Yra problemėlė. Pareiginėse instrukcijose yra išvardintos visos darbuotojo pareigos ir parašyta "ir kitus vadovo nurodytus darbus". Kai pasirašinėjo sutartį į tuos kelis žodelius neatkreipė dėmesio, o veltui. Dabar toks jausmas, kad krauna vadovas kiek tik gali ir žiūri kada jau visai bus prastai. Dirba gal kokius tris mėnesius, per tą laiką nebuvo nei kartą pietaut ir kokią valandėlę pasilieka dažnai po darbo, nes nespėja visko padaryt. Žmogui priklausytų sakykim rašyti scenarijus tik, o jam užraunama ir kavutės darymas ir plakatų gamyba ir info ieškojimas ir visoki lakstymai pas žmones (reikalų tvarkymas), jau pradėjo krauti vadovas ir savo partinius reikaliukus gražiai priderinęs prie darbuotojo darbo sferos.. o ir nepriderintus krauna...
Užsimenama, kad kaip ir nepriklausytų, tai primena apie tą punkčiuką, tipo kaip ir niekam tas nepriklauso, o firmai reikia tai atlikti, tai va tau paskiriu, tai tu ir daryk. Jei sakykim logiškai mąstant (jei taip pažvelgti būtų įmanoma) tie darbai pagal pareigas nepriklausytų ir darbuotojas griežtai atsisakytų juos vykdyti ar galėtų darbdavys už tai įspėti ir atleisti iš darbo? O gal apskritai pareiginėse negalima nurodyti "ir kitus nurodytus darbus" juk turėtų būti tiksliai susitarta ką darbuotojas daro... Labai puikiai suprantu, kad reik žiūrėt kur pasirašinėjama, bet vyresnio amžiaus doras pareigingas žmogus nepagalvojo, kad gali taip "užsiraut"
Čia beje biudžetinė įstaiga.
Gal kas kokių minčių turit? Dėkui.