Atostoginių skaičiavimas

Tininga Tininga 50021
2012-07-18 14:40 Tininga

retancike rašė:
tai suprantama, bet tada kaip tas vadovavimasis nuostata, kad atostoginiai negali būti mažesni už skaičiuojamojo mėn. VDU
Na, juk negalime vadovautis visomis nuostatomis vienu metu smile
amadina22 amadina22 19757
2012-07-18 14:41 amadina22
O sakykite, jei yra pravaikšta.(ar pravaikštos) tarkim liepos mėnesį. Ir liepos mėnesį darbuotojas išeina iš darbo.
VDU atostoginių kompensacijai skaičiuojam iš 4,5,6 mėnesių.
Tai tos pravaikštos VDU neatsisipindi ir jo nemažina?

A
Alina55 11024
1 2012-07-18 14:43 Alina55
Taip, tik gauna mažesnę nepanaudotų atostogų kompensaciją
arba
jeigu išdirbęs mažiau kaip tris mėnesius - pravaikštos sumažins ir VDU.
Tininga Tininga 50021
1 2012-07-18 14:43 Tininga

amadina22 rašė:
O sakykite, jei yra pravaikšta.(ar pravaikštos) tarkim liepos mėnesį. Ir liepos mėnesį darbuotojas išeina iš darbo.
VDU atostoginių kompensacijai skaičiuojam iš 4,5,6 mėnesių.
Tai tos pravaikštos VDU neatsisipindi ir jo nemažina?
Tada vidurkio nemažina, tik į atostogų stažą neįsiskaito.
amadina22 amadina22 19757
2012-07-18 14:48 amadina22
Bet sakyčiau neteisinga. Jei pravaikštos birželį, VDU mažina, jei liepą - ne.
Tininga Tininga 50021
2012-07-18 14:50 Tininga

amadina22 rašė:
Bet sakyčiau neteisinga. Jei pravaikštos birželį, VDU mažina, jei liepą - ne.
Na, taip jau yra. Kalbama apie skaičiuojamąjį laikotarpį.
2012-07-18 17:06 Kristiana__
Vistiek man čia pievos.
Tininga Tininga 50021
2012-07-18 17:07 Tininga

Kristiana__ rašė:
Vistiek man čia pievos.
Kas gi? smile
2012-07-18 17:34 Kristiana__
Naujas VDU apskaičiavimo išaiškinimas Jūsų smile
To straipsnio ten kažkurio punkto iš vis nesuprantu. Skačiuosiu, kaip skaičiavau. Man net neskaičius tvarkos - "vidutinis" ir reiškia vidutinis, o ne mėnesinis.



Tininga rašė:
Kas gi? smile

Linuske Linuske 1794
2012-07-19 10:13 Linuske
Skaičiuoju atostoginius, dalis atostogų bus rugpjūčio mėn., ar man atostoginius už rugpjūtį paskaičiuoti taip, kad atlyginimas ir atostoginiai už rugpjūčio mėn. nebūtų mažiau už 850 Lt? smile
A
Alina55 11024
2012-07-19 10:17 Alina55
Taip, ne mažiau 850 Lt.
J
Jotjot 850
2012-07-19 10:27 Jotjot
Dėl Darbuotojo ir valstybės tarnautojo vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" (2003 05 27 Nr. 650) 6.12. punktas
2012-07-20 11:37 uzhsispyrus

Linuske rašė:
Skaičiuoju atostoginius, dalis atostogų bus rugpjūčio mėn., ar man atostoginius už rugpjūtį paskaičiuoti taip, kad atlyginimas ir atostoginiai už rugpjūčio mėn. nebūtų mažiau už 850 Lt? smile


Sveika,
aš taip pat ką tik skambinau šiuo klausimu į darbo inspekciją. Jų atsakymas - socialiai teisingiau būtų atostoginius pritempti iki 8 mėn minimalaus DU. Bet mano nuomone tai nėra teisinga. Vadovaujantis vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarka

6.12. Pagal šį Aprašą dienos (valandos) vidutinis darbo užmokestis negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį teisės aktuose ar kolektyvinėje sutartyje (jeigu jos nėra – darbo sutartyje) nustatytą toms pareigoms, profesijai ar atitinkamos kategorijos darbams minimalų valandinį (dienos) atlygį arba minimalios mėnesinės algos pagrindu apskaičiuotą to mėnesio valandinį (dienos) užmokestį pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką, o jeigu šie dydžiai nenustatyti – negali būti mažesnis už Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus atitinkamus minimalius darbo užmokesčio dydžius.

sakyčiau nereikia tempti iki 850. Kas prieš? smile
Tininga Tininga 50021
2012-07-20 11:39 Tininga

uzhsispyrus rašė:
sakyčiau nereikia tempti iki 850. Kas prieš? smile
Atostoginių daliai, tenkančiai rugpjūčio mėnesiui, būtina "pritempti" iki 850.
A
Alina55 11024
2012-07-20 11:40 Alina55
Pagal Jūsų nurodytą pavyzdį, skaičiuojamasis mėnuo ir yra rugpjūtis...
2012-07-20 11:43 uzhsispyrus
Aš skaičiuoju atostoginius DABAR. Ir atostogos prasideda liepos mėn. Dabar minimalus DU yra 800 Lt. Jau ir taip liepos mėn atostoginiai pritempti iki 800. O kas jei rytoj išeis pakeitimas dėl minimalaus darbo užmokesčio ir jis bus sumažintas?
A
Alina55 11024
2012-07-20 11:46 Alina55
Jeigu atostogos suteiktos 07-08 mėn., tai skaičiuojamieji mėnesiai yra liepa ir rugpjūtis.
Tininga Tininga 50021
2012-07-20 11:46 Tininga

uzhsispyrus rašė:
Aš skaičiuoju atostoginius DABAR. Ir atostogos prasideda liepos mėn. Dabar minimalus DU yra 800 Lt. Jau ir taip liepos mėn atostoginiai pritempti iki 800. O kas jei rytoj išeis pakeitimas dėl minimalaus darbo užmokesčio ir jis bus sumažintas?
Elgsitės taip, kaip nurodyta VDU tvarkoje. Čia jau ir anksčiau buvo įdėta komentarų ir pavyzdžių, kai net nesikeičiant MMA, tuo atveju, kai atostogos eina per du mėnesius, lyginame su atskirų mėnesių vidurkiais. smile
V
vaidanauja 14
2012-07-23 14:52 vaidanauja
Kaip skaičiuoti darbuotojui atostoginius jai prieš išeidamas atostogų jis paskutinius 3 mėnesius buvo biuletenyje?
Tininga Tininga 50021
2012-07-23 14:54 Tininga

vaidanauja rašė:
Kaip skaičiuoti darbuotojui atostoginius jai prieš išeidamas atostogų jis paskutinius 3 mėnesius buvo biuletenyje?
Paskaitykite VDU aprašo 6.10 punktą ir sužinosite smile

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui