i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos

aruncikas aruncikas 489
2016-09-28 12:12 aruncikas

Girele rašė:

vasara rašė:

Skambinom dėl šitų atvejų VMI -...

Skambinkit į transporto inspekcija, nes VMI nekompetentingi konsultuoti važtaraščių IŠRAŠYMO klausimais (seminare tą akcentavo kelis kartus). VMI gali tik pakonsultuoti ar IŠRAŠYTO pagal KTK reikalavimus važtaraščio duomenis reikia teikti i.VAZ ar nereikia.



Jo taip ir įsivaizduoju, kaip 1996 metų dokumentas nustato krovinių gabenimo kurjerių tarnybomis ar savitarnos terminalais taisykles. Kaip gali konsultuoti, jei nėra jokios įstatyminės bazės. Todėl ir sapalioja kas ką nori... Jie net KTK "kito dokumento" sąvokos ir reikalavimų per metus laiko nesugebėjo išaiškinti..
alka alka 566
2016-09-28 13:00 alka
Atvejis.
Mes nuvažiuojam ,su samdyta iš kitos įmonės transportų ir vairuotojų, i Sanitex , nusiperkam prekes , pakraunam jas ir vežam į savo prekybos tašką.
Kaip su važtaraščiais tokių atvėju.
Suprantama gi kad aš nežinau prieš išvažiuojant ką aš prisipirksių ir ką prikrausių į mašiną?
Girele Girele 9675
2016-09-28 13:05 Girele

alka rašė:
Atvejis.
Mes nuvažiuojam ,su samdyta iš kitos įmonės transportų ir vairuotojų, i Sanitex , nusiperkam prekes , pakraunam jas ir vežam į savo prekybos tašką.
Kaip su važtaraščiais tokių atvėju.
Suprantama gi kad aš nežinau prieš išvažiuojant ką aš prisipirksių ir ką prikrausių į mašiną?


Visiškai teoriškai- pasiimsite tuščią popieriaus lapą ir tušinuku susirašysite krovinio važtaraštį, arba - ofise atsispausdinsite keletą blankų, į kuriuos tik įrašysite tušinuku duomenis.
Labai mes pripratom viską rašyti tik kompiuteriu, spausdinti spausdintuvu, atrodo patys ką nors parašyti esame neįgalūs - reiktų retkarčiais prisiminti ir dailyraštį ranką smile
Laurina Laurina 1897
2016-09-28 13:08 Laurina
Laba diena. Kokį PVM kodą reikia nurodyti (pgl.klasifikat.) nuo spalio 1 d., jei Gauname sąskaitą iš ES tiekėjo už paslaugas (ne PVM objektas Lietuvoje) PVM21 ???
Gauname sąskaitą už prekės (ne PVM objektas LT) PVM25 ???
alka alka 566
2016-09-28 13:08 alka
Bet sitoje vietoje atsiranda komerciniai santykiai tarp pirkejo ir vezejo
Ir kaip suprantu turi buti el. vaztarastis.
V
virbuh 8137
2016-09-28 13:10 virbuh

alka rašė:
Atvejis.
Mes nuvažiuojam ,su samdyta iš kitos įmonės transportų ir vairuotojų, i Sanitex , nusiperkam prekes , pakraunam jas ir vežam į savo prekybos tašką.
Kaip su važtaraščiais tokių atvėju.
Suprantama gi kad aš nežinau prieš išvažiuojant ką aš prisipirksių ir ką prikrausių į mašiną?


Gaunat PVM sf ir važiuojat laimingai (o gal ir ne( pagal VMI gerumą) kaip iki šiol.
Arba išmaniosios technologijos padės, tam pildot (neprivaloma) e-važtaraštį ir VMI viską matys, nereikės ranka nieko rašinėt, dar el parašo nepamirškit pasiimt.
aruncikas aruncikas 489
1 2016-09-28 13:12 aruncikas
VKTI pakonsultavo - ir pervežant siuntas kurjerių tarnybomis (čia ne pašto siunta) ir tarpmiestinių autobusų siuntų tarnybomis - krovinio važtaraščiai PRIVALOMI. smile smile smile Tik negalėjo pasakyti, kurį siuntos pervežimo grandinėje dalyvaujantį automobilį paminėti i.Vaz (pagal įstatymą turbūt pildytume 3 važtaraščius vienai siuntai, nes yra siuntėjas -1 terminalas - 2 terminalas - gavėjas? O autobusų siuntų atveju, patarė prieš siunčiant krovinį, pasiskambinti "vežėjui" - išsiaiškinti, kokios markės ir kam priklausantis autobusas paims mūsų krovinį. Bet vežėjas, taigi ne autobusų stotis, kurioje įrengtas siuntų skyrius? Tai į kokį miestą reiktų skambinti? smile smile smile smile smile
Ir jie rimtu balsu tokias nesąmones konsulltuoja???
V
vasara 235
2016-09-28 13:13 vasara
Kurjerių tarnybos irgi pasimetusios. Eina kalba apie tai, kad bus visiškai sutrikdytas jų darbas. Skambinom ir jiems-sakėm kaip ruošiatės mums pateikti visus automobilių numerius, kad mes juos galėtume iš anksto suvest į i.Vaz, jie aiškina, kad jų juridinis skyrius sako, kad nereikės to daryt. Bet VMI ir KT aiškina kitaip.
Žodžiu-bordakas totalus.. smile
smalsuole smalsuole 2861
2016-09-28 13:14 smalsuole
smile smile oj cirkai
V
virbuh 8137
2016-09-28 13:15 virbuh

alka rašė:
Bet sitoje vietoje atsiranda komerciniai santykiai tarp pirkejo ir vezejo
Ir kaip suprantu turi buti el. vaztarastis.

Gaunat PVM sf, ten vežėjas įrašomas ne jūs. Viskas atitinka 4 punkto kada teikaima į VMI visas 3 sąlygas, yra ir komerciniai santykiai, jau lygtai reikėtų teikti į VMI..Bet galima gal lygtai išsisukti nuo teikimo pačiam išsirašant dokumentą?
V
vasara 235
2016-09-28 13:21 vasara
Nu dar gražiau-tai vežant per DPD dabar jau reikės 3 važtaražčių. Tai gal jau tiek to-kurjerių tarnybų teks atsisakyt-galės DPD ir Vinipakai emigruot iš Lietuvos in corpore.
Tai negi čia toliau kaip avių banda visi nieko nedarysim ir leisim tyčiotis iš verslo.
ausyte ausyte 5281
2016-09-28 13:31 ausyte
Jau galva susisuko, tai pvz. jeigu mes su savo transportu nuvažiuojam į bet kokią parduotuvę prekių ūkio reikmėms, tai mums reiks iššsirašyti važtaraštį ir teikti iVAZ?
V
virbuh 8137
2016-09-28 13:38 virbuh

ausyte rašė:
Jau galva susisuko, tai pvz. jeigu mes su savo transportu nuvažiuojam į bet kokią parduotuvę prekių ūkio reikmėms, tai mums reiks iššsirašyti važtaraštį ir teikti iVAZ?

JEi tikrai išsirašysit sau, teikti tikrai nereikia.
smalsuole smalsuole 2861
2016-09-28 13:38 smalsuole

Girele rašė:

Tabeliss rašė:

taip, bet jeigu pardavėjas savo transportu veš obuolius pirkėjui, tai reikės iVAZ

Nereiks - IŠIMTIS: 11.2. gabenamas krovinys – juridinio ar fizinio asmens, užsiimančio žemės ūkio veikla,
išauginti ir / ar išgauti žemės ūkio produktai, gabenami paties juridinio ar fizinio asmens,
užsiimančio žemės ūkio veikla, ar jo įgalioto asmens, ir pervežami iš tų žemės ūkio produktų
užauginimo ir / ar išgavimo vietų. Ši išimtis netaikoma, gabenant žemės ūkio produktus iš
perdirbimo vietų;


Girele, aš šitą punktą supratau taip, kad jei ūkininkas vežtų obuolius iš sodo į savo sandėliavimo patalpą - tada nereikia. Bet jei jis veža tuos obuolius kokiai MAXIMAI parduot su PVM sf., tai reikia teikt smile
aruncikas aruncikas 489
2016-09-28 13:39 aruncikas
Tai vot ir manau, gal užmirškim tą i.Vaz kol kas.
Turim vieną bendrą važtaraštį sau pasirašytą, ir važiuojam, kur mums reikia.
Negi galima leistis, kad tiek iš mūsų tyčiotųsį. Tegu užsiknisa jie ten savo sapalionėse.
Turbūt visoje mokesčių sistemos istorijoje, dar nebuvo paleista į viešąją erdvę tokios beprotybės.
aruncikas aruncikas 489
2016-09-28 13:43 aruncikas

vasara rašė:
Nu dar gražiau-tai vežant per DPD dabar jau reikės 3 važtaražčių. Tai gal jau tiek to-kurjerių tarnybų teks atsisakyt-galės DPD ir Vinipakai emigruot iš Lietuvos in corpore.
Tai negi čia toliau kaip avių banda visi nieko nedarysim ir leisim tyčiotis iš verslo.

Jo, pasiims kurjeriai siuntą. Terminale, perskirstys ją į kitą automobilį, ir lauks kol visi klientai sukels naujus važtaraščius į i.vaz.
Net rašyti tokių nęsamonių neina, o jie sau ramiausiai taip konsultuoja,
V
virbuh 8137
1 2016-09-28 13:44 virbuh
Kažkada kai įvedė važtaraščius, pasirašiau tokį vieną visam laikui dokumentėlį ''špargalkę'', kurioje įrašiau ištrauką iš VMI komentaro, kad vežant į objektus nereikia važtaraščio(tada nereikėjo), tai ir dabar teks surašyt kad visada vežasi savo prekes. Kas belieka.
ausyte ausyte 5281
2016-09-28 13:45 ausyte
O iVAZ sistemoje matysime ir mums išrašytus važtaraščius?
V
virbuh 8137
2016-09-28 13:48 virbuh

ausyte rašė:
O iVAZ sistemoje matysime ir mums išrašytus važtaraščius?

Taip, matysit.
aiwita aiwita 6134
2016-09-28 13:52 aiwita

ausyte rašė:
O iVAZ sistemoje matysime ir mums išrašytus važtaraščius?

Per seminarą sakė:turėtumėt matyt viską, kas su jumis susiję
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui