Pasiklausiau mokesčių suflerio seminaro, tai sužinojau, jog VDI toleruos prastovų paskelbimą atbuline data, t.y. kovo 19 dieną paskelbus prastovas pagal naują kodeksą nuo 16 dienos. Užimtumo tarnybai kaip supratau svarbu, kad įsakyme apie prastovas būtų nurodytas 47 str. 1 d. 2 p., ir be abejo, jog prastova būtų paskelbta pagrįstai. Kaip jie tą įvertins, sunku įsivaizduoti, tačiau susidarė toks įspūdis, kad institucijos "palaimino" įstatymų taikymą atbuline data, tad ko nepasinaudoti šita galimybe
Kaip manote, ar sprendimą taikyti atbuline data įstatymą turi priimti vadovas, ar buhalteris? Suprantu, kad buhalteris iš esmės turėtų vadovautis įsakymu, kokį gauna, pagal tokį ir paskaičiuoja viską. Bet praktikoje man atrodo daug buhalterių patys rašo tuos įsakymus ir sprendimus dažnai vadai perleidžia buhalteriui