Sveiki,
noriu pasitikslinti, ar gerai mąstau, nes perskaičius visus įstatymus ir taisykles susijusius su dokumentų archyvavimu, šiek tiek, pasimečiau..
Ar galima darbuotojų asmens bylą (ji yra pasibaigusios/nutraukta) susegti į archyvavimo papkutę, suformuojant bylą, kurioje yra visi su darbuotoju susiję dokumentai: asmens kortelė, prašymai, įsakymai dėl komandiruočių, atostogų, personalo klausimais, komandiruočių ataskaitomis, darbuotojo pateiktomis pažymomis, asmens dokumentų kopijomis ir kitais (pvz. diplomų kopijos; visos kopijos yra patvirtintos tikrumo žyma) ir ją perkelti į archyvavimo patalpas? Gal derėtų tam tikrų dokumentų nesegti?
Įmonė yra veikianti, ir noriu sutvarkyti bylas taip, kad paskui, jei reikėtų, būtų galima lengvai sutvarkyti ir perduoti saugoti į miesto archyvą. O ir prireikus tam tikrų dokumentų susijusių su buvusiu darbuotoju, būtų galima greitai ir lengvai atrasti (bylos apyraše, pieštuku susižymėčiau saugojimo terinus, dokumentų kurie yra įsegti).
Dėkui už komentarus ( iš anksto) :)