kilnojamojo pobūdžio darbas

alka alka 566
2015-12-07 10:48 alka
Sveiki
Darbuotojui mokamas priedas uz kilnojamojo darbo pobudi.
Dabar jis 3 dienom vyksta i komandiruote i uzsieni.
Kaip buti su dienpinigiais?
Pagal sutarti uz kilnojamojo darbo pobudi jam mokama uz dirbtas dienas po 5,70 eur.
Tai gal as tada jam neskaiciuoju tu 5,70 eur , o uz tas dienas skaiciuoju uzsienio salies dienpinigius?
Tininga Tininga 50021
2015-12-07 11:13 Tininga

alka rašė:
Sveiki
Darbuotojui mokamas priedas uz kilnojamojo darbo pobudi.
Dabar jis 3 dienom vyksta i komandiruote i uzsieni.
Kaip buti su dienpinigiais?
Pagal sutarti uz kilnojamojo darbo pobudi jam mokama uz dirbtas dienas po 5,70 eur.
Tai gal as tada jam neskaiciuoju tu 5,70 eur , o uz tas dienas skaiciuoju uzsienio salies dienpinigius?

Net ir negalima mokėti kompensuojamų išmokų ir dienpinigių vienu metu.
alka alka 566
2015-12-07 11:46 alka
Tai as zinau kad negalima, tik aplamai negalima tada tam zmogui moketi uzsienio dienpinigiu, ar tik uz tas dienas prieda jam nuimti uz kilnojamojo pobudzio darba, o moketi uzsienio dienpinigius.?
Tininga Tininga 50021
2015-12-07 11:51 Tininga

alka rašė:
Tai as zinau kad negalima, tik aplamai negalima tada tam zmogui moketi uzsienio dienpinigiu, ar tik uz tas dienas prieda jam nuimti uz kilnojamojo pobudzio darba, o moketi uzsienio dienpinigius.?

Manyčiau, jog taip: komandiruotės metu mokami dienpinigiai, o ne komp.išmokos.
alka alka 566
2015-12-07 12:04 alka
Dekoju uz pagalba
amadina22 amadina22 19757
2016-02-08 14:13 amadina22
Pas mus darbuotojai dirba objektuose, kurie visą laiką keočoasi, mokam priedą už kilnojamą darbą. Ar yra galimybė mokėti ne absoliučiai kasdieną tą kilnojamą priedą. Tarkim, darbuotojas kokią dieną dirbo mūsų atsargų sandėlyje, tvarkė atsargas. Galima už tą dieną nemokėti to priedo? Koks darbas mūsų atveju nėra kilnojamo pobūdžio?
Tininga Tininga 50021
1 2016-02-08 14:28 Tininga

amadina22 rašė:
Pas mus darbuotojai dirba objektuose, kurie visą laiką keočoasi, mokam priedą už kilnojamą darbą. Ar yra galimybė mokėti ne absoliučiai kasdieną tą kilnojamą priedą. Tarkim, darbuotojas kokią dieną dirbo mūsų atsargų sandėlyje, tvarkė atsargas. Galima už tą dieną nemokėti to priedo? Koks darbas mūsų atveju nėra kilnojamo pobūdžio?
Jūs galite pasitvirtinti, manau. Mes taip pat ne už kiekvieną dieną mokame. Mat tas priedas skirtas padidėjusioms išlaidoms kompensuoti. Tai galbūt dirbant sandėlyje jos nesusidaro smile
amadina22 amadina22 19757
2016-02-08 14:37 amadina22

Tininga rašė:
ūs galite pasitvirtinti, manau. Mes taip pat ne už kiekvieną dieną mokame. Mat tas priedas skirtas padidėjusioms išlaidoms kompensuoti. Tai galbūt dirbant sandėlyje jos nesusidaro smile


Mes anksčiau nemokėjome, mokėjome tik darbo užmokestį. Ne taip senai pradėjome mokėti. Ir dabar kyla neaiškumai. Nes apart to sandėlio kitų galimybių nemokėti ir nebėra, jei visi dirba objektuose, tai jei nenori už kokį tai laiką mokėti, turi tuos žmones palikti "tvarkyti sandėlio", nors tame mūsų sandėlyje nėra ką veikti, atsargų nekaupiame. Na, kaip nors.
V
vitkis 499
2016-02-09 09:59 vitkis
Sveiki,
įdarbino ukrainiečius. Darbo sutartyje įrašas, kad mokamas priedas už darbą lauko sąl., kaip ir lietuviams. Ar galima ukrainiečiams mokėti tas kompens.?
Teisės aktuose nerandu, kad būtų apie užsieniečius.
Tininga Tininga 50021
2016-02-09 10:14 Tininga

vitkis rašė:
Sveiki,
įdarbino ukrainiečius. Darbo sutartyje įrašas, kad mokamas priedas už darbą lauko sąl., kaip ir lietuviams. Ar galima ukrainiečiams mokėti tas kompens.?
Teisės aktuose nerandu, kad būtų apie užsieniečius.
Neteko matyti tokio ribojimo. Vadinasi, kas nedraudžiama - tas galima. smile
M
Menu 18
2016-04-10 18:28 Menu
Laba diena,
prieš 2 mėn. įsteigta UAB. Dirba kol kas 3 darbuotojai. Direktorius, buhalterė ir darbininkas. Darbininkui skaičiuojama kompens. išmokos, kitaip lauko priedas. Tuos pačius darbus, kartu su darbininku, dirba ir direktorius.
Ar galima direktoriui skaičiuoti lauko priedą?
ara ara 1447
2016-04-11 07:55 ara
Jei tikrai dirba-galima.
dzyy dzyy 132
2016-09-20 13:44 dzyy
priminkit prašau,
darbuotojams mokamas lauko priedas ir situacija tokia, kad mes juos turėjom apgyvendinti kitame mieste. apgyvendinimo išlaidos turės bus dengiamos lauko priedu ar tai bus atskirai įmonės sąnaudos?
labai labai seniai VMI aiškino, kad į lauko priedą turi įeiti visos išlaidos susijusios su darbu "lauko sąlygomis" ir kas virš 50 proc. darbuotojo DU, apmokestinti GPM. gal aiškiai išsireiškiau... smile
KJurate KJurate 6546
2016-09-20 22:45 KJurate
Ne, lauko priedas yra už darbą lauko sąlygomis. Jei dirba kitame mieste, tai komandiruotės! Komandiruotės išlaidos kompensuojamos pagal pateiktus dokumentus. Jei veiksmas LT, tai neliko rizika viršyti darbo užmokesčio, nes dienpinigiai nedidėjo o mma didėjo... nebent rodo pusę etato...bet kokia prasmė siųsti žmogų dirbti daug pusdienių...
Dienpinigiai deklaruojami
dzyy dzyy 132
2016-09-21 06:58 dzyy
supratau.
vadinasi, teisingiausia, dienomis, kai darbuotojai dirbo kitame mieste, žymėti komandiruotę (su dienpinigiais ir visom komand.išlaidom) ir nemokėti lauko priedo.
ir dienpinigiai, ir lauko priedas bus deklaruojami metams pasibaigus. aš taip esu supratus ar ne?
W
Wyga1 88
2016-09-21 08:21 Wyga1

KJurate rašė:
Ne, lauko priedas yra už darbą lauko sąlygomis. Jei dirba kitame mieste, tai komandiruotės! Komandiruotės išlaidos kompensuojamos pagal pateiktus dokumentus. Jei veiksmas LT, tai neliko rizika viršyti darbo užmokesčio, nes dienpinigiai nedidėjo o mma didėjo... nebent rodo pusę etato...bet kokia prasmė siųsti žmogų dirbti daug pusdienių...
Dienpinigiai deklaruojami

O jei dirba kitame mieste visą dieną lauke-dengia stogus, ką tada mokėti?
dzyy dzyy 132
1 2016-09-21 08:29 dzyy
VMI rašo, kad įmonė turi pasirinkti, ką mokėti, bet dubliuoti negalima.
t.y. mokamas arba lauko priedas, arba dienpinigiai.
va čia ir prasideda klaustukai... jei komandiruotė - aišku - dienpinigiai ir komand.išlaidos.
jei mokam lauko priedą, taip išeina, kad kitas išlaidas įmonė neturėtų dengti.. kitaip sakant, lauko priedas turi padengti darbuotojų išlaidas ir apgyvendinimui, ir transportui ir t.t.
W
Wyga1 88
2016-09-21 09:09 Wyga1

dzyy rašė:
VMI rašo, kad įmonė turi pasirinkti, ką mokėti, bet dubliuoti negalima.
t.y. mokamas arba lauko priedas, arba dienpinigiai.
va čia ir prasideda klaustukai... jei komandiruotė - aišku - dienpinigiai ir komand.išlaidos.
jei mokam lauko priedą, taip išeina, kad kitas išlaidas įmonė neturėtų dengti.. kitaip sakant, lauko priedas turi padengti darbuotojų išlaidas ir apgyvendinimui, ir transportui ir t.t.

VMI buvo komentaras, kad, tarkime, už apgyvendinimą įmonė gali apmokėti ir tai yra įprastos sąnaudos, nedengiamos iš lauko priedų.
dzyy dzyy 132
2016-09-21 09:46 dzyy

Wyga1 rašė:

dzyy rašė:
VMI rašo, kad įmonė turi pasirinkti, ką mokėti, bet dubliuoti negalima.
t.y. mokamas arba lauko priedas, arba dienpinigiai.
va čia ir prasideda klaustukai... jei komandiruotė - aišku - dienpinigiai ir komand.išlaidos.
jei mokam lauko priedą, taip išeina, kad kitas išlaidas įmonė neturėtų dengti.. kitaip sakant, lauko priedas turi padengti darbuotojų išlaidas ir apgyvendinimui, ir transportui ir t.t.

VMI buvo komentaras, kad, tarkime, už apgyvendinimą įmonė gali apmokėti ir tai yra įprastos sąnaudos, nedengiamos iš lauko priedų.


va! būtent šito man ir reikia :) kaip rasti tą komentarą?? ieškojau vmi.lt puslapy, bet nesugebu surasti. todėl labai suabejojau, kad kažką panašaus buvau girdėjus..
Tininga Tininga 50021
2016-09-21 10:21 Tininga

Wyga1 rašė:
VMI buvo komentaras, kad, tarkime, už apgyvendinimą įmonė gali apmokėti ir tai yra įprastos sąnaudos, nedengiamos iš lauko priedų.
Aš girdėjau priešingai, kad tokių išlaidų įmonė negali paprastai traukti į sąnaudas, bet tai buvo Mokesčių suflerio komentaras...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui