Tininga rašė:
SSigute rašė: Bet ar buhalteriui reikalingos darbo sutartys? kaip tada įsakymas dėl atostogų? Už kiek dienų paskaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas?
Taigi ir sakau: tai priklauso nuo įmonės tvarkos.
Aš rašau visus tuos įsakymus. Tiksliai nurodau tarifinį atlygį priimant, atleidžiant - priklausančias kompensacijas ir t.t. Įsakymo kopijos keliauja į buhalteriją, bei į asmens bylą. Originalas segamas prie Personalo įsakymų. Darbo sutartis tikrai nesiblaško įmonės padaliniuose. (Nemanau, kad taip išvis turėtų būti.)
Tad visiems viskas aišku.
Kolegės pernelyg jau mes įsitvėrę tų įsakymų. Suprantu yra info, kuri turi būti perduodama tarp padalinių, bet ar tai turi būti įsakymo formą. Na kvaila rašyti įsakymus. Varginti direktorių, žmogų, kurio galvoje turi būti, kaip teisingai išlaviruoti krizėje, kad įmonė nebankrutuotų, o ne kruvas įsakymų pasirašinėti. Man atvirai tarian, net atostogų įsakymai kvaili yra, (nors juos rašau), manau užtektų tik žymos ant prašymo, kad atsakingas žmogus(nebutinai direktorius, o ir padalinio vadovas, meistras(pagal savo įgaliojimus)) tvirtina. Gal įsakymas, reikalingas, kai nepatvirtinamas prašymas konfliktinėje situacijoje, kad neišleisti.
Perduoti informaciją tarp personalo ir buhalterijos skyrių reikėtų naudoti vidaus raštus, aplenkiant vadovus.