trianukas rašė:
Sveiki, norejau paklausti:
Ar nuoroda darbo sutartyje, kad nustatomas 5 dienų darbo savaitė, visais atvejais turi būti suprantama, kaip laisvadienių numatymas šeštadienį ir sekmadienį? Kokia darbo sutarties formuluotė turėtų būti, kad matytųsi, jog darbuotojo savaitės poilsis nesutampa su savaitgaliu? kas tai reglamentuotu? :)
Na, griežtai nėra reglamentuota, kad šeštadienis/sekmadienis būtinai poilsio dienos, tai priklauso ir nuo įmonės veiklos specifikos.
147 straipsnis. Darbo laiko režimas
1. Kiekvieno darbuotojo darbo ir poilsio laiko paskirstymas (kaita) per parą, savaitę ar apskaitinį laikotarpį, taip pat kasdieninio darbo (pamainos) pradžia ir pabaiga nustatoma pagal įmonės, įstaigos, organizacijos darbo tvarkos taisykles. Darbo (pamainų) grafikus tvirtina administracija, suderinusi su įmonės, įstaigos, organizacijos darbuotojų atstovais (Kodekso 19 straipsnis) arba kolektyvinėje sutartyje nustatyta tvarka.
Pageidautina, kad jei pasiskirstymas kiek kitoks, tai būtų nurodyta DS. Juk įsidarbinant paprastai aptariami šitie dalykai.