Sveiki, mielieji Tax'iukai :) su Naujaisiais!
ir kad žinutė būtų išsamesnė ir naudinga galbūt ne tik man bet ir dar kažkam, kas su panašiom bėdom susiduria, iškart prie reikalo :)
turi, "škias" mūsų firma tokį reiškinį - darbo sutarčių registracijos žurnalas. Ale jau ten pievų prirašyta.... Pvz. numeracija 1...2...3...4...4,1...4,2...5...6...6,1...6,2... ir pan.situacija bauginanti.
Klausimas: ką man dabar su tuo bardaku daryti? :)
prie visų rašyti, kad negalioja ir visas registruoti naujais numeriais? perrašyti viską, tik be darbuotojų ir vadovo parašų? (nes vadovai ir darbuotojai jau nebedirba...)
ką daryti su DS pakeitimasi, jei jie įrašyti tik darbo sutartyje, bet įsakymais neįforminti? rašyti tik punkto pakeitimą ir datą?ar tik datos užtenka?