2012-05-23 13:16
aistuzele
Laba diena archyvavimo ekspertės,
aš su konkrečiais klausimais pas jus, tikiuosi jūsų pagalbos ir šiaip įdomi nuomonė iš šalies.
Situacija tokia, gavau paskyrimą sutvarkyti archyvą, viskas kaip būtų ir gerai, daugiau mažiau viskas aišku, bet... archyvas netvarkytas praktiškai visai, kiekvienas skyrius turi savo papkutes, užvadina jas kaip papuola ir viskas. Praeitais metais, administratorė visas tas papkutes suvedė į dokumentacijos planą, padarė registrų žurnalų sąrašą. O dabar bėda tame, kad pagal visas taisykles kardinaliai pakeisti dokumentacijos plano negaliu, turiu sekti jau duotais indeksais, bet tame plane aš matau begalę klaidų ir netikslumų. Tai dabar tokie konkretūs klausimai būtų:
1. Ar galiu sudaryti naują dokumentacijos planą,kadangi tai švietimo įstaiga, tai raštvedybiniai metai prasideda rugsėjo 1d., žinoma, gaučiau patvirtinimą.
2. Dėl saugojimo terminų: projektai su kita mokslo įstaiga saugojami 10 ar 75 metus, administratorė nurodė didesnį terminą, aš visgi remiuosi į projektinės veiklos terminus.
3. Patalpų nuomos sutartys 10 m. po sutarties pabaigos?
4. Studijų planai taipogi yra trumpo saugojimo dokumentai, t.y. 10 m?
5. Personalo kvalifikacijos kėlimo dokumentai saugomi 5 metus? Konkretaus atsakymo neradau rodyklėje, ten nurodyta tik kvalifikacinė komisija.
6. Visų studentų asmens bylos (tiek išėjusių akademinių, tiek nutraukus studijas ar jas kartojantys) yra ilgo saugojimo, suabejojau, nes dokumentacijos plane patvirtintas 5 metų saugojimo terminas.
7. Dėstytojų metodinių darbų terminas 5 m.?
Ir visų svarbiausias klausimas, kaip paaiškinti buhalteriai, kad ji privalo vesti registracijos žurnalus, nes registrų sąraše nėra nei vieno įrašo iš buhalterijos.
Tai vat koks balaganas. Jau geriau būtų iš viso nieko nejudinę, nedarę, viskas būtų paprasčiau, bet kai reikia viską taisyti, darbas gaunasi dvigubas.
Būsiu be galo dėkinga, jei kas man padės.