irmoske rašė:
jussta rašė:
Gal galit padėti? Ar teisinga būtų prašyti vadovo nepanaudotų atostogų piniginės kompensacijos, jeigu šių metų pabaigai turėsiu 60 d.d. atostogų. Išeinu į dekretą nuo 2020 04 01. Aišku iki to laiko neturėsiu galimybės pasinaudoti kasmetinėmis atostogomis, nes reikės spėti paruošti metines finansines ataskaitas, o kai grįšiu, dalis jų jau bus nusirašę. Dirbu buhalterijoje viena, todėl tikrai neturiu galimybės atostogauti tiek, kiek numato DK. Ar būtų čia argumentas piniginei kompensacijai už nepanaudotas atostogas gauti? Galvoju ar tinka LR DK 127str. 5p.?
Jūs kaip buhalterė turėtumėte žinoti, kad kompensacija gali būti išmokama tik nutraukiant darbo sutartį.
O tai, kad negalite išnaudoti visų atostogų, gali būti argumentas darbdaviui jų "nenubraukti"
kažkaip per seminarą užfiksavau, kad galima gauti kompensaciją, jeigu nėra galimybės faktiškai išnaudoti visų atostogų.