ginn_ta rašė: O ką jūsų nuomone atliktų buhalterių įmonė kuri kainuoja nuo 200 iki 500? tik čia ne kaune, bet pagalvojau kodėl vistiek tokia maža kaina.
Pabandykim pamodeliuoti vidutinės BUHALTERINĖS APSKAITOS įmonės vidutiniame mieste apyvartą (pagal man neblogai žinomos įmonės pavyzdį):
Savininkė + 3 buhalterės.
Dvi buhalterės dirbą už 1000 Lt į rankas (įmonės išlaidos apie 1711x2—3422)
Viena buhalterė dirba už 2000 Lt (3708)
Savininkė tikisi gauti ne mažiau kaip 3000 Lt (įvertinant pinigų išgryninimą ir GPM –3450)
Patalpų nuoma – 1000 Lt.(gera kaina)
Komunaliniai patarnavimai (įvertinant šildymo sezoną) vid. 400 Lt (gera kaina)
Telefonai, interneto ryšis – 300 Lt
Baldų, 4 kompiuterių, multifunkcinio spausdinimo įrenginio, apskaitos programos įsigijimo amortizacija – 1000 Lt (gera kaina).
Kanceliarinės prekės, smulkios išlaidos – 200 Lt.
Įmokos už savininkę vid. 158+43—201 Lt.
Išlaidos: 13681 Lt (neįvertinus metinio pelno mokesčio...)
Būtinos pajamos: 13681 Lt po 500 Lt – vid. 28 įmonės.
T.y. kiekviena iš dviejų apskaitininkių turi suvedinėti 14 įmonių pirminius dokumentus, buhalterė ir savininkė – paskaičiuoti DU, sutikrinti ir sudeklaruoti po 14 įmonių per mėnesį.
Taigi, mieli kolegos buhalteriai ir įmonių vadovai – įvertinkite, kiek kokybiškai gali dirbti buhalteris su 14 skirtingų įmonių, skirtingų veiklų, skirtingų problemų...
P.S. jei kur suklydau – pataisykite...