Darbo laiko apskaitos tabelis

Tininga Tininga 50021
2008-07-31 10:26 Tininga 2011-09-11 05-55

NERA rašė:

Tininga rašė:
Sakyčiau MP, mokomosios karinės pratybos. Jos neįskaitomos į darbo laiką. DU nemokamas. Sodrai 12-SD.

Kažkodėl aš įsivaizdavau , kad žymėti KM(karinis mokymas), bet čia turbūt mano žinios pasenę smile

Aišku, kad KM, ką aš žinau, kodėl taip parašiau smile smile smile (Galva gal perkaito smile )
Labai atsiprašau... smile
(Gerai dar, kad nors žodžiais teisingai parašiau smile )
M
marsija 29
2008-07-31 10:55 marsija 2011-09-11 05-55

Tininga rašė:

marsija rašė: Sveiki,
norejau paklausti del darbo laiko:
parduotuveleje dirbs dvi pardavejos.Viena savaite viena, kitą - kita pardaveja.
Ar galima daryti taip: nuo pirmadienio iki penktadienio pardaveja dirba nuo 6 iki 20 val (14 valandu), sestadieni ir sekmadieni nuo 10 ki 16 valandos (6 val). 82 valandos per savaite. Kita savaite ilsisi.Vietoj jos tokiu pat grafiku dirba kita pardaveja.
Ar taip galima daryti?

Aciu uz patarimus.

Nemanau. Jūs niekaip netelpate į DK nurodytus darbo ir poilsio rėmus - nei paros, nei savaitės.


Tada darbo dienomis po 12 val. ,gaunasi 60 valandu, o kaip su SAVAITGALIAIS?

Aciu uz patarimus.
Tininga Tininga 50021
2008-07-31 11:06 Tininga 2011-09-11 05-55

marsija rašė:
Tada darbo dienomis po 12 val. ,gaunasi 60 valandu, o kaip su SAVAITGALIAIS?

Ar skaitėte darbo kodeksą?

[i]144 straipsnis. Darbo laiko trukmė
1. Darbo laikas negali būti ilgesnis kaip keturiasdešimt valandų per savaitę.
2. Kasdieninė darbo laiko trukmė neturi viršyti aštuonių darbo valandų. Išimtis gali nustatyti įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir kolektyvinės sutartys.
3. Maksimalus darbo laikas, įskaitant viršvalandžius, per septynias dienas neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų.
4. Tam tikrų kategorijų (gydymo, globos (rūpybos), vaikų auklėjimo įstaigų, energetikos, ryšių specializuotų tarnybų bei avarijų likvidavimo specializuotų tarnybų ir kitų tarnybų, dirbančių nepertraukiamo budėjimo režimu) darbuotojams, budėtojams patalpose darbo laikas gali būti iki dvidešimt keturių valandų per parą. Tokių darbuotojų vidutinis darbo laikas per septynių dienų laikotarpį neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų, o poilsio tarp darbo dienų laikas privalo būti ne trumpesnis kaip dvidešimt keturios valandos. Tokių darbų sąrašą tvirtina Vyriausybė.
5. Darbuotojų, dirbančių ne vienoje darbovietėje arba vienoje darbovietėje, bet pagal dvi ar daugiau darbo sutarčių, darbo dienos trukmė negali būti ilgesnė kaip dvylika valandų.[/i]
Petronele Petronele 18330
2008-07-31 11:10 Petronele
Jūs gal nespėliokit, o pastudijuokit Darbo kodeksą pradžioj, XIII, XIV skyrius bent jau.
N
NERA 717
2008-07-31 13:35 NERA 2011-09-11 05-55
[quote="TiningaAišku, kad KM, ką aš žinau, kodėl taip parašiau smile smile smile (Galva gal perkaito smile )
Labai atsiprašau... smile
[/quote]
Mano galva irgi neveikia, todėl aklai būčiau pasitikėjus ir surašius MP smile
O darbuotojas dar turi papildomai rašyti kokį prašymą? Įsakymo dar kokio reiktų?
Tininga Tininga 50021
2008-07-31 13:40 Tininga 2011-09-11 05-55

NERA rašė: Mano galva irgi neveikia, todėl aklai būčiau pasitikėjus ir surašius MP smile
O darbuotojas dar turi papildomai rašyti kokį prašymą? Įsakymo dar kokio reiktų?

Jei yra pažyma, tai jos pakanka. Galbūt būtų aiškiau, jei būtų parašytas įsakymas: "Atsižvelgiant į tokią ir tokią pažymą, atleidžiu Vardenį Pavardenį nuo darbo pareigų vykdymo nuo tada iki tada" smile
M
marsija 29
2008-07-31 13:46 marsija 2011-09-11 05-55

Tininga rašė:

marsija rašė:
Tada darbo dienomis po 12 val. ,gaunasi 60 valandu, o kaip su SAVAITGALIAIS?

Ar skaitėte darbo kodeksą?

[i]144 straipsnis. Darbo laiko trukmė
1. Darbo laikas negali būti ilgesnis kaip keturiasdešimt valandų per savaitę.
2. Kasdieninė darbo laiko trukmė neturi viršyti aštuonių darbo valandų. Išimtis gali nustatyti įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir kolektyvinės sutartys.
3. Maksimalus darbo laikas, įskaitant viršvalandžius, per septynias dienas neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų.
4. Tam tikrų kategorijų (gydymo, globos (rūpybos), vaikų auklėjimo įstaigų, energetikos, ryšių specializuotų tarnybų bei avarijų likvidavimo specializuotų tarnybų ir kitų tarnybų, dirbančių nepertraukiamo budėjimo režimu) darbuotojams, budėtojams patalpose darbo laikas gali būti iki dvidešimt keturių valandų per parą. Tokių darbuotojų vidutinis darbo laikas per septynių dienų laikotarpį neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų, o poilsio tarp darbo dienų laikas privalo būti ne trumpesnis kaip dvidešimt keturios valandos. Tokių darbų sąrašą tvirtina Vyriausybė.
5. Darbuotojų, dirbančių ne vienoje darbovietėje arba vienoje darbovietėje, bet pagal dvi ar daugiau darbo sutarčių, darbo dienos trukmė negali būti ilgesnė kaip dvylika valandų.[/i]


Sugalvojau taip :parduotuvele dirbs nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 6 val iki 22val.
Pirma pardaveja dirba nuo 6 iki 14 valandos, o nuo 14 iki 22valandos dirba kita. po 8 valandas kiekviena kasdien. Penkias dienas per savaite.Gaunasi 40 valandu.Savaitgaliais nedirba visiskai.Ir taip ir kita savaite.
O kaip tada su PERDAVIMAIS? Jeigu ko nors truks bus neaisku kokia pardaveja kalta.Savitarnos parduotuveleje nera.Ar nores prisiimti kito zmogaus atsakomybe?
Gal kas zinot kaip tai kitur daroma?

Aciu visiems uz komentarus, atsiprasau, jei kas ne taip.As ka tik pradedu,patirties nera.
Loreta Loreta 28574
2008-07-31 13:52 Loreta 2011-09-11 05-55

marsija rašė: Sugalvojau taip :parduotuvele dirbs nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 6 val iki 22val.
Pirma pardaveja dirba nuo 6 iki 14 valandos, o nuo 14 iki 22valandos dirba kita. po 8 valandas kiekviena kasdien. Penkias dienas per savaite.Gaunasi 40 valandu.Savaitgaliais nedirba visiskai.Ir taip ir kita savaite.
O kaip tada su PERDAVIMAIS? Jeigu ko nors truks bus neaisku kokia pardaveja kalta.Savitarnos parduotuveleje nera.Ar nores prisiimti kito zmogaus atsakomybe?

Pirmiausia - atsakomybė tokiu atveju dalijama ant dviejų, čia jų reikalas. Perdavimų kasdien juk nedarysit - tektų parduotuvę uždarinėti vidury dienos, o savininkas to tikrai nedaleis, o ir kvaila būtų taip daryt. Galima kiekvieną mėn ar kartą per 2 mėn pasidaryti patikrinimą ir jei trūkumas - atsako abi.
Valandas skirstyčiau nuo 6 iki 15 ir nuo 13 iki 22. Nes vis tiek reikia duoti ir 1 val pietų pertrauką.
M
marsija 29
2008-07-31 14:06 marsija 2011-09-11 05-55

Loreta rašė:

marsija rašė: Sugalvojau taip :parduotuvele dirbs nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 6 val iki 22val.
Pirma pardaveja dirba nuo 6 iki 14 valandos, o nuo 14 iki 22valandos dirba kita. po 8 valandas kiekviena kasdien. Penkias dienas per savaite.Gaunasi 40 valandu.Savaitgaliais nedirba visiskai.Ir taip ir kita savaite.
O kaip tada su PERDAVIMAIS? Jeigu ko nors truks bus neaisku kokia pardaveja kalta.Savitarnos parduotuveleje nera.Ar nores prisiimti kito zmogaus atsakomybe?

Pirmiausia - atsakomybė tokiu atveju dalijama ant dviejų, čia jų reikalas. Perdavimų kasdien juk nedarysit - tektų parduotuvę uždarinėti vidury dienos, o savininkas to tikrai nedaleis, o ir kvaila būtų taip daryt. Galima kiekvieną mėn ar kartą per 2 mėn pasidaryti patikrinimą ir jei trūkumas - atsako abi.
Valandas skirstyčiau nuo 6 iki 15 ir nuo 13 iki 22. Nes vis tiek reikia duoti ir 1 val pietų pertrauką.

Dekoju, Loreta, uz vertingus patarimus.
monde09 monde09 445
2008-08-27 09:57 monde09
sveiki, mano programa dirbantiems 0,5 etato (4 d.val./d.) tabelyje trumpina 1 val. prieš šv. dienas... Kiek pamenu anksčiau to nebudavo pg. DK, tai gal pražiopsojau kokią naujieną smile
Tininga Tininga 50021
2008-08-27 10:18 Tininga 2011-09-11 05-56

monde09 rašė: sveiki, mano programa dirbantiems 0,5 etato (4 d.val./d.) tabelyje trumpina 1 val. prieš šv. dienas... Kiek pamenu anksčiau to nebudavo pg. DK, tai gal pražiopsojau kokią naujieną smile

Taip, trumpinama - jei tai yra ne visas darbo laikas. (Netrumpinama, jei sutrumpintas: pagal DK 153 str.)
Beje, tai nėra jokia naujiena smile
Vesta Vesta 371
2008-08-29 09:42 Vesta 2011-09-11 05-56
Žmogus atostogavo nuo 08.11 iki 08.31 (įeina 08.15 šventinė diena).
Darbo laiko žiniaraštyje žymim dirbtą laiką: 6 d.d. 48 val ir atostogas: 14 d.d. 112 val ar 111 val (nes 08.14 trumpinama 1 val) ?
Tininga Tininga 50021
2008-08-29 09:52 Tininga 2011-09-11 05-56

Vesta rašė: Žmogus atostogavo nuo 08.11 iki 08.31 (įeina 08.15 šventinė diena).
Darbo laiko žiniaraštyje žymim dirbtą laiką: 6 d.d. 48 val ir atostogas: 14 d.d. 112 val ar 111 val (nes 08.14 trumpinama 1 val) ?

Tai ir rašote tiek darbo valandų, kiek jų įkliuvo į atostogas. O įkliuvo 111 smile
W
westernas 8
2008-08-29 23:58 westernas
Z
zivileee 195
2008-09-04 16:15 zivileee
Laba diena,
Norejau pasiteirauti jei buhaltere isejo i dekretines atostogas ir yra priimta nauja buhaltere,tai tada tabelyje dvi buhalteres visada bus zymimos? smile nebesusigaudau...
L
laura9 10597
2008-09-04 16:18 laura9 2011-09-11 05-57

zivileee rašė: Laba diena,
Norejau pasiteirauti jei buhaltere isejo i dekretines atostogas ir yra priimta nauja buhaltere,tai tada tabelyje dvi buhalteres visada bus zymimos? smile nebesusigaudau...

Taip, vienai žymėsite darbo valandas, kitai, kuri dekrete - PV.
X
XSors 243
2008-09-04 16:21 XSors
Taip, bus zymimos abi.Skirsis tik zymejimo kodai.
Joviciuke Joviciuke 298
2008-09-04 19:12 Joviciuke 2011-09-11 05-57

laura9 rašė:
Taip, vienai žymėsite darbo valandas, kitai, kuri dekrete - PV.

neštumo ir gimdymo atostogos žymimos G , vaiko priežiūros atostogos - PV
Z
zivileee 195
2008-09-05 10:01 zivileee
Aciukas uz pagalba...
V
vansas 37
2008-09-08 10:43 vansas
Taip, Jūs privalote visada žymėti abi buhalteres. Juk ji dar pas jus dirba smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui