Protingas komentaras iš VZ. Bet daugiau niekam tas bordakas nerūpi. Per TV grynai kaip tarybiniais laikas, sukūrėm, pajungėm, viskas super, šešėlis jau iki kalėdų bus sunaikintas. Valio draugai
"Jo, graudus pvz kaip kuriamos niekam nereikalingos ir su realybe neusietos sistemos. Gilinantis į šitą reikalą paaiškėjo, kad VKTI išvis nieko bendro su šituo reikalu turėti nenori, o VMI visiškai nepasiruošusi, negali paaiškinti nei logikos nei techninių niuansų.
Keli esminiai klausimai:
- Naudojant samdytą vežėją, ar reikia nurodyti mašinos, kuri paima siuntą, ar pristato, ar visas, kurios dalyvauja visoje grandinėje?
- Ar pašto ir kurjerinėms siuntoms galioja šitas reikalavimas? Atsakymo nėra. VMI DUK skiltyje sakoma, kad išimtis yra ir pagal pašto įstatymą reglamentuojamoms siuntoms iVAZ pateikti nereikės, telefonu sakoma, kad realiai įstatyme tokios išimties nėra. Atsakymo VMI nepateikia, siūlo klausti oficialiai.
- Ar apskritai yra galvota ne tik apie pateikimo procesą, bet kaip veiks visas procesas, įvertinant tai, kad dalis informacijos turi būti gauta iš vežėjo, kaip tai bus daroma? Kiek tai laiko reikalauja ir kokiu formatu tai bus daroma ir kokios bus sąnaudos verslui?
- Ar apskritai praktikoje iVAZ bus susieta su iMAS ir ar realiai bus kažkoks sutikrinimas? Ar tai tik teorinis pasvarstymas siekiant pritraukti lėšų? Kol kas jokių požymių nėra, kad tai veiks kaip nurodoma. Tam reiktų didelių DB ir analitinių resursų, ar tai įvertinta?
Panašu, kad apie poveikį ir sąnaudas verslui nebuvo galvota, apsiribojama tik teoriniais pasvarstymais apie naudą gaudant nesąžiningas įmones, kurios ir taip lengvai apeis šitą reikalavimą, o kentės visi."