dienų (valandų) skaičiaus darbuotojui suteiktų atostogų (pagal darbuotojo arba įmonės darbo (pamainos) grafiką) laikotarpiu. Esant suminei darbo laiko apskaitai, taikomas 5 dienų darbo savaitės grafikas (jeigu nenustatyta trumpesnė darbo savaitė).
A
Alina55 11024
2012-07-18 09:52 Alina55

agise rašė: Laba diena,
pardavėja dirba slenkančiu grafiku:2d dirba, 2 poilsio, per mėn išdirba įvairiai:150 d val ;139 d val ir tt.

Jeigu pas Jus ne SDLA:
1 val. VDU * valandų skaičiaus, tenkančių atostogų laikotarpiui pagal grafiką
A
agise 215
2012-07-18 09:55 agise
Ačiū , Tininga .
A
agise 215
2012-07-18 10:02 agise
Pas mane ne suminė.O kaip jūs manote, gal reiktų įsivęst suminę, nors nei vieną mėnesį pardavėjos neišdirba valandų .Kažkada klausiau čia apie tai , tai mane pamokino , kad suminės nereikia.Bet kai viskas taip keičiasi , tai pradedu abejoti ar teisingai darau.Ačiū , Alinut.
Tininga Tininga 50021
2012-07-18 10:06 Tininga

agise rašė:
Pas mane ne suminė.O kaip jūs manote, gal reiktų įsivęst suminę, nors nei vieną mėnesį pardavėjos neišdirba valandų .Kažkada klausiau čia apie tai , tai mane pamokino , kad suminės nereikia.Bet kai viskas taip keičiasi , tai pradedu abejoti ar teisingai darau.Ačiū , Alinut.

Nebūtina ta suminė, nors ją galima įvesti ir esant ne visam darbo laikui.
amadina22 amadina22 19757
2012-07-18 10:11 amadina22
Aš dabar skaičiuoju VDU kaip man į galvą šauna, esant suminei.
Dar kartą paklausiu.

Tarkim, visus tris mėnesius iš kurių skaičiuoju VDU, neišdirbo pilno laiko (lyginu su 5 d.d. savaite). Bet mokėdavome 800.
DS nustatyta 800, visas dienas dirba po 8 val.

Tai, kai skaičiuoju VDU, imu DU 800 ir dalinu iš normalių dienų skaičiaus.
1 2012-07-18 10:13 Kristiana__
Nu pvz., kad, jeigu atostogos tęsiasi per 2 mėn., atostoginius reikia lyginti su kiekvienu mėn. atsikirai, kad nebūtų mažesnis nei darbuotojo DU. Kai jis yra MMA - sutinku, o kitu atveju nereikia gi. Čia naujai dabar? Tai kam tas VDU? Moki DU ir tiek žinių.

O kur prisijungti? Kaip?

[quote=Tininga][/quote] Kokių?
Šiaip tai pasirodė naujoviškų komentarų, po teismo išaiškinimo, berods. Be to, aktualijose buvo didelis 4 dalių straipsnis apie atostogas ir atostoginių skaičiavimą. Jei nori - prisijunk, paskaitysi. smile
[/quote]

Tininga Tininga 50021
2012-07-18 10:18 Tininga

Kristiana__ rašė:
Nu pvz., kad, jeigu atostogos tęsiasi per 2 mėn., atostoginius reikia lyginti su kiekvienu mėn. atsikirai, kad nebūtų mažesnis nei darbuotojo DU. Kai jis yra MMA - sutinku, o kitu atveju nereikia gi. Čia naujai dabar? Tai kam tas VDU? Moki DU ir tiek žinių.
Tai va - atsirado aiškinimų, jog tuomet VDU skaičiavimo tvarka praktiškai netenka prasmės. Matyt, vistik pribręs reikalas ją koreguoti.

O aktualijų puslapyje pakanka prisiregistruoti:
www.aktualijos.lt/
Apie atostogas viena iš dalių:
www.aktualijos.lt/straipsniai/kasmetiniu-atostog...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui