Nedarbingumo pažymėjimas

V
Veronika 2872
2010-08-09 10:18 Veronika
o darbdavys moka uz 07.20,21 ir 08.02,03? smile
Elste Elste 27356
2010-08-09 10:20 Elste 2011-09-11 06-54

Veronika rašė: o darbdavys moka uz 07.20,21 ir 08.02,03? smile

jeigu buvo bent dienos pertrauka, tai tada taip - vėl skaičiuojama už 2 dienas ir laikoma, kaip atskiras biuletenis.
O jeigu vienas baigėsi 07.31, o kitas prasidėjo 08.01 - laikoma, kad tęsinys (nors ir dėl kitos ligos) ir už dvi dienas nepskaičiuojama tada.
V
Veronika 2872
2010-08-09 10:21 Veronika
aciu
vovere vovere 25997
2010-08-09 10:22 vovere
laikyti nereikia, reikia žiūrėti kas parašyta ant nedarbingumo pažymėjimo, ar priminis ar tęsinys
Elste Elste 27356
2010-08-09 12:57 Elste 2011-09-11 06-54

vovere rašė: laikyti nereikia, reikia žiūrėti kas parašyta ant nedarbingumo pažymėjimo, ar priminis ar tęsinys

taip, reikia pažiūrėti į tai. (nors dabar elektroninuose šito kaip ir nežymi smile ).
O jeigu buvo pirminis ir vėl pirminis išduodamas, bet jau kito gydytojo dėl kitos ligos, o tarp jų nėra nė vienos dienos tarpo, va tada ir nežiūrime niekur, o laikome, kad kaip tęstinį ir neskaičiuojame už tas dvi dienas. smile
gabkiss gabkiss 702
2010-08-09 14:45 gabkiss
O sakykite ar tą NP-SD formą reikia pildyti kai išeina darbuotoja į dekretą? Tą šaknelę pradžioe ar gale dekreto turi atnešti ir nuo kurios dienos reikia pateikti. Sužinojau tik, kad per 5 dienas. smile
Tininga Tininga 50021
2010-08-09 14:46 Tininga 2011-09-11 06-54

gabkiss rašė: O sakykite ar tą NP-SD formą reikia pildyti kai išeina darbuotoja į dekretą? Tą šaknelę pradžioe ar gale dekreto turi atnešti ir nuo kurios dienos reikia pateikti. Sužinojau tik, kad per 5 dienas. smile
Pradžioje.
vovere vovere 25997
2010-08-09 21:18 vovere 2011-09-11 06-54

Elste rašė:
taip, reikia pažiūrėti į tai. (nors dabar elektroninuose šito kaip ir nežymi smile ).
O jeigu buvo pirminis ir vėl pirminis išduodamas, bet jau kito gydytojo dėl kitos ligos, o tarp jų nėra nė vienos dienos tarpo, va tada ir nežiūrime niekur, o laikome, kad kaip tęstinį ir neskaičiuojame už tas dvi dienas. smile

bijau pameluot bet man atrodo kad tu klysti, reikia skaičiuoti už 2 pirmas d.d., o gal maišau ką nors?
Elste Elste 27356
2010-08-10 07:07 Elste 2011-09-11 06-54

vovere rašė:

Elste rašė:
taip, reikia pažiūrėti į tai. (nors dabar elektroninuose šito kaip ir nežymi smile ).
O jeigu buvo pirminis ir vėl pirminis išduodamas, bet jau kito gydytojo dėl kitos ligos, o tarp jų nėra nė vienos dienos tarpo, va tada ir nežiūrime niekur, o laikome, kad kaip tęstinį ir neskaičiuojame už tas dvi dienas. smile

bijau pameluot bet man atrodo kad tu klysti, reikia skaičiuoti už 2 pirmas d.d., o gal maišau ką nors?


mūsų buhalterės tai taip išaiškino, kad kei nėra tarpo nė dienos, tada traktuojama kaip tęsinys.
Aš irgi suprasčiau, kad reiktų skaičiuoti vėl, nes gi ne tas patas tęsiamas, bet...
Tininga Tininga 50021
2010-08-10 08:26 Tininga 2011-09-11 06-54

vovere rašė:

Elste rašė:
taip, reikia pažiūrėti į tai. (nors dabar elektroninuose šito kaip ir nežymi smile ).
O jeigu buvo pirminis ir vėl pirminis išduodamas, bet jau kito gydytojo dėl kitos ligos, o tarp jų nėra nė vienos dienos tarpo, va tada ir nežiūrime niekur, o laikome, kad kaip tęstinį ir neskaičiuojame už tas dvi dienas. smile

bijau pameluot bet man atrodo kad tu klysti, reikia skaičiuoti už 2 pirmas d.d., o gal maišau ką nors?

Iš Sodros specialistės komentaro:
Pašne­kovės tei­gi­mu, ga­li būti ir ke­li trum­pi ne­dar­bin­gu­mo pažymėji­mai, tačiau, jei­gu jie bus pil­do­mi be per­trau­kos, dar­bo­vietė su­mokės tik už pir­mas die­nas, o visą kitą pri­klau­somą ne­dar­bin­gu­mo išmoką skaičiuos “Sod­ra”.
B
bite555 189
2010-08-10 13:25 bite555
Ar darbuotojas sodroje pildydamas prašymą datą už kurią prašo apmokėti biuletenį rašo nuo trečios nedarbingumo dienos?
B
bite555 189
2010-08-10 13:54 bite555 2011-09-11 06-54

bite555 rašė: Ar darbuotojas sodroje pildydamas prašymą datą už kurią prašo apmokėti biuletenį rašo nuo trečios nedarbingumo dienos?


Nu padėkit kas neprisiskambinu į sodrą.
2010-08-10 14:25 vvirginija1 2011-09-11 06-54

bite555 rašė: Ar darbuotojas sodroje pildydamas prašymą datą už kurią prašo apmokėti biuletenį rašo nuo trečios nedarbingumo dienos?
Rašo nuo pirmos ligos dienos, kaip tik praeitą savaitę konsultavausi sodroj šiuo klausimu
2010-08-13 09:17 Voveruska01
Turiu tokią "tradiciją", kas mėnesį iš sodros suvestinių išsitraukti visokias pažymas apie išmokėtas pašalpas, išduotus nedarbingumo pažymėjimus, atleistus, priimtus darbuotojus ir pan.
Šį kartą turiu info apie tai, kad vienai darbuotojai buvo išduotas elektroninis NP, bet ji man jo neatnešė ir po pokalbio supratau, kad nežada nešti, nes jį pasiėmė "dėl visa ko", jeigu iš tiesų jai būtų pablogėję po operacijos (operavosi ji atostogų metu, matyt tam tikslui jas ir ėmė, -tikriausiai tam turėjo asmeniškų priežasčių). Tai man iškilo klausimas - kaip man elgtis, kai oficialiai žinau, kad ji turėjo NP, bet kaip ji sakosi -dirbo (kadangi ji viena iš valytojų, tai jos praktiškai niekas ir šiaip nemato). Anksčiau buvo paprasčiau -išmesdavo tą biuletenį ir tiek žinių, o dabar darbovietei visa info kaip ant delno. Gal kam nors pasitaiko panaši situacija? Kaip elgiatės?
Elste Elste 27356
2010-08-13 09:20 Elste 2011-09-11 06-54

Voveruska01 rašė: Turiu tokią "tradiciją", kas mėnesį iš sodros suvestinių išsitraukti visokias pažymas apie išmokėtas pašalpas, išduotus nedarbingumo pažymėjimus, atleistus, priimtus darbuotojus ir pan.
Šį kartą turiu info apie tai, kad vienai darbuotojai buvo išduotas elektroninis NP, bet ji man jo neatnešė ir po pokalbio supratau, kad nežada nešti, nes jį pasiėmė "dėl visa ko", jeigu iš tiesų jai būtų pablogėję po operacijos (operavosi ji atostogų metu, matyt tam tikslui jas ir ėmė, -tikriausiai tam turėjo asmeniškų priežasčių). Tai man iškilo klausimas - kaip man elgtis, kai oficialiai žinau, kad ji turėjo NP, bet kaip ji sakosi -dirbo (kadangi ji viena iš valytojų, tai jos praktiškai niekas ir šiaip nemato). Anksčiau buvo paprasčiau -išmesdavo tą biuletenį ir tiek žinių, o dabar darbovietei visa info kaip ant delno. Gal kam nors pasitaiko panaši situacija? Kaip elgiatės?

tai jau darote viską oficialiai kaip reikia.
Rai kad ji ligos ar atostogų metu dirbo - tai jos reikalas, kas jai liepė???
mariska mariska 8625
2010-08-13 09:22 mariska 2011-09-11 06-54

Voveruska01 rašė: Turiu tokią "tradiciją", kas mėnesį iš sodros suvestinių išsitraukti visokias pažymas apie išmokėtas pašalpas, išduotus nedarbingumo pažymėjimus, atleistus, priimtus darbuotojus ir pan.
Šį kartą turiu info apie tai, kad vienai darbuotojai buvo išduotas elektroninis NP, bet ji man jo neatnešė ir po pokalbio supratau, kad nežada nešti, nes jį pasiėmė "dėl visa ko", jeigu iš tiesų jai būtų pablogėję po operacijos (operavosi ji atostogų metu, matyt tam tikslui jas ir ėmė, -tikriausiai tam turėjo asmeniškų priežasčių). Tai man iškilo klausimas - kaip man elgtis, kai oficialiai žinau, kad ji turėjo NP, bet kaip ji sakosi -dirbo (kadangi ji viena iš valytojų, tai jos praktiškai niekas ir šiaip nemato). Anksčiau buvo paprasčiau -išmesdavo tą biuletenį ir tiek žinių, o dabar darbovietei visa info kaip ant delno. Gal kam nors pasitaiko panaši situacija? Kaip elgiatės?

Realiai formoje yra dvi datos: nedarbingumo data ir laikotarpis kurį patvirtiname, kad darbuotojas nedirbo ir negavo darbo užmokesčio. Jį leidžia pildyti trumpesnį, bet neleidžia visai nepildyti smile
2010-08-13 09:26 Voveruska01 2011-09-11 06-54

Elste rašė: tai jau darote viską oficialiai kaip reikia.
Rai kad ji ligos ar atostogų metu dirbo - tai jos reikalas, kas jai liepė???

Žiūrėkim iš darbdavio pozicijos:
1. iš sodros jis mato, kad žmogus sirgo
2. faktiškai darbuotojas tuo metu buvo darbe
Kokiu pagrindu nemokėti jam algos už tas dienas? Tik dėl to, kad pamatėm sodroj info?
Elste Elste 27356
2010-08-13 09:29 Elste 2011-09-11 06-54

Voveruska01 rašė:

Elste rašė: tai jau darote viską oficialiai kaip reikia.
Rai kad ji ligos ar atostogų metu dirbo - tai jos reikalas, kas jai liepė???

Žiūrėkim iš darbdavio pozicijos:
1. iš sodros jis mato, kad žmogus sirgo
2. faktiškai darbuotojas tuo metu buvo darbe
Kokiu pagrindu nemokėti jam algos už tas dienas? Tik dėl to, kad pamatėm sodroj info?

Tai pagla tą info ir tabelyje žymima liga, ir atostogos dar tiek dienų prasitęs, ir paskaičiuojame už dvi dienas. O tai kad ji ligos metudirbo - jau pažeidimas. Pažeidė ir nedarbingumo režimą, už ką sodrą nemokėtų už biuletenį, o dirbo kaip koks nelegalas.
Tininga Tininga 50021
2010-08-13 09:37 Tininga 2011-09-11 06-54

Voveruska01 rašė: Anksčiau buvo paprasčiau -išmesdavo tą biuletenį ir tiek žinių, o dabar darbovietei visa info kaip ant delno. Gal kam nors pasitaiko panaši situacija? Kaip elgiatės?

Ne visai taip. Kažkada rašiau. Žmogelis pasiėmė atostogas, kad ligoninėje atliktų kažkokią procedūrą. Biuletenio ketino neimti, nes "kerta" per kišenę.
Ir ką jūs manot: matome Sodroj, jog pas jį nedarbingumas. Matyt, kažkam kažko jis nepasakė ir ligoninė išrašė tą nedarbingumą. Kągi - atidėjom atostogas geresniem laikam, o tuo tarpu žymėjome nedarbingumą.

Nežinau, kas būtų jeigu būtų... Tiesiog pas mus stengiamasi viską daryti "baltai". Jei jau žinom - tai nebeapsimetam, kad yra kitaip. Sistema nauja dar. Nežinau, ar kas nors darbdaviui gali "grėsti", jei jis ignoruoja info apie darbuotojo nedarbingumą, kai ir šis jį ignoruoja smile
2010-08-13 09:42 Voveruska01
Radau NP-SD formoj B6 laukelį "pašalpa iš darbdavio lėšų neskiriama" ir kodas 02 -dirbo ir neprarado pajamų. Tikriausiai taip reikia ir uždeklaruot. Kažin kaip tabelyje pažymėt, nes DU jai tikrai mokėsime. Mes neturime pagrindo neduoti jai algos, nes ji dirbo.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui