Pelno mokestis

W
wida5 439
2012-09-10 14:09 wida5
smile
W
wida5 439
2012-09-10 14:09 wida5
smile
Rainis Rainis 15057
2012-09-10 14:12 Rainis

wida5 rašė:
Ačiū Amadina

Metinės pajamos už 2011 m.siekia virš 600 000,00 Lt , darbuotojų - 10 .
Kaip šiuo atveju?

15 procentų - vienareikšmiškai.
Dorota1 Dorota1 13533
2012-09-12 09:04 Dorota1
juokinga, bet nerandu pelno mokesčio įmokos kodo, ar 1001?
amadina22 amadina22 19757
2012-09-12 09:27 amadina22

Dorota1 rašė:
juokinga, bet nerandu pelno mokesčio įmokos kodo, ar 1001?


Taip.

Čia visi kodai
www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10822584
O
omikron 159
2012-09-13 15:05 omikron

amadina22 rašė:
Iki kada šiemet sumokėti pelno mokestį?
Kada paskutinė diena sumokėti be delspinigių?
Iki spalio 1 imtinai?

Taip, čia iš VMI: 2012.10.01
Sumokamas 2011 m. mokestinio laikotarpio pelno mokestis ir 2012 m. III ketvirčio avansinis pelno mokestis


amadina22 amadina22 19757
2012-09-13 15:07 amadina22

omikron rašė:

amadina22 rašė:
Iki kada šiemet sumokėti pelno mokestį?
Kada paskutinė diena sumokėti be delspinigių?
Iki spalio 1 imtinai?

Taip, čia iš VMI: 2012.10.01
Sumokamas 2011 m. mokestinio laikotarpio pelno mokestis ir 2012 m. III ketvirčio avansinis pelno mokestis




Prieš sekundę ištryniau klausimą smile
Galvoju, toks "sunkus" klausimas, geriau nekankinsiu visų smile
Ingusia22 Ingusia22 2372
2012-10-01 09:52 Ingusia22
Labas rytas, šiek tiek juokingas klausimas iškilo smile avansinį pelno mokestį kai mokam, tai kada susidengia tos sumos? t.y ką mokėjom nuo 2011 m. 12 mėn. iki šios dienos, tai ta suma susidengia dabar mokant 2011 m. pelno mokestį, ar susidengs tik su 2012 m. pelno mokesčiu? tikiuosi aiškiai paklausiau smile

W
wwind 1616
1 2012-10-01 10:01 wwind

Ingusia22 rašė:
Labas rytas, šiek tiek juokingas klausimas iškilo smile avansinį pelno mokestį kai mokam, tai kada susidengia tos sumos? t.y ką mokėjom nuo 2011 m. 12 mėn. iki šios dienos, tai ta suma susidengia dabar mokant 2011 m. pelno mokestį, ar susidengs tik su 2012 m. pelno mokesčiu? tikiuosi aiškiai paklausiau smile


Susidengia metai su metais.
Ką sumokėjau pelno mokesčio avansu 2011 metais, 2011 12 31 d. sudengiu su už 2011 metus priskaičiuotu pelno mokesčiu.

Labas spalio rytas:)
M
mimimo 69
2012-10-02 15:15 mimimo
Jei yra susikaupę grąžintino PVM, ar VMi pati nusiskaičiuos pelno mokestį?
irmoske irmoske 5454
2012-10-02 15:37 irmoske

mimimo rašė:
Jei yra susikaupę grąžintino PVM, ar VMi pati nusiskaičiuos pelno mokestį?

Taip.
Aradija Aradija 10364
2012-10-02 15:41 Aradija
Bet pasiskambink - pas mane buvo like pelno mokescio permokos - tai turėjo buti kodu 1001, bet kazkodel sugretino su GPMu - liko GPMo permoka, ta gal ir pas jus to PVMo jau seniai nebera lika kazkur kitur smile
M
mimimo 69
2012-10-02 15:43 mimimo
irmoske, Aradija, ačiū už atsakymus.
Senelis Senelis 33
2012-10-10 14:31 Senelis
Sveiki,
UAB turi vieną akcininką, kuris yra ir šio UAB direktorius. Akcininkas ir jo šeimos nariai kitų UAB/MB akcijų/pajų ir individualių įmonių neturi. UAB darbuotojų yra mažiau 10, o metinės pajamos mažiau1mln. Lt. Suabejojau kokį pelno mokesčio tarifą (5% ar 15%) rekės taikyti už 2012m. (taikant naują 2012.07.14 PMĮ 5str. redakciją ir PMĮ 5str. 2d. ir 3d. komentarą).
Pagal PMĮ 5str.3d.2p. sakinio antrą dalį, manau, kad 15% tarifą, bet skaitant visą komentarą ir pavyzdžius visai galva susisuko. smile
D
duologue 391
2012-10-10 14:43 duologue

Senelis rašė:
Pagal PMĮ 5str.3d.2p. sakinio antrą dalį, manau, kad 15% tarifą,


O kodėl?
Juk rašote, kad jūsų akcininkas jokių kitų įmonių akcijų ar pajų neturi
Senelis Senelis 33
2012-10-10 15:34 Senelis 2012-10-10 15-44

duologue rašė:
O kodėl?
Juk rašote, kad jūsų akcininkas jokių kitų įmonių akcijų ar pajų neturi


Galvojų, todėl, kad PMĮ 5str.2 d. nuostatos netaikomos "....vienetams, kuriuose vieneto (individualios (personalinės) įmonės) dalyvis ir (arba) jo šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų);" Čia kaip ir nieko neparašyta, kad kituose vienetuose, bet neįsitikinęs, kad teisingai suprantu visus straipsnio kalambūrus, todėl ir prašau žmoniško paaiškinimo ir patvirtinimo. 5%, žinoma, būtų geriau smile
Petronele Petronele 18330
2012-10-10 16:57 Petronele 2012-10-10 17-24

Senelis rašė: Čia kaip ir nieko neparašyta, kad kituose vienetuose, bet neįsitikinęs, kad teisingai suprantu visus straipsnio kalambūrus, todėl ir prašau žmoniško paaiškinimo ir patvirtinimo. 5%, žinoma, būtų geriau smile

Šiaip tai ten yra parašyta "kituose vienetuose". 3 ir 4 dalys gal kiek painesnės, bet iš pavyzdžių įstatymo komentare turėjot suprast, kad jums 5% tarifą galima taikyti.
Senelis Senelis 33
2012-10-10 18:32 Senelis 2012-10-10 18-43

Petronele rašė:

Senelis rašė: Čia kaip ir nieko neparašyta, kad kituose vienetuose, bet neįsitikinęs, kad teisingai suprantu visus straipsnio kalambūrus, todėl ir prašau žmoniško paaiškinimo ir patvirtinimo. 5%, žinoma, būtų geriau smile

Šiaip tai ten yra parašyta "kituose vienetuose". 3 ir 4 dalys gal kiek painesnės, bet iš pavyzdžių įstatymo komentare turėjot suprast, kad jums 5% tarifą galima taikyti.


Ačių, bet neįtikinot.

Visas PMĮ 5str.3d.2p.:
"vienetams (individualioms (personalinėms) įmonėms), kurių dalyvis ir (arba) jo šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų) kituose vienetuose, ir vienetams, kuriuose vieneto (individualios (personalinės) įmonės) dalyvis ir (arba) jo šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų);"

Skaitau ir suprantu sekančiai - pirmoje sakinio dalyje parašyta, kad 5% negalioja UAB'ui, kurio akcininkas (dalyvis) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų kituose vienetuose. Antra sakinio dalis po žodelio "ir" - suprantu taip, kad 5% negalioja UAB'ui (vienetui), kuriame šio UAB'o akcininkas/direktorius (vieneto dalyvis) tame UAB'e paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų);
Antroje dalyje apie jokius kitus vienetus neužsiminta, o iš pirmos sakinio dalies man tai logiškai "neišplaukia". Jei ne taip suprantu, tada arba įstatymas parašytas "kreivai", arba visai nemoku lietuvių kalbos. smile

Petronele Petronele 18330
1 2012-10-10 19:44 Petronele

Senelis rašė: Ačių, bet neįtikinot.

Nieko, bandysiu dar kartą, tik aš suabejojau, kad skaitei įstatymo komentarą.

Senelis rašė:
Visas PMĮ 5str.3d.2p.:
"vienetams (individualioms (personalinėms) įmonėms), kurių dalyvis ir (arba) jo šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų) kituose vienetuose, ir vienetams, kuriuose vieneto (individualios (personalinės) įmonės) dalyvis ir (arba) jo šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų);"

Pirmiausiai paaiškinimas: vienetams (individualioms (personalinėms) įmonėms) - čia reiktų nuimti skliaustus ir suprasti, kad kalba eina tik apie individualias įmones, UABų tai neliečia.
Išvertus į lietuvių kalbą gaunasi: individualioms įmonėms, kurių savininkai arba jų šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50% akcijų (dalių, pajų) kituose vienetuose ir vienetams, kuriuose IĮ savininkai arba jų šeimos nariai... Tai yra, lengvata netaikoma nei tai individualiai įmonei, nei tai kitai įmonei.
Jeigu žmogelis turi vieną vienintelį UABiuką ir jo šeimos nariai nevaldo jokių įmonių, tai jis drąsiai lengvata gali naudotis.
Senelis Senelis 33
2012-10-10 20:10 Senelis

Petronele rašė:
Pirmiausiai paaiškinimas: vienetams (individualioms (personalinėms) įmonėms) - čia reiktų nuimti skliaustus ir suprasti, kad kalba eina tik apie individualias įmones, UABų tai neliečia.
Išvertus į lietuvių kalbą gaunasi: individualioms įmonėms, kurių savininkai arba jų šeimos nariai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50% akcijų (dalių, pajų) kituose vienetuose ir vienetams, kuriuose IĮ savininkai arba jų šeimos nariai... Tai yra, lengvata netaikoma nei tai individualiai įmonei, nei tai kitai įmonei.
Jeigu žmogelis turi vieną vienintelį UABiuką ir jo šeimos nariai nevaldo jokių įmonių, tai jis drąsiai lengvata gali naudotis.


Jei prieš skliaustelius nebūtų parašyta "vienetai", viskas būtų labai aišku. Kadangi "vienetų" apibrėžimas apima visus registruotus juridinius asmenis, tai parašymas "vieneto (individualios (personalinės) įmonės) dalyvis" man skamba dviprasmiškai dėl to ir abejoju.
Dėkoju už nuomonę ir kantrybę.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui