Kompensacija už nepanaudotas atostogas

Tininga Tininga 50021
2010-03-04 10:43 Tininga 2011-09-11 06-40

amadina22 rašė: Skaičiuoju darbuotojui atostoginių kompensaciją.
Sakykim jis dirbo pas mus 3 metus. Paskutinius pusę metų buvo NA. Suskaičiuoju, kiek dienų buvo NA, atimu 14 d., o likusias dienas įvertinu ir atimu iš priklausančios kompensacijos.
O jei darbuotojas per visus tuos tris metus, sakykim, būtų po mėnesį buvęs NA, tai tada reikėtų įvertinti 3*14 d. (kaip įeinančias į darbo stažą). Reikia žiūrėti per laikotarpį, už kurį suteikiamos atostogos, kiek dienų buvo NA?
Ar taip? Ačiū.

Na, tas dienas reikia ne iš kompensacijos, o iš laikotarpio atimti. Bet jums tas juk žinoma smile
Taip, tas NA reikia vertinti per darbuotojo darbo metus. Jei jos išsidėsto per kelerius metus, tai ir tiek kartų po 14 dienų pridedame prie stažo.
amadina22 amadina22 19757
2010-03-04 11:07 amadina22 2011-09-11 06-40

Tininga rašė:

amadina22 rašė: Skaičiuoju darbuotojui atostoginių kompensaciją.
Sakykim jis dirbo pas mus 3 metus. Paskutinius pusę metų buvo NA. Suskaičiuoju, kiek dienų buvo NA, atimu 14 d., o likusias dienas įvertinu ir atimu iš priklausančios kompensacijos.
O jei darbuotojas per visus tuos tris metus, sakykim, būtų po mėnesį buvęs NA, tai tada reikėtų įvertinti 3*14 d. (kaip įeinančias į darbo stažą). Reikia žiūrėti per laikotarpį, už kurį suteikiamos atostogos, kiek dienų buvo NA?
Ar taip? Ačiū.

Na, tas dienas reikia ne iš kompensacijos, o iš laikotarpio atimti. Bet jums tas juk žinoma smile
Taip, tas NA reikia vertinti per darbuotojo darbo metus. Jei jos išsidėsto per kelerius metus, tai ir tiek kartų po 14 dienų pridedame prie stažo.


Ačiū, Tininga, taip, atimu dienas iš dienų, netiksliai išsireiškiau.
holdingas holdingas 7000
2010-03-16 10:46 holdingas
Sveiki.
Darbuotoja buvo vaiko priežiūros atostogose iki 3 m. Dabar ją atleidžiam iš darbo. Už vaiko priežiūros atostogose būvimo laiką kompensacijos neskaičiuojam, ane?
A
Alina55 11024
2010-03-16 10:49 Alina55 2011-09-11 06-41
[quote=holdingas][/quote]
Taip, neskaičiuojamos.
holdingas holdingas 7000
2010-03-16 10:51 holdingas
smile Ačiū.
Tininga Tininga 50021
2010-03-16 10:52 Tininga 2011-09-11 06-41

holdingas rašė: Sveiki.
Darbuotoja buvo vaiko priežiūros atostogose iki 3 m. Dabar ją atleidžiam iš darbo. Už vaiko priežiūros atostogose būvimo laiką kompensacijos neskaičiuojam, ane?

Taip, tai tiesa. Tik nepamirškite, jog už nėštumo-gimdymo atostogas kompensaciją skaičiuojam smile
holdingas holdingas 7000
2010-03-16 11:33 holdingas
O skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas, vidurkį jamam koks yra, ar taip kaip su atostoginiais "datraukiam" iki to mėnesio vidurkio?
2010-03-16 11:52 Kristiana__ 2011-09-11 06-41

holdingas rašė: O skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas, vidurkį jamam koks yra, ar taip kaip su atostoginiais "datraukiam" iki to mėnesio vidurkio?


Ką reiškia "to mėnesio vidurkis"?
Tininga Tininga 50021
2010-03-16 12:05 Tininga 2011-09-11 06-41

holdingas rašė: O skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas, vidurkį jamam koks yra, ar taip kaip su atostoginiais "datraukiam" iki to mėnesio vidurkio?

Jei MMA - reikia "datraukti", jei ne - čia jau priklauso nuo įmonės vidaus tvarkos. Pas mus taip nedaroma.
2010-03-21 09:31 pele-pelyte
Padėkite prašau suskaičiuoti nepanaud. atost.komp.
Priimtas 2009-11-18
Atleistas 2010-03-22
DU 800 lt
Neatostogavo.
Priklauso 9,59 k.d.*0,7= 6,71 d.d. atostogų
VDU:
12 mėn. 22 d. 800
1 mėn. 20 d. 800
2 mėn. 19 d. 800
2400/61=39,34 Lt

39,34*6,71=263,97 Lt Ar teisingai? Labai ačiū.
Byla Byla 12118
2010-03-21 10:26 Byla
Teisingai.
R
rita10 120
2010-03-21 10:32 rita10
Merginos, padekit susigaudyti.
Darbuotojas darbovieteje isdirbo 8 men. Po 6 men. gavo pirmas atostogas. Dirbo 0,5 etato. Kovo 19 d. buvo atleistas darbdavio iniciatyva.
Ar jam priklauso dar uz kitas nepilnai panaudotas atostogas- atostoginiai?
Ar priklauso iseitine?
L
Loreta13 30842
2010-03-21 11:05 Loreta13 2011-09-11 06-42

rita10 rašė: Darbuotojas darbovieteje isdirbo 8 men. Po 6 men. gavo pirmas atostogas. Dirbo 0,5 etato. Kovo 19 d. buvo atleistas darbdavio iniciatyva.
Ar jam priklauso dar uz kitas nepilnai panaudotas atostogas- atostoginiai?
Ar priklauso iseitine?
Nežinome, kiek jis atostogavo :))
Kaip žinosime, ar liko neišnaudotų atostogų :))
citrus citrus 571
2010-03-21 16:45 citrus
Laba diena,gal kas galėsite padėti patarimu smile : darbuotojas priimtas 2007 metais ir nėra atostogavęs. Nuo 2010 03 01 jam pakeistos darbo sąlygos: dirba 4d.d.(pirmadienis-nedarbo diena) ir sumažintas darbo užmokestis, bet jis(DU) dar vis didesnis nei 800lt. Dabar jį atleidžiame iš darbo...kaip man reikėtų apskaičiuoti nepanaudotų atostogų kompensaciją? Dėl vidurkio kaip ir aišku,bet kaip dėl dienų? Susipainiojau dėl nedirbamų pirmadienių smile
Tininga Tininga 50021
2010-03-22 07:29 Tininga 2011-09-11 06-42

citrus rašė: Laba diena,gal kas galėsite padėti patarimu smile : darbuotojas priimtas 2007 metais ir nėra atostogavęs. Nuo 2010 03 01 jam pakeistos darbo sąlygos: dirba 4d.d.(pirmadienis-nedarbo diena) ir sumažintas darbo užmokestis, bet jis(DU) dar vis didesnis nei 800lt. Dabar jį atleidžiame iš darbo...kaip man reikėtų apskaičiuoti nepanaudotų atostogų kompensaciją? Dėl vidurkio kaip ir aišku,bet kaip dėl dienų? Susipainiojau dėl nedirbamų pirmadienių smile

Kaip tik dažniausiai kyla klausimai dėl vidurkio tokiais atvejais, nes reikia naudoti papildomą koeficientą - darbuotojo d.val./įmonės d.val.
O apmokamoms dienoms apskaičiuoti naudojamas koeficientas 0.7.

Šiame puslapiuke yra gana įdomi diskusija šia tema.
tax.lt/postp407280.html
A
alusiik 3
2010-03-23 12:10 alusiik
Sveiki, jeigu as dirbu imoneje nuo 2008 m. birzelio 16 d. atostoguose buvau 2009 m. birželio 29-2009 m. liepos 13 d. (15 k.d. arba 12 darbo dienu) taip pat per 2009 m. buvau spalio men 2 dienom, ir gruodzio 2 dienom.
Parasiau prasyma atleisti is drabo, 2010 m. kovo 26 - paskutine darbo diena. O man priskaiciavo kad ismokes tik uz 18,26 nepanaudotas atostogu dienas...
kaip nebeskaiciuciau tokio skaiciau negaunu... sake buhaltere kad kai zmogu iseina is darbo jam skaiciuojama 1,5 dienos nepanauduotu atostogu per men. imoneje 5 darbo dienu savaite po 8 val. Labai lauksiu komentaro...
Elste Elste 27356
2010-03-23 12:12 Elste 2011-09-11 06-42

alusiik rašė: ... sake buhaltere kad kai zmogu iseina is darbo jam skaiciuojama 1,5 dienos nepanauduotu atostogu per men. imoneje 5 darbo dienu savaite po 8 val. Labai lauksiu komentaro...

nusišneka tą jūsų buhalterė smile skaičiuojasi kaip ir visiems ir visada.
bet atostogų priklauso kalendorinėmis dienomis, o apmoka tik už darbo dienas.

primeskit skaičiuoklėje va: Atostoginių skaičiuoklė.xls
Elste Elste 27356
2010-03-23 12:21 Elste
jeigu jums per metsu priklauso 28 kd.
tai dabar kompensacija būtų:
už 30,79 k.d., išmokės už 21,55 darbo dienas.
A
alusiik 3
2010-03-23 13:19 alusiik
Aciu labai uz greita atsakyma. Gal zinote koki straipsni galeciau jai parodyti, kad irodyti kad ji neteisi? Buciau labai dekinga!
Elste Elste 27356
2010-03-23 13:30 Elste 2011-09-11 06-42

alusiik rašė: Aciu labai uz greita atsakyma. Gal zinote koki straipsni galeciau jai parodyti, kad irodyti kad ji neteisi? Buciau labai dekinga!

DK 177 str. 2 d.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui