hiirma rašė:
sveiki, darbuotojas liepos mėnesį 2 sav buvo nemokamose atostogose, o po jų parašė pareiškimą išeiti is darbo. Sodrai pateikiau, bet dabar susimėččiau kaip su FR 0572 daryti. Ar jį reikia įtraukti į darbuotojų skaičių,nes už liepos mėnesį jis jokių išmokų negavo? Ačiū iš anksto :)
14. Deklaracijos 11 laukelyje turi būti įrašomas darbuotojų skaičius paskutinę ataskaitinio mėnesio darbo dieną. Darbuotoju laikomas gyventojas, dirbantis pagal darbo sutartį ar jos esmę atitinkančius santykius. Į šį skaičių neįtraukiami darbuotojai, esantys motinystės, tėvystės ir motinystės (tėvystės) atostogose. Nurodomi visi darbuotojai, neatsižvelgiant į tai, ar buvo išmokėtos išmokos, ar ne.
Jeigu jūs jį atleidote liepą, tai aš nerašyčiau jo, nes paskutinei darbo dienai pasibaigus jis jau nebuvo jūsų darbuotojas.