Ioanna
81
#1178452 2013-09-05 13:48 Ioanna
Sveiki, dar yra tokia Darbo ginčų komisija prie LR VDI, čia maždaug tas pats kas ir teismas, tik kad advokato nereikia samdyti. smile

amadina22
19802
#1178454 2013-09-05 13:51 amadina22
www.vdi.lt/kontaktai/DGK/dgk.aspx

Taip, ši komisija sprendžia ir tokio pobūdžio klausimus

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Tininga
50079
#1178456 2013-09-05 13:54 Tininga

amadina22 rašė:


www.vdi.lt/kontaktai/DGK/dgk.aspx

Taip, ši komisija sprendžia ir tokio pobūdžio klausimus

Ir yra privalomas ikiteisiminis organas smile



amadina22
19802
#1178457 2013-09-05 13:57 amadina22

Tininga rašė:



amadina22 rašė:


www.vdi.lt/kontaktai/DGK/dgk.aspx

Taip, ši komisija sprendžia ir tokio pobūdžio klausimus

Ir yra privalomas ikiteisiminis organas smile



Negalima kreiptis į teismą, jei nesikreipei į šią komisiją?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Tininga
50079
1   #1178464 2013-09-05 14:14 Tininga

amadina22 rašė:


Negalima kreiptis į teismą, jei nesikreipei į šią komisiją?

Kai kuriais klausimais galima.
DK 299 straipsnis. Individualių darbo ginčų nagrinėjimas teismuose

1. Teismuose nagrinėjami šio Kodekso 296 straipsnyje nustatyta tvarka apskųsti darbo ginčų komisijos sprendimai.
2. Nesikreipiant į darbo ginčų komisiją, tiesiogiai teismuose nagrinėjami individualūs darbo ginčai:
1) dėl darbuotojo nušalinimo nuo darbo darbdavio iniciatyva;
2) dėl darbuotojo nušalinimo nuo darbo pareigūnų ar organų, kuriems įstatymai suteikia nušalinimo nuo darbo teisę, iniciatyva;
3) dėl darbuotojo atleidimo iš darbo teisėtumo;
4) kitais įstatymų nustatytais atvejais.



DjBooS
2
#1178776 2013-09-06 16:15 DjBooS
Laba diena piliečiai. Taigi, susiduriau su tokia irgi nemalonia situacija. Esu vis dar moksleivis (18 metų), dirbau nuo 13.08.08d iki 13.08.24d. Pradedu nuo darbo pradžios. 08.08 pradėjau dirbti, viskas gerai, atėjo 08.09, paklausiau viršininko kaip su atlyginimu, kaip su darbo sutartimi? Jis man atsakė, padirbsime, pažiūrėsime (dėl darbo sutarties), o alga sumokėjo (mokėjo kas diena nuo 08.09 iki 08.16). Žinoma, kaip laukiau, taip ir nesulaukiau tos darbo sutarties. Na gerai, dirbau toliau, atrodė normalus žmogus, sumokės, taip nebuvo, štai atėjo naujas darbas, padirbome, atlyginimo nemokėjo, baigėsi pinigai, nebeliko nei už ką atvykti į darba, nei ką, tai buvo 08.25, nuo to laiko pradėjau mėginti susisiekti su viršininku, tiek skambučiais, tiek sms žinutėmis, buvau visiškai ignuoruotas, tada pradėjau galvoti, kad uždirbtus pinigus galiu pamiršti, pradėjau sukti galva, kaip sužinoti kokioje įmonėje dirbau, susiradau, vardas, pavardė, visa informacija. Nuvažiavome pas ji į namus 08.27-28d, jo namuose nebuvo (buvo giminęs) nepamenu kokios tiksliai, bet jis man visgi paskambino 08.28 (šeštadieni), labai nenoriai kalbėdamas su manimi, pasakė kad kažkiek sumokės 09.02-03, tiksliai nežinojo, atėjo ta diena, 09.02, antradienis, susitikome su juo, sumokėjo jis man mažiau negu puse sumos kuria turėjo sumokėti, ir paklausiau, kada bus kiti pinigėliai, pasakė kad nežino, paklausiau ar sumokės iki šio 5d, 09.06, pasakė irgi kad nežino, nes atlyginimai mokami kas mėnesi, na okey, kas mėnesi tai kas mėnesi, tada pagalvojau, kad visgi, nieko nebus, davė kaip saldaini ta dali atlyginimo kad atkibčiau nuo jo ir vėl palaukčiau kitu pinigu dalies, pasidarė viskas keista, pasitariau su draugais, tėvais ir t.t. ką daryti, pasiūlė kreiptis į VDI, ta įtariu ir darysiu ateinanti 1d, viršininkas dėl to informuotas, kad pinigėliu lauksiu iki 1d, būčiau taipogi žmogiškas jeigu jis elgtusi žmoniškai ir atsilieptu ir kaip žmogus viska paaiškintu, bet... Ką manote, blogai darau, neblogai? Noriu būti tikrai garantuotas kad nepadarysiu kažkuriame etape klaidos :)
P.S. Kur dirbome pradžioje, už visa objiekta atsiskaityta, bet sekanti kuri darėme, taip ir liko neatsiskaitęs (išskyrus tai ką sumokėjo praeita 2d.)

amadina22
19802
#1178779 2013-09-06 16:22 amadina22
Jeigu įrodysite kad dirbote be darbo sutarties už nelegalų darbą darbdaviams yra didelės baudos.

www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=

ATPK 413 str. 1 dalyje nustatyta, kad nelegalus darbas užtraukia baudą darbdaviams ar jų įgaliotiems asmenims už kiekvieną nelegaliai dirbantį asmenį nuo trijų tūkstančių iki dešimties tūkstančių litų. Tokie pat veiksmai, padaryti asmens, bausto administracine nuobauda už 413 straipsnio pirmojoje dalyje numatytą pažeidimą, — užtraukia baudą darbdaviams ar jų įgaliotiems asmenims už kiekvieną nelegaliai dirbantį asmenį nuo dešimties tūkstančių iki dvidešimties tūkstančių litų.



Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

DjBooS
2
#1178780 2013-09-06 16:47 DjBooS
O kokie įrodymai reikalingi? Turiu nuotrauku apie 5 iš darbo vietos, turiu žmogu kuris pasiūlė dirbti, tiesiog paklausė, ar reikia darbo, ir tiesa sakant, dar buvo 2-3 kurie dirbo taipogi be darbo sutarties, tai nežinia kaip jiems su atlyginimais. P.s. Paskutiniame objietke asmeniškai šnekėjau su tuo žmogumi, kuris užsakė projekta.

Byla
12136
#1178781 2013-09-06 17:37 Byla

amadina22 rašė:


Jeigu įrodysite kad dirbote be darbo sutarties už nelegalų darbą darbdaviams yra didelės baudos.

www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=

ATPK 413 str. 1 dalyje nustatyta, kad nelegalus darbas užtraukia baudą darbdaviams ar jų įgaliotiems asmenims už kiekvieną nelegaliai dirbantį asmenį nuo trijų tūkstančių iki dešimties tūkstančių litų. Tokie pat veiksmai, padaryti asmens, bausto administracine nuobauda už 413 straipsnio pirmojoje dalyje numatytą pažeidimą, — užtraukia baudą darbdaviams ar jų įgaliotiems asmenims už kiekvieną nelegaliai dirbantį asmenį nuo dešimties tūkstančių iki dvidešimties tūkstančių litų.




Įkliuvo viena įmonė už tokius darbelius. Tik prieš metus bausti už nelegalus, ir nepasimokė.... Laukia teismo kuris įvyks po poros savaičių.
Bet vis vien ne jie kalti.... smile smile smile Nors tu kuolą ant galvos tašyk !


Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

Rimzy
1204
#1185755 2013-10-14 09:48 Rimzy
Kokie delspinigiai gresia darbdaviui už vėluojamą mokėti atlyginimą?


Rimzy
1204
#1185756 2013-10-14 09:52 Rimzy

Rimzy rašė:


Kokie delspinigiai gresia darbdaviui už vėluojamą mokėti atlyginimą?


Čia viskas labai gerai paaiškinta
www.delfi.lt/news/daily/law/teisininko-komentaras-kokios-sankcijos-gali-buti-taikomos-darbdaviui-uz-laiku-nesumoketa-alga.d?id=56354545

NILI
152
#1185788 2013-10-14 12:10 NILI
Laba diena
Įmonėje labai sunki situacija. Daug skolų.
Darbuotojai nustojo dirbti ir išėjo iš darbo kai buvo nesumokėtas DU už 2 mėnesius.
Liko kas turi nedarbingumą, direktorius ir buhalterė(aš).
Įmonė turbut bankrutuos, bet iki to dar ilgą laiką reikės teikti ataskaitas ir kitokius duomenis.

Kaip pasielgti buhalteriui? Atlyginimas neišmokėtas jau už 4 mėn. ir suprantama kad toliau nebus mokamas.
Direktorius(jis ir akcininkas) geras žmogus, labai stengiasi ir nesinori jam kiaulinti. Argi ateis naujas buhalteris dirbti be algos?
Kaip tokioje situacijoje teisingiau pasielgti?

Rimzy
1204
#1185789 2013-10-14 12:15 Rimzy
Be algos, manau, naujas buhalteris neateis dirbti. Jei norite padėti geram direktoriui, išeikite iš darbo, bent nesikaups skola atlyginimams ir mokesčiams, o padėti galite visuomeniniais pagrindais.

holdingas
7007
1   #1185790 2013-10-14 12:15 holdingas
Aš irgi esu geras žmogus, netgi geresnis už tamstos direktorių. Siūlau pas mane ateiti nemokamai kokius 4 - 5 mėn. padirbėti, tuo tarpu už šildymą, vandenį ir pan. lai sumoka dar kas nors, geresnis už mudų kartu paėmus.

NILI
152
#1185804 2013-10-14 13:39 NILI
Gal esu perdaug naivi (ar kvaila) jei galvoju kad buhalteris negali išeiti iš darbo kaip darbininkas.
Parašo prašymą, kad nuo rytojaus atleisti ir daugiau nepasirodo.
Manau turiu kažkam perduoti dokumentus smile

Na gal, bankrutavus įmonei ,iš GARANTINIO FONDO kažkiek sumoka?

Ir pagal istymus įmonėje turi būti direktorius ir atsakingas už apskaitą asmuo ar firma.


holdingas
7007
#1185810 2013-10-14 13:49 holdingas
Jus esate toks pats samdomas darbuotojas, kaip ir kiti. Vadovo rūpestis šiuo atv. pasiyti įstatymus.

Luka_Paciolis
3852
#1185812 2013-10-14 13:59 Luka_Paciolis

NILI rašė:


Laba diena
Įmonėje labai sunki situacija. Daug skolų.
Darbuotojai nustojo dirbti ir išėjo iš darbo kai buvo nesumokėtas DU už 2 mėnesius.
Liko kas turi nedarbingumą, direktorius ir buhalterė(aš).
Įmonė turbut bankrutuos, bet iki to dar ilgą laiką reikės teikti ataskaitas ir kitokius duomenis.

Kaip pasielgti buhalteriui? Atlyginimas neišmokėtas jau už 4 mėn. ir suprantama kad toliau nebus mokamas.
Direktorius(jis ir akcininkas) geras žmogus, labai stengiasi ir nesinori jam kiaulinti. Argi ateis naujas buhalteris dirbti be algos?
Kaip tokioje situacijoje teisingiau pasielgti?

Na geras žmogus tai ne profesija, versle reikia vadovautis verslo logika, o ne emocijomis.Maitintis pačiai ir šeimai tikriausiai reikia, nebent esate turtingo vyro žmoga :)
Taigi, jei jums už darbą nemoka daugiau kaip 2 mėnesus, jūsų atveju jau 4 mėnesiai negaunate atlygio, manau turėtumėte sustabdyti savo darbo sutarties vykdymą, pagal DK 123-1 str. iki tol kol darbdavys įvykdys savo įsipareigojimus.
Tuomet matysite kaip sureaguos darbdavys, tada ir priimsite sprendimą ar likti įmonėje ar galutinai nutrauksite DS su šiuo darbdaviu. Kas dirbs jūsų darbą kol būsite sustabdžiusi savo darbinius santykius, jums neturi rūpėti. tai darbdavio - gero žmogaus -rūpestis.

NILI
152
#1185840 2013-10-14 15:18 NILI
Ačiū už patarimus ir pasiūlytą variantą.
Jei pagrįstai tai tabelyje turėčiau sau žymėti "0" val ir priskaityti 1000/2 DU o ne DS nurodytą DU (dirbu 1/2 etato)

123 1 straipsnis. Darbo sutarties vykdymo sustabdymas darbdaviui nevykdant savo įsipareigojimų
1. Darbuotojas turi teisę laikinai iki trijų mėnesių sustabdyti darbo sutarties vykdymą, apie tai raštu įspėjęs darbdavį prieš tris darbo dienas, jeigu darbdavys ilgiau kaip du mėnesius iš eilės nevykdo savo įsipareigojimų, numatytų teisės aktuose, darbo ar kolektyvinėje sutartyje, darbuotojui arba ilgiau kaip du mėnesius iš eilės nemoka viso priklausančio darbo užmokesčio. Šiuo atveju darbuotojas atleidžiamas nuo pareigos atlikti savo darbo funkcijas ir jam darbo užmokestis nemokamas.

3. Jeigu darbuotojas pagrįstai sustabdo darbo sutarties vykdymą, darbdavys sumoka jam ne mažesnę kaip vienos minimaliosios mėnesinės algos dydžio kompensaciją už kiekvieną mėnesį.
Kas nustatinėja ar pagrįstai?aš pati?

Luka_Paciolis
3852
#1185841 2013-10-14 15:26 Luka_Paciolis
Kuo yra grnidžiami žmonių teiginiai? Dokumentais.
taigi, jei jūs teigiate kad jums nemoka DU jau daugiau nei 2 mėnesisu, tai jūsų teiginį galima pagrįsti darbo užmoksčio mokėjimo žiniaraščiu ar kitu dokumentu kuriame būtų matyti kad darbdavys jums tikrai neišmokėjo už tą laikotarpį DU.

Rimzy
1204
#1185857 2013-10-14 15:59 Rimzy
Dabar toks klausimas stojosi, jei pasinaudoti 123 1 straipsniu, tai apie tai reikia pranešti sodrai, vmi, darbo inspekcijai?

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-01-01
215.09 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
ŽUB PP Agro
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Taikos g. 7-5
2015 - 2021 -
IĮ "Mesteris"
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Pilypinės g. 7
- 2020 - 2020
Kauno automobilių slalomo klubas
Kauno m. sav. Kauno m. Kranto al. 122
2015 - 2021 -
R. Dinapo IĮ
Kretingos r. sav. Kretingos m. Savanorių g. 54-2
- 2018 - 2022
Agaira, UAB
Mažeikių r. sav. Mažeikių m. Žemaitijos g. 52-16
2017 - 2021 2018 - 2022
S. Lukoševičiaus įmonė - -
Zarasų rajono sergančių cukralige klubas Viltis
Zarasų r. sav. Zarasų m. Malūno g. 4
2018 - 2018 -
Sostinės vaikų ir jaunimo centras
Vilnius Konstitucijos pr. 25
2021 - 2021 2022 - 2022
A. Lileikio įmonė
Šilutės r. sav. Aušbikavio k.
- 2018 - 2022
LABDAROS IR PARAMOS FONDAS SAVITARPIO PAGALBOS KASA
Jonavos r. sav. Jonavos m. Lietavos g. 11-29
2015 - 2019 -
5 istorijos, MB
Utenos r. sav. Tauragnų sen. Inkartų k. Knygnešių g. 14
- 2020 - 2021
VALDAIVA, UAB
Tauragės r. sav. Skaudvilės m. Ryšininkų g. 3A
2020 - 2021 2018 - 2022
IĮ Viktorava
Šakių r. sav. Viktoravos k.
- 2018 - 2020
AMŽIAUS STILIUS, UAB - -
Arctic Adventures, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Lvovo g. 101
2018 - 2021 2018 - 2022