ADMINISTRATORĖ BUHALTERĖ-KAS JI?

I
ingrida1 4
2005-03-10 07:44 ingrida1
Atėjau dirbti administratore, tapau + buhaltere.Galvojau susitvarkyti nes pirminę buhalteriją žinojau,tačiau gaunasi įdomi situacija vyr. buhalterė nieko iš manęs nereikalauja o pati nieko nedaro, įmonė tik kuriasi ir aš nežinau kuo turiu rūpintis pati ir ką turi vyr. buh.Ji yra samdoma auditorė ir dirba kitur todėl kontaktų mažai, o aš nusimanau tik apie priėmimą darbuotojų, grafikus ir tabelius, pajamavimą, sąsk išrašymą, bet juk yra galybę visų kitų darbų kurie turi būti padaryti tipo įsakymai, protokolai ir t.t.. Gal kas galėtų atsiūsti administratoriaus buhalterio pareigybines kurių manau laikytis ir nesukti sau galvos
A
Argonitas 3
2005-03-10 08:14 Argonitas
Gal galetum pasiziureti tiklapyje : www.verslas.banga.lt
turetum rasti kokias nors pareigybines instrukcijas. smile
A
andreja 405
2005-03-10 08:14 andreja
Neisivaizduoju pareigybinės instrukcijos administratorės -buhalterės. Tai kuo tu įforminta darbo sutartyje ar buhalterė ar administratorė. Ir įdomu kokia mokymo įstaiga ruošia tokią specialybę ta prasme buhalterė administratorė. čia tokias nesamones sugalvoja darbdaviai kad eitum kelias pareigas ir viena dirbtum. Vieną kartą mačiau skelbimą reikalinga buhalterė-sekretorė-pardavėja. atlyginimas 500 Lt. Jaučiu iš taktiškumo neparašė dar ir valytoja. Jei tu administratorė tai ir būk ja neužsikraudama papildomų darbų yra buhalterė ir tegul dirba savo darbą
Dorota1 Dorota1 13533
2005-03-10 08:15 Dorota1 2011-09-11 03-39

ingrida1 rašė: Atėjau dirbti administratore, tapau + buhaltere.Galvojau susitvarkyti nes pirminę buhalteriją žinojau,tačiau gaunasi įdomi situacija vyr. buhalterė nieko iš manęs nereikalauja o pati nieko nedaro, įmonė tik kuriasi ir aš nežinau kuo turiu rūpintis pati ir ką turi vyr. buh.Ji yra samdoma auditorė ir dirba kitur todėl kontaktų mažai, o aš nusimanau tik apie priėmimą darbuotojų, grafikus ir tabelius, pajamavimą, sąsk išrašymą, bet juk yra galybę visų kitų darbų kurie turi būti padaryti tipo įsakymai, protokolai ir t.t.. Gal kas galėtų atsiūsti administratoriaus buhalterio pareigybines kurių manau laikytis ir nesukti sau galvos


o aš pasiulyčiau pasikalbeti su vyr. buhe ir paklausti kas priklauso tau smile
alka alka 566
2005-03-10 08:24 alka 2011-09-11 03-39

Dorota1 rašė:

ingrida1 rašė: Atėjau dirbti administratore, tapau + buhaltere.Galvojau susitvarkyti nes pirminę buhalteriją žinojau,tačiau gaunasi įdomi situacija vyr. buhalterė nieko iš manęs nereikalauja o pati nieko nedaro, įmonė tik kuriasi ir aš nežinau kuo turiu rūpintis pati ir ką turi vyr. buh.Ji yra samdoma auditorė ir dirba kitur todėl kontaktų mažai, o aš nusimanau tik apie priėmimą darbuotojų, grafikus ir tabelius, pajamavimą, sąsk išrašymą, bet juk yra galybę visų kitų darbų kurie turi būti padaryti tipo įsakymai, protokolai ir t.t.. Gal kas galėtų atsiūsti administratoriaus buhalterio pareigybines kurių manau laikytis ir nesukti sau galvos


o aš pasiulyčiau pasikalbeti su vyr. buhe ir paklausti kas priklauso tau smile

Arba priminti jai, kas jai priklauso
I
ingrida1 4
2005-03-10 08:49 ingrida1
Jeigu žinočiau ką priminti tai tikrai nesikuklinčiau, bet paklausus ką turiu dar padaryti gaunu vieną atsakymą "nežinau kaip direktorius planuoja darbus skirstyti".Manau jeigu jis žinotų kokius darbus reikia atlikti auditorių firmos nesisamdytų o pats atliktų.Tik pradėjus dirbti akių draskyti nesinori o ar viskas tvarkoma gerai taip ir nežinau. Jaučiu kad finale bus taip"aš galvojau kad tu padarei, o aš galvojau kad tu", o kalčiausia liksiu aš nes nedaug žinau.
2005-03-10 09:44 ViskasViename 2011-09-11 03-39

ingrida1 rašė: Jeigu žinočiau ką priminti tai tikrai nesikuklinčiau, bet paklausus ką turiu dar padaryti gaunu vieną atsakymą "nežinau kaip direktorius planuoja darbus skirstyti".Manau jeigu jis žinotų kokius darbus reikia atlikti auditorių firmos nesisamdytų o pats atliktų.Tik pradėjus dirbti akių draskyti nesinori o ar viskas tvarkoma gerai taip ir nežinau. Jaučiu kad finale bus taip"aš galvojau kad tu padarei, o aš galvojau kad tu", o kalčiausia liksiu aš nes nedaug žinau.
Oi kokia tu teisi, kokia pazįstama situacija smile Svarbiausia buk rami: 1 kokios pareigos darbo sutarty? 2 ar pasirašinėjai pareiginę (suprantu, kad ne, vadinasi, dėl jos ir galvos nesuk)? 3 ar bent 1000 į rankas gauni? Jei 1 atsakymas-administratorė,2-ne ir 3taip - svarbiausia gerai dirbk savo darba Be abejo -sefas nezino nei ka tu turi daryti nei ka auditorė, jis, greičiausiai mano, kad judvi viską ir sutvarkote; galutiniam variante, jei kas bus blogai, auditorė manytina suvers kaltę ant tavęs (ko gero lengvai sugebės tai padaryti). Jei šefas protingas - supras auditorės kėslus, bet ne būtinai taip ir bus. Dabar tau bartis būtų beprasmiška ir neprotinga - 1miausia turi išmanyti gerai administratorės darbus, o kaip buhalterė pastoviai skambink tai auditorei ir konsultuokis - turi progą išmokti, tai ja ir naudokis smile Būk rami, ir matysi, kaip greit pati viską į savo rankas perimsi - niekas net ir nepastebės, kaip jau viską susitvarkai ir atlyginimą kokį nori pasiimi - ir visi patenkinti - tam tik laiko ir noro tereikia.
P.S. Visa kas aukščiau išvardinta - tai tik mano asmeninė nuomonė ir nereiškia, kad ji 100proc teisinga tavo atveju. Tačiau mano atveju buvo būtent taip smile
Linkiu sėkmės smile Pasidalink, prašau, tolesne patirtim.
Z
zytos 210
2005-03-10 10:10 zytos
aš irgi kaip tik tokia esu jau keli mėnesiai. Įstaiga taip pat kurimosi stadijoje. DS taip ir parašyta administratorė-buhalterė. Veikt turiu ką, nes buhalterijos srityje visiška naujokė. Gerai kad įstaiga ne pelno siekianti, asociacija.Tik va viską reikia nuo pradžių-visokie įsakymai ir žurnalai.. Tam man labai gerai padeda Tax'ai. Vis po truputį ką nors nauja sužinau.
O pareiginės tai pas mane atskiros administratorei ir buhalterei. Bet tik nežinau ar tai teisinga, nes pakolkas (tfu, tfu,tfu) nebuvo tikrinimų(bijau kaip velnias kryžiaus).
2005-03-10 10:36 ViskasViename 2011-09-11 03-39

zytos rašė: ...pakolkas (tfu, tfu,tfu) nebuvo tikrinimų(bijau kaip velnias kryžiaus).
Ko bijai - tai ir gausi smile Geriau galvok apie gerus dalykus smile
Jolit Jolit 669
2005-03-10 14:32 Jolit 2011-09-11 03-39

zytos rašė: aš irgi kaip tik tokia esu jau keli mėnesiai. Įstaiga taip pat kurimosi stadijoje. DS taip ir parašyta administratorė-buhalterė. Veikt turiu ką, nes buhalterijos srityje visiška naujokė. Gerai kad įstaiga ne pelno siekianti, asociacija.Tik va viską reikia nuo pradžių-visokie įsakymai ir žurnalai.. Tam man labai gerai padeda Tax'ai. Vis po truputį ką nors nauja sužinau.
O pareiginės tai pas mane atskiros administratorei ir buhalterei. Bet tik nežinau ar tai teisinga, nes pakolkas (tfu, tfu,tfu) nebuvo tikrinimų(bijau kaip velnias kryžiaus).


Bijau sumeluoti, bet kiek pamenu, kai kažkada tikrino darbų saugos inspekcija, sakė, kad, jei nurodytos dvi pareigos, tai turi būti ir dvi darbo sutartys atskiroms pareigoms, arba blogiausiu atveju, nurodyta, kiek moka už vienas pareigas, kiek už kitas smile
L
Lea_deleted 1608
2005-03-10 15:15 Lea_deleted
Man iš viso tokios pareigos buhalterė-administratorė - absurdas. Jei asministratorė tampa buh tik dėl to, kad iš programos atspausdina sąskaitas, kai visos korespondencijos jau buna suvestos pačioje programoje... smile ...na nežinau. Vadovams tai aišku, geriau mokėti vienam žmogui - sutaupyti, negu turėti atskirai admin-ę ir buhę.
Gita1 Gita1 8424
2005-03-10 22:58 Gita1 2011-09-11 03-39

Lea rašė: Vadovams tai aišku, geriau mokėti vienam žmogui - sutaupyti, negu turėti atskirai admin-ę ir buhę.


O man atrodo, kad vadovui geriau mokėti vienam žmogui, negu turėti administratorių, buhalterį, sekretorių, valytoją ir dar + pagal įmonės specifiką (mano atveju registratorę, statistę, pasiuntinukę (dažnai tenka eit į paštą-smulkūs siuntinukai, registruoti laiškai ir pan.-jis matai, tik manim pasitiki). Ačiū Dievui išsikovojau-priėmė valytoją.

o Jums ingrida1 pasiųlyčiau visgi pasinaudoti viskasviename patarimu.
V
virbal 167
2005-10-02 11:12 virbal
hmmm as irgi esu buhaltere-administratore, yra vyr. finansininke dirbu pries tai buvusio buhalteres darba,cia tai zinau bet konkreciai administratores darbo taip ir nzn smile zinau tik tai kad man visi skambuciai priklauso, isakymu rengimas, protokolai, o kas dar priklauso net neisivaizduoju smile direktorius nieko nesako, kas man gali pasakyti kas priklauso dar administratorei apart mano paminetu darbu? smile ir dar klausimas...tikrai reikia darbo dvi sutartis forminti tokioms pareigoms?arba bent jau atlyginimus nurodyti??? smile smile smile pas mane tai viena darbo sutartis ir vienas atlyginimas smile smile jei patikrintu butu labai blogai???
is anksto dekoju uz atsakyma smile
nieko_sau nieko_sau 3857
2005-10-02 11:16 nieko_sau
Įmonė pati nusistato pareigų pavadinimus ir pareigines instrukcijas-ką tose pareigose dirbantis asmuo turi daryti. Nėra jokių nustatytų standartų-viskas pagal susitarimą ir instrukcijas. Jei pareigos taip ir vadinasi-administratorė-buhalterė, tai DS ir turi būti tai įrašyta, jokios kitos DS nereikia, jūs ir priimta tokioms pareigoms.
V
virbal 167
2005-10-02 11:22 virbal
aciu uz atsakyma smile bet jei nera pareiginiu instrukciju, tai net nzn tada kas man istikruju priklauso smile
Benas Benas 2093
2005-10-02 12:20 Benas
Aš tai nesu tikra, kad, jei jau pasirašei pareigines instrukcijas, tai jau, vadinasi, žinai, ką daryti. Dažniausiai tos instrukcijos - šablonai, einantys iš rankų į rankas ir tiek. Geriausia būtų darbus aptarti su darbdaviu ar vyr.buhaltere.
L
Loreta13 30842
2005-10-02 21:22 Loreta13 2011-09-11 03-51

Benas rašė: Aš tai nesu tikra, kad, jei jau pasirašei pareigines instrukcijas, tai jau, vadinasi, žinai, ką daryti. Dažniausiai tos instrukcijos - šablonai, einantys iš rankų į rankas ir tiek. Geriausia būtų darbus aptarti su darbdaviu ar vyr.buhaltere.

Ir geriausia aptarti raštu smile T.y. surašyti normalią pareiginę instrukciją.
Nes vėliau neis iš kaltų asmenų kažką išreikalaut....įrodyt, kad būtent dėl jų darbo broko įmonė patyrė nuostolius.
K
Kozete 1059
2005-10-03 14:24 Kozete
Aš irgi esu administratorė - buhalterė. Alga juokinga, bet nesu iš tų žmonių, kurie mokosi (dirbti savo darbą) ir už tai gauti nemenkas sumeles. Gal naglumo truputėli trūksta.
Yra pas mus vyr. buhalterė pasamdyta, bet jinai nieko nedaro. Aš adrau visą pilnai darbą administratorės (įskaitant ir visiems kavos darymas) ir buhalterės. Su tax'o, draugų ir pažįstamų pagalba kažkaip kapanojuosi. smile
Bet man atrodo, kad ši situacija nėra gera.
V
Vilcik 238
2005-10-03 14:37 Vilcik
Kozete, o kaip ji gali būti gera? Visų pirma - jei yra vyr. buhas - tai tikrai turi būti aptarta kas už ka atsakingas. Ir, ne nepykite,bet nesamone "Aš irgi esu administratorė - buhalterė. Alga juokinga, bet nesu iš tų žmonių, kurie mokosi (dirbti savo darbą) ir už tai gauti nemenkas sumeles. Gal naglumo truputėli trūksta. "
Prie ko cia naglumas? Kiekvienas darbas turi buti atitinkamai atlygintas, nes galu gale ne del idejos dirbam. Ir nereikia painioti megstama darba, saves realizavima ir atlygi. Atseit, patinka, todel vos ne pats mokesiu, tik duokite dirbti. O po tokiu nesamoniu ateini darbintis, o tau kaip pasiula suma ir pasako uz ka turesi atsakyti - verkt norisi. Del tokiu "kukliu" paskui ir poziuris formuojasi i mus...atitinkamas smile
K
Kozete 1059
2005-10-03 14:48 Kozete
Aš baigusi visai kitą specialybę, neturėjau jokios patirties. Jei nenorėjau dirbti visą laiką ne itin malonioje vietoje turėjau kažko greibtis. Nes man norint pabaigti buhalteriją būtų reikėja merdėti 3m. Neturėjau kito pasirinkimo. Suprantu, kad Jums pikta, bet nebūna taisyklių be išimčių. Jeigu pas mus dirba žmonės su kvalifikacija, bet taip pat be patirties gauna tiek pat kiek aš, nes įmonė yra besikurianti - nenori gali nedirbti. smile
Liūdna, bet artimiausią pusmetį tikrai nemanau, kad kas pasikeis.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui