Darbo grafikai

Elste Elste 27356
2011-08-25 11:33 Elste 2011-09-11 07-27

sviesute rašė: Priminkit, jei darbuotojas dirba 3 -iuose darbovietėse, kiek maximaliai valandų jis gali dirbti kievienoje darbovietėje?

įvairiai, kiek tik nori, bet per visas sudėjus nedaugiau kaip 12 val. per dieną.
DK 144 str. 5 d.
S
sviesute 48
2011-08-25 11:36 sviesute 2011-09-11 07-27

Elste rašė:

sviesute rašė: Priminkit, jei darbuotojas dirba 3 -iuose darbovietėse, kiek maximaliai valandų jis gali dirbti kievienoje darbovietėje?

įvairiai, kiek tik nori, bet per visas sudėjus nedaugiau kaip 12 val. per dieną.
DK 144 str. 5 d.
..
ir nedaugiau kaip 48 val . per savaitę..?
Elste Elste 27356
2011-08-25 11:38 Elste
smile smile
A
Alina55 11024
2011-08-25 11:52 Alina55 2011-09-11 07-27

sviesute rašė: Priminkit, jei darbuotojas dirba 3 -iuose darbovietėse, kiek maximaliai valandų jis gali dirbti kievienoje darbovietėje?

VDI komentaras:
Pažymėtina, kad DK nereglamentuoja maksimalios savaitės darbo laiko trukmės pagal kelias darbo sutartis, tačiau darbdavys, sudarydamas su darbuotoju papildomo ar antraeilių pareigų darbo sutartį, privalo užtikrinti ne tik maksimalią 12 valandų darbo dienos trukmę (DK 144 straipsnio 5 dalis), bet ir DK 160 ir 161 straipsniuose nustatytas 11 valandų nepertraukiamojo paros ir 35 valandų nepertraukiamojo savaitės poilsio normas.
S
schoga1 8
2011-09-12 11:25 schoga1
Sveiki,

iškilo klausimėlis: jei darbuotojas pasiėmė nedarbingumo pažymėjimą 08.26-09.15, ar grafike (sudarytam prieš mėnesį) reikia pakeisti į ligą ar palikti suplanuotas darbo valandas?
Tess Tess 20234
2011-09-12 11:26 Tess
Paliekate.
Viską žymite darbo laiko apskaitos žiniaraštyje.
S
schoga1 8
2011-09-12 11:31 schoga1

Tess rašė:
Paliekate.
Viską žymite darbo laiko apskaitos žiniaraštyje.


Bet nuo to keičiasi kito darbuotojo darbo laikas ir plius prisideda darbas šeštadieniais smile
Tess Tess 20234
2011-09-12 11:33 Tess
Tai viską žiniaraštyje ir rašote, o po to vadovaujantis žiniaraščiu apskaičiuojate DU.
Kadangi keičiasi kito darbuotojo darbo laikas, tai reikėtu ir įsakymo. Darbuotojas ant įsakymo turėtu pasirašyti, kad sutinka dirbti pakeistu darbo grafiku.
A
Amir88 11
2011-11-04 11:24 Amir88
Laba diena, norėjau paklausti ar tabelyje ir darbo grafike reikia žymėti Pvz.Jono Jonacio individualios veiklos savininkas, kad jis ir dirba. Nes parduotuveje yra slenkantis grafikas, dvi pardavejos dirba pagal DS 5d.d.8val., už minimumą, tačiau kartais mėnesį gaunasi, kad viršija darbo valandas pardavėjos, tai yra įrašoma darbo grafike, kad nesigautų pardavėjoms viršvalandžiai, kad dirba pats savinikas.

Klausimas būtų toks ar reikia savininką įtraukti į darbo grafiką ir tabelį? Ačiū.
www7 www7 160
2011-11-07 09:46 www7
Sveiki, sudarinėju darbo grafiką gruodžio mėn., yra naujai įdarbintas darbuotojas 4 val.darbo dienai (anksčiau tokių neturėjome), 2011-12-24 d. yra Kūčios, paskelbta šventine diena, sakykite gruodžio 23 d. šis darbuotojas turėtų dirbti 4 val. ar 3 val.(priešventinė darbo diena trumpinama 1 val.) ar gerai galvoju, visai pasimečiau. Patarkite, kas galite.
talys talys 3761
2011-11-07 09:51 talys
Tai kad 24 dar ne šventinė-ar klystu?
Tininga Tininga 50021
2011-11-07 09:53 Tininga

www7 rašė:
Sveiki, sudarinėju darbo grafiką gruodžio mėn., yra naujai įdarbintas darbuotojas 4 val.darbo dienai (anksčiau tokių neturėjome), 2011-12-24 d. yra Kūčios, paskelbta šventine diena, sakykite gruodžio 23 d. šis darbuotojas turėtų dirbti 4 val. ar 3 val.(priešventinė darbo diena trumpinama 1 val.) ar gerai galvoju, visai pasimečiau. Patarkite, kas galite.

3 valandas, jei jis dirba ne visą darbo laiką pagal DK 146 str.

Talys: Kūčios šiemet šventė smile
talys talys 3761
2011-11-07 09:56 talys
Tikrai-gi pernai tą paskelbė.
www7 www7 160
2011-11-07 10:38 www7

Tininga rašė:

www7 rašė:
Sveiki, sudarinėju darbo grafiką gruodžio mėn., yra naujai įdarbintas darbuotojas 4 val.darbo dienai (anksčiau tokių neturėjome), 2011-12-24 d. yra Kūčios, paskelbta šventine diena, sakykite gruodžio 23 d. šis darbuotojas turėtų dirbti 4 val. ar 3 val.(priešventinė darbo diena trumpinama 1 val.) ar gerai galvoju, visai pasimečiau. Patarkite, kas galite.

3 valandas, jei jis dirba ne visą darbo laiką pagal DK 146 str.

Talys: Kūčios šiemet šventė smile


matote, Tininga, čia antraeilės pareigos,ir mūsų darbovietė jam nepagrindinė, tai dėl to ir suabejojau ar galima taikyti DK 146 str.
Tininga Tininga 50021
2011-11-07 10:40 Tininga

www7 rašė:
matote, Tininga, čia antraeilės pareigos,ir mūsų darbovietė jam nepagrindinė, tai dėl to ir suabejojau ar galima taikyti DK 146 str.
Tai netgi būtina taikyti šį straipsnį. Manyčiau, kad pagrindinėje turbūt dirba visą laiką?
www7 www7 160
2011-11-07 10:42 www7

Tininga rašė:

www7 rašė:
matote, Tininga, čia antraeilės pareigos,ir mūsų darbovietė jam nepagrindinė, tai dėl to ir suabejojau ar galima taikyti DK 146 str.
Tai netgi būtina taikyti šį straipsnį. Manyčiau, kad pagrindinėje turbūt dirba visą laiką?



ne, pagrindinėje irgi dirba 4 val.
Tininga Tininga 50021
2011-11-07 10:44 Tininga

www7 rašė:
ne, pagrindinėje irgi dirba 4 val.
Reiškia, ir ten ne visas.
Aš tik nesuprantu, kas jums neaišku?
Ar yra priežasčių, dėl kurių turėtumėte taikyti sutrumpintą darbo laiką pagal 145 str.?
www7 www7 160
2011-11-07 10:52 www7

Tininga rašė:

www7 rašė:
ne, pagrindinėje irgi dirba 4 val.
Reiškia, ir ten ne visas.
Aš tik nesuprantu, kas jums neaišku?
Ar yra priežasčių, dėl kurių turėtumėte taikyti sutrumpintą darbo laiką pagal 145 str.?


ne DK 145 str. čia nepritaikysi, tik galvoju, jeigu aš sutrumpinsiu darbo dieną 1 val. ir pagrindinė sutrumpins 1 val. tai jau jam sutrumpės 2 val. visa darbo diena, tai va ir kyla visokių minčiu.
Tininga Tininga 50021
2011-11-07 10:54 Tininga

www7 rašė:
sutrumpinsiu darbo dieną 1 val. ir pagrindinė sutrumpins 1 val. tai jau jam sutrumpės 2 val. visa darbo diena, tai va ir kyla visokių minčiu.
Taip ir turi būti. Abiems darbovietėms galioja tas pats kodeksas.
O kokios čia dar tos mintys gali būti?... smile
www7 www7 160
2011-11-07 10:58 www7

Tininga rašė:

www7 rašė:
sutrumpinsiu darbo dieną 1 val. ir pagrindinė sutrumpins 1 val. tai jau jam sutrumpės 2 val. visa darbo diena, tai va ir kyla visokių minčiu.
Taip ir turi būti. Abiems darbovietėms galioja tas pats kodeksas.
O kokios čia dar tos mintys gali būti?... smile



Ačiū Jums Tininga, taip ir padarysiu, matyt po sekmadienio kažkaip neįsivažiuoju į ritmą.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui