jofky rašė:
Jau parinkau biški info apie tai. Kas mane verčia susimastyti kad išpūstas burbulas, tai vienas ir tas pats scenarijus "stebuklingiems" daiktams. Marketingo tikslai visai nesuprantami, tarsi apsimoka kad kuo mažiau nupirktu:
1. Kaina slepiama
2. Gaminys aukščiausios kokybės, bet pirkti svetur nerekomenduojama nes nebus garantijos. O kam ta garantija tokiam "stebuklingui" daiktui, jis juk aukščiausios kokybės, reiškia negenda.
3. "Atsiperka per pusmetį". Kaip? Kokiu būdu? Nebent kaimynams dar nuomoti
4. "Gaminsite pigiau". Kodėl? Jeigu aš turėsiu tą "stebuklą" man parduotuvės maisto produktams nuolaidas papildomas suteiks?
5. Pats žodis "stebuklas" man nieko konkrečiai nesako apie gaminį, jo technines savybes ir kam naudojamas.
6. Pažiūrėjau ir filmukus. Kokteiliai, trinta sriuba ir tešla picai įspūdžio nepadarė, kad papurtyti piniginę iki automobilio kainos.
Radau ir skundų. Košė pasirodo vistiek prikepa kai kur. Plakama grietinėlė visada virsta sviestu ir t.t..... na gerai, tai galima nurašyti kaip nemokėjimu naudotis.
Ir labai gaila, kad Elvusia ir nieko neparašėtė apie tą "stebuklą" apart to kad tai "stebuklas", o tikėjausi kažko konkretaus
Jau rezgasi grynai lietuviška mintis: aš turiu tą brangų š... ir jūs turėkit reklamos aukos
Prabangos dalykas. Panašiai kaip samdytis namų tvarkytoją, juk negalvoji apsimoka ar ne, tiesiog samdaisi, nes turi pakankamai pinigų ir nesuki dėl jų galvos.