Jei inventorizacija tikra, tai rašyk kaip iš tikrųjų yra, jei popierinė, tai maždaug primeskit kiek laiko gali ji vykti (su dokumentų surašymu) ir viskas, o dėl konkrečių datų, tai svarbu į rėmus įtilpkit. Nežinau ar gerai aš darau, bet jei inventorizacijos pradžia nurodyta 2008-01-02, tai pirmas inv. žiniaraštis ir rašomas tai dienai, nelabai suprantu ką veikėt dar visą savaitę(šventėt
) , kad neinventorizavot nieko? Pasiruošt gi galima buvo iki inventorizavimo pradžios, juk įsakymas rašomas iš anksto... na o pabaiga nebūtinai bus 02-15, jei jau susisukot greičiau, tai galima ir greičiau užbaigti.
Ir iš šito klausimo man kyla pačiai klausimas kaip reikia tiksliai daryt, pvz pas mane būna viena komisija. sakykim, kad atskaitingo asmens vardenio pavardenio žinion perduotą ilgalaikį mat. turtą (aprašas nr. 1) inv. pradedu 2008-01-02 8:00 baigiu 09:00, tai kito žmogaus (aprašas 2) jau rašau, kad pradedu 2008-01-02 9:00-... ar čia gerai, o gal nereikia to smulkinimosi?