2014-02-07 09:11
Blevyzgos »
Mums patikę įvairiausi FILMAI »
#1205875
Labas rytas buhalteriai ir buhalterės
man labai patiko pasimatymų trilogija: Before Sunrise, Before Sunset ir praeitais metais pasirodžiusi trečioji dalis Before Midnight. Tai nėra tipiškas filmas, kadangi jų visa eiga - tai dviejų žmonių pokalbiai, bet man labai patiko
2014-02-07 09:04
Įvairūs »
Plepalynas »
#1205865
Linuske rašė:
Na tik jau nereikia lia lia.
Aš galiu pasakyti, kad nėra bjauresnio darbo už virėjo.
Visus darbus reikia DIRBTI. Kiekvienas darbas turi savų pliusų ir minusų. Lakstyti 8 darbo valandas net neprisėdant irgi nėra labai paprasta ir lengva (galiu tai pasakyti, nes taip dirbau 8 metus).
O pagrindinės įgimtos savybės buhalteriui turi būti noras dirbti ir visą gyvenimą mokytis. Nors aš manau, kad ši taisyklė tinka visoms profesijoms be išimties.
Tai ką, kadangi esu jaunoji specialistė, tai taip jau ir nusiteikiau,kad mokytis reikės dar labai ilgai
tiktai matot, bent man, kai visą darbo dieną pradirbdavau buhalterinių apskaitų imoneje, tai po to nieko nebenorėdavau girdėti apie jokius įstatymus, ant tiek nusikaldavau
tokioj situacijoje neįsivaizduoju kaip kitaip gausi galimybę išmokt, jei tik ne per praktinę darbo pusę. Todėl labai įdomu, kaip Jūs buhalterės darydavote profesijos pradžioje. Ar pirmaisiais metais skirdavote papildomai nemažai laiko išmokti visas įstatymų gudrybes, ar tiesiog aš be reikalo baiminuosi ir visa patirtis su žinojimu ateis per laiką :) Labai labai ačiū kas skiriate laiko pasidalinti nuomone/patirtimi
2014-02-06 16:27
Gyventojų pajamų mokestis »
Individuali veikla pagal pažymą »
#1205775
scalia83 rašė:
vovere rašė:
psd yra 9 proc. nuo MMA
aciu, tai reiskia 90lt/men. ir nesvarbu kad tarkim kazkuri menesi buvo nuostolinga veikla, ar ne?
Tai taip, sutinku. Mokat 90lt kas mėnesį, kitaip Jūs būsite nedraudžiamas ir turėsite pats susimokėti už gydymą. Situaciją man atrodo keistų tik tai, jei kažkur kitur dibtumete ir mokėtumėte tą psd nuo algos.
2014-02-06 16:23
Įvairūs »
Plepalynas »
#1205774
vovere rašė:
kad tapti super geru buhalteriu reikia turėti ir įgimtas savybes , o tada juodas darbas
Ir kokios tos savybės turi būti įgimtos? :)
2014-02-06 15:49
Įvairūs »
Plepalynas »
#1205767
Laba diena. Užsukau į plepalyną tokiu gal nenormaliu klausimu, bet tiesiog ėmiau ir susimasčiau kaip yra tampama super geru buhalteriu :) Beabejo reikia mokintis mokintis ir dar kartą mokintis, bet gal kas galite iš praktinės pusės patarti kaip, kur, kokio tipo įmonėje geriau dirbti, kad būtų palankios sąlygos tobulėjimui. Pvz. mano nuomone, buhalterinių paslaugų įmonėje darbuotojas per daug užguitas ir nuvargintas, nes vos spėja atlikti pavestus darbus, o skirti laiko mokslui, domėjimuisi nežinomais dalykais nelabai ir lieka laiko. Bet pliusas yra tas, kad dėl darbų įvairovės išlieka tam tikri praktiniai nauji dalykai (tik neaišku ar jie teisingi, kai darbo kokybei nebelieka laiko).
2014-02-06 15:34
Pelno mokestis »
Avansinis pelno mokestis »
#1205764
Lina24 rašė:
Iskilo klausimukas
2012metais buvo pelnas, bet ji sudengem su 2011 metu nuostoliu.
2013 metai yra pelnas tarkim 20 000Lt, bet jis dar nedeklaruotas mokesciuose.
Ar reikia moketi avansini pelno mokesti uz 2014metus?
Avansinis pelno mokestis už pirmuosius devynis mokestinio laikotarpio mėnesius apskaičiuojamas pagal faktiškai apskaičiuotą pelno mokesčio sumą už mokestinį laikotarpį, buvusį prieš praėjusį mokestinį laikotarpį. Avansinis pelno mokestis už dešimtą – dvyliktą mokestinio laikotarpio mėnesius apskaičiuojamas pagal praėjusį mokestinį laikotarpį faktiškai apskaičiuotą pelno mokesčio sumą. Jūs turite žiūrėti pagal 2012m. pelno mokestį, aš taip suprantu. Ir jei praėjusio mokestinio laikotarpio apmokestinamosios pajamos neviršijo 1 milijono litų, vienetas mokestiniu laikotarpiu avansinio pelno mokesčio mokėti neprivalo pagal 47 str. 5 dalį
2014-02-06 15:04
Apskaita & Auditas »
Buhalterines paslaugas teikiancios imones. Kokia Jusu nuomone apie jas? »
#1205755
Sveiki. Ar galėčiau paklausti tokio tipo įmonėje dirbančiųjų/dirbusiųjų, kokia jų nuomonė šiai dienai apie darbą buhalterinių paslaugų įmonėje? Ar padėtis pasikeitė,ar ne :) Mano nuomone, kad turbūt vienetai tokių įmonių, kurios neišnaudotų savo darbuotojo su maža alga ir per dideliu darbo kiekiu.
2014-01-24 16:00
Darbo teisė »
įdarbinimas, darbo sutartis »
#1202871
ooksaniux rašė:
Dirbu pagal darbo sutartį ir turiu individualią veiklą pagal pažymą. Neužilgo turiu išeiti į gimdymo atostogas. Kad gaučiau išmokas iš Sodros turiu negauti draudžiamų pajamų, o individualios veiklos nutraukti nesinori, tai nusprendžiau samdyti žmogų ir visą gautq individualios veiklos pelną jam sumoketi kaip atlyginimą (ta prasme padaryti taip, kad individualios veiklos pajamos būtų lygios išlaidoms ir pelno visiškai nebūtų). Gal galit patarti pagal kokią sutartį turėčiau tą žmugų įdarbinti, nes gautusi kad jo mėnesisnis atlyginimas nėra pastovus, tai priklausytų nuo pajamų, pavyžiui nuo atliktos produkcijos ar pan., ir gal kokį pavyzdį tos sutarties galit duoti?
Galite darbinti pagal paprastą darbo sutartį. Atlyginimo vietoje galite nurodyti, tarkim valandinį darbo užmokestį (galit ir fiksuotą mėnesinį), ir pagal uždirbtas pajamas kas mėnesį pasiskaičiuoti kiek tam darbuotojui lieka pinigų išmokėjimui (beabejo atsižvelgiant ir į papildomus mokesčius kuriuos sumokėsite už tą darbuotoją). Taip pat nurodykite sutartyje, kad kas mėnesį bus mokami papildomi priedai prie darbo užmokesčio tarkim pagal parduodamos produkcijos/atliekamų paslaugų pardavimo rezultatus. Vadinasi kai matysite, kad lieka pinigų, tiesiog per priedą juos išmokate tam darbuotojui.
2014-01-24 15:50
PVM »
PVM deklaracija FR0600 »
#1202868
amafu rašė:
Visada teikiu PVM deklaraciją kaip ir šį kartą, bet man išmetė klaidą: 28 laukelis yra neužpildytas. Bet to laukelio aš niekad ir nepildydavau. Gal kam yra taip buvę?
Neseniai buvau vmi seminare, tai minėjo, kad nepalikti šio langelio tuščio: jei vykdote tik pvm apmokęstinamą veiklą, tai tame langelyje įrašote 100 proc.
2013-11-12 21:16
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#1190498
dzinka32 rašė:
Prašau konsultacijos...
Darbuotoja dirba pagal terminuota sutartį ir pranešą džiugią žinią - ji yra nėščia. Kol kas darbdaviui pranešus tik žodžiu. Jei darbuotoja nepateiks iki sutarties termino pabaigos pažymos apie savo nėštumą, ar darbdavys gali ją atleisti? Ar tai reikš kad ji nenori pasinaudoti savo garantijomis (DK 132 str)? O gal darbdavys pats turi paprašyti pažymos apie jos nėštumą, kad paskui nebūtų taip, kad ji nežinojo apie pažymos pateikimą, o darbdavys tyčia nieko nesakė?
Ačiū už atsakymus.
Na Jūsų nurodytame straipsnyje ir rašo, kad išskyrus trumpalaikes sutartis, t.y. terminuotasias, taikomas straipsnio 1 d., tai pritariu aukščiau išsakytai nuomonei
2013-11-12 21:13
Bendra »
Kaip vyksta direktoriaus idarbinimo procesas,kai jis pats yra UAB vienintelis akcininkas »
#1190497
emexas rašė:
Sveiki,
Kokia direktoriaus idarbimino tvarka siuo metu, isteigus UAB?
UAB isteigiau el. budu, istatuose nurodziau save kaip imones vadova - direktoriu.
Kokie turi buti tolimesni zingsniai? Ar uztenka pasirasyti darbo sutarti ("pats su savim") ir pranesti sodrai?
Pats su savimi negalite pasirašyti, nes tokia su tartis tiesiog juridiškai negaliotų. Kiek žinau, turite save įdarbinti su vienintelio akcininko sprendimu, ten nurodant visas sąlygas, kurios būtų nurodomos darbo sutartyje. Pranešate sodrai 1sd pranešimu.
2013-06-07 11:14
Bendra »
Atostoginiai »
#1160123
Tininga rašė:
Serebro rašė:
Sveiki.
Gal galite patarti kaip teisingiau apskaičiuoti atostoginius. Darbuotojas dirba pagal iš anksto nustatytą darbo grafiką, darbo užmokestis minimalus valandinis 6,06 Lt. Jis išeina atostogų 34 k.d. Klausimas kaip apskaičiuoti atostoginius, už tas 34 k.d. Kaip suprantu reikia imti grafiką (kuris buvo sudarytas prieš atostogas), ir tas darbo dienas tabelyje atvaizduoti kaip atostogų dieną, kuri apmokama, o pagal grafiką poilsio dienos tabelyje atvaizduojamos kaip atostogų diena, kuri nėra apmokama. Ar teisingai suprantu?
Taip, atostoginiai mokami už atostogų metu esančias darbo valandas. Dienos visos žymimos A (išskyrus šventes), tik neatvykimų skiltyje sužymimos nedirbtos darbo valandos, jos ir apmokamos.
Dėkoju už patvirtinimą. Geros darbo dienos, Jums :)
2013-06-07 11:04
Bendra »
Atostoginiai »
#1160114
Sveiki.
Gal galite patarti kaip teisingiau apskaičiuoti atostoginius. Darbuotojas dirba pagal iš anksto nustatytą darbo grafiką, darbo užmokestis minimalus valandinis 6,06 Lt. Jis išeina atostogų 34 k.d. Klausimas kaip apskaičiuoti atostoginius, už tas 34 k.d. Kaip suprantu reikia imti grafiką (kuris buvo sudarytas prieš atostogas), ir tas darbo dienas tabelyje atvaizduoti kaip atostogų dieną, kuri apmokama, o pagal grafiką poilsio dienos tabelyje atvaizduojamos kaip atostogų diena, kuri nėra apmokama. Ar teisingai suprantu?
2013-05-07 16:08
Gyventojų pajamų mokestis »
Individuali veikla pagal pažymą »
#1153002
Parodysiu skaičiais:
Pajamos 47025 Lt- 37373.16 Lt (išlaidos pagal dokumentus be psd ir vsd)= 9651.84 Lt
vsd įmoka= 9651.84/2=4825.92*0.285=1375.39 Lt
Sav pranešime parodau apmokęstinamąsias pajamas 4825,92 lt
GPM308 v10 laukelis= 47025-37373.16-673-1375.39=7603.45 Lt
Susiskambinus su specialiste sumas padiktavo tokias- apmokęstinamosios pajamos 4679,04 lt, vsd įmoka 1333,53 Lt. Man specialiste aiškina, kad jiems vmi pateikia visas sumas, ir minėjo apie kažkokią formulę, pagal kurią išsiskaičiuoja jie apmokęstinamąsias ir vsd įmokos sumas, kadangi sodra gauna būtent tą v10 laukelio sumą 7603,45 Lt
Jau kelintą dieną bandau išsiaiškinti iš kur jie gavo 4679,04 lt sumą, nuo kurios pasiskaičiuoja vsd suma.
2013-05-07 15:46
Gyventojų pajamų mokestis »
Individuali veikla pagal pažymą »
#1152982
Luka_Paciolis rašė:
Serebro rašė:
Sveiki. Reikia pagalbos sprendžiant problemą: nepriima sav pranešimo, priežastis: nesutampa įmokų suma su vmi pateikta suma. Paskambinus į sodrą, specialistės pasakyta apmokęstinamųjų pajamų suma, kurią ji gavo iš vmi sutampa su v10 laukeliu deklaruota suma gpm 308 deklaracijoje (ten kaip žinia į leidžiamus traukiama psd ir vsd sumos, trauktos išlaidos-faktiškai patirtos), tačiau išskaičiuota apmokęstinamųjų pajamų suma, kurią pasiskaičiuoja jie patys (sodra ar vmi, nežinau kurie) nebesutampa su sav supildytu pranešimu (ten apmokęstinąmąsias pajamas parodžiau- pajamos minus faktiškai patirtos išlaidos (neįtraukus psd ir vsd) padalinus iš dviejų). Niekaip nesuprantu kaip sodra/vmi perskaičiuoja įmokas ir apmokęstinamąsias pajamas pagal tą v10 laukelyje nurodytą sumą. Gal kas susidūrėte šiais metais su tokia problema ir galite pakomentuoti kaip ją išsprendėte Jūs. Iš anksto dėkoju skyrusiems man laiko.
Manau, kad neteisingai užpildėte SAV formą.Pildyti turite sekančiai:
Tarkim per metus gavote viso pajamų 10 000 Lt, toms pajamoms uždirbti patyrėte 4 000 Lt faktiškų išlaidų pagal dokumentus.
VSD bazė = [ (10 000 - 4 000) /2] = 3 000 Lt
VSD įmokų suma : 3 000 x 28.5% = 855 Lt
SAV formoje P27.4 laukelyje įrašoma 3 000 Lt ir P27.5 įrašoma 855 Lt
O GPM308 formoje apmokestinamųjų pajamų suma būtų sekanti: (10000-4 000-855-270) = 4 875 Lt
Nuo šios sumos reikėtų mokėti GPM 5 ar 15 proc. mokestį.
Pasitikrinkite pagal mano pavyzdį ar taip pagal savo skaičius užpildėte SAV.
Taip ir supildžiau. Būtent tam rezultatui pagal Jūsų paskaičiavimą 3000 Lt parodžiau sav pranešime kaip apmokęstinamąsias pajamas. Asmuo vykdė veiklą nuo balandžio mėnesio, tad psd sumokėjo ne visą metinę 889 lt sumą, bet 673 lt, kuriuos traukėme į gpm308, tačiau sodros vsd įmokos apskaičiavimui psd neturi gi įtakos.
2013-05-07 14:32
Gyventojų pajamų mokestis »
Individuali veikla pagal pažymą »
#1152927
Sveiki. Reikia pagalbos sprendžiant problemą: nepriima sav pranešimo, priežastis: nesutampa įmokų suma su vmi pateikta suma. Paskambinus į sodrą, specialistės pasakyta apmokęstinamųjų pajamų suma, kurią ji gavo iš vmi sutampa su v10 laukeliu deklaruota suma gpm 308 deklaracijoje (ten kaip žinia į leidžiamus traukiama psd ir vsd sumos, trauktos išlaidos-faktiškai patirtos), tačiau išskaičiuota apmokęstinamųjų pajamų suma, kurią pasiskaičiuoja jie patys (sodra ar vmi, nežinau kurie) nebesutampa su sav supildytu pranešimu (ten apmokęstinąmąsias pajamas parodžiau- pajamos minus faktiškai patirtos išlaidos (neįtraukus psd ir vsd) padalinus iš dviejų). Niekaip nesuprantu kaip sodra/vmi perskaičiuoja įmokas ir apmokęstinamąsias pajamas pagal tą v10 laukelyje nurodytą sumą. Gal kas susidūrėte šiais metais su tokia problema ir galite pakomentuoti kaip ją išsprendėte Jūs. Iš anksto dėkoju skyrusiems man laiko.
2012-10-10 17:22
Apskaita & Auditas »
Kuro apskaita »
#1097743
sveiki,
gal žinote ar kuro ataskaitoje būtina parodyti rida km (bendrus km kiek auto nuvaževęs per savo egzistavimo laikotarpį), ar pakanka kiek kuro sunaudota ir kiek km tą mėnesį nuvažiuota.
Iš anksto dėkoju už pasisakymus.
2012-08-31 14:45
Blevyzgos »
Atsakymai "ant lėkštutės" »
#1087996
tax.lt/temos/4500-kaip-vyksta-direkto...
žinokite man irgi kai kuriais atvejais atrodo, kad taip, kaip reikia elgtis, yra visai ne logiška :)
2012-08-31 14:39
Blevyzgos »
Atsakymai "ant lėkštutės" »
#1087993
Čia formune dar skaičiau, kad buvo kažkam sodros patikrinimas, ir atseit darbo sutarties nereikėjo, ale pasipiktino net tuom, kad buvo tokia sudaryta, kai jis vienintelis akcininkas.
Suprantu jei būtų keli akcininkai, tuomet sutartis yra sudaroma.
2012-08-31 14:36
Blevyzgos »
Atsakymai "ant lėkštutės" »
#1087991
Na taip, kaip vienintelis akcininkas pasiskiria save direktoriumi, tai jam darbo sutarties ir nebereikia, o sprendime nurodomi visi būtini rekvizitai darbo sutarčiai.
Tai kaip suprantu, vis dėl to per įsakymą jis turi pagrįsti priedą sau (pagal darbo sutartį kaip inžinieriui, kad skiria už tą ir aną), nors yra ir direktorius, o jam kiek žinau, tektų vėl gi per sprendimą tokį dalyką, kaip priedą pagrįsti.
2012-08-31 14:22
Blevyzgos »
Atsakymai "ant lėkštutės" »
#1087980
Bandau aiškinti. Jis kaip vienintelis akcininkas save kaip direktoriumi įdarbino vienintelio akcininko sprendimu. Dirba po pora valandų į savaitę. Sugalvojo, kad tame pačiame uab'e dirbs dar ir inžinieriumu, sakykim puse etato. Na tai ir buvo suruošta darbo sutartis kad jis dirbs puse etato kaip inžinierius. Ant DU pasirašė jis pats kaip darbdavys (nes yra direktorius pagal akcininko sprendimą), kadangi kitų darbuotojų nėra, vadinasi nėra ko ir įgalioti. Tai dabar ir gaunasi taip, kad jis dirba savo įmonėje ir kaip direktorius po pora val, ir kaip inžinierius puse etato.
2012-08-31 13:48
Blevyzgos »
Atsakymai "ant lėkštutės" »
#1087964
amadina22 rašė:
Su juo sudarytos dvi darbo sutartys?
Ne, jis kaip direktorius yra įdarbintas-paskirtas per vienintelio akcininko sprendimą. O kaip inžinierius yra įdarbintas jau pagal darbo sutartį. Na gaunasi kad jis kaip vienintelis akcininkas pats save įsidarbino dirbti pagal inžinieriaus etatą.
2012-08-31 12:50
Blevyzgos »
Atsakymai "ant lėkštutės" »
#1087952
Sveiki,
Gal esate susidūrę su tokia situacija: UAB vadovas yra vienintelis akcininkas. UAB'e dirba ir kaip direktorius pagal akcininko sprendimą, ir kaip inžinierius pagal darbo sutartį. Ar išmokant priedą jam kaip inžinieriui, tą priedą įforminti per įsakymą, ar kadangi jis dar ir vienintelis akcininkas-vadovas, tai priedas įforminamas per akcininko sprendimą. Na aš tai galvoju, kad jei jis dirba pagal kitą etatą kaip inžinierius, vadinasi skaitosi, kaip ir atskiras darbuotojas, tad forminčiau per įsakymą.
Būčiau tikrai dėkingą jei patartumėte.
2012-08-29 17:12
Bendra »
darbo sutartis »
#1087627
Tai jei ne suminė darbo laiko apskaita, darbo laikas per savaitę negali viršyti 48 val., vadinasi 8 val turi apsimokestinti kaip viršvalandžiai.
2012-06-25 17:37
Bendra »
Mokestis už aplinkos teršimą »
#1073255
Sveiki,
Gal galėtų kas nors papasakoti kokios pažymos reikalingos UAB gaminančiam ar prekiaujančiam elektronikos komponentais. Taip pat kokios deklaracijos teikiamos ir pan.
Būčiau labai dėkinga už atsakymą.
2012-06-17 12:07
Pelno mokestis »
Praeitų metų klaidų taisymas. »
#1071227
Sveiki.
Yra tokia situacija: radau praeitų metų kasos išlaidų orderį neįrašytą į apskaitos programą. Kasos išlaidų orderis yra darbo užmokesčio. Metinėje 573 deklaracijoje orderis įtrauktas,ta prasme suvesta,jog to mėnesio darbuotojų atlyginimai yra išmokėti jiems, o ne palikta skola. Kaip man taisyti šią situaciją, jei jau finansinė atskaitomybė pateikta ir praeitų metų duomenų taisyti negalima.