Kompensacija už nepanaudotas atostogas

amadina22 amadina22 19757
2011-06-02 12:01 amadina22 2011-09-11 07-22

talys rašė: O iš kur 56?Nelabai supratau?

Čia pedagogams tiek suteikia.
talys talys 3761
2011-06-02 12:02 talys
Tai tada 1 variantas.
mariska mariska 8625
2011-06-02 12:03 mariska 2011-09-11 07-22

gabixx rašė: Sveki gal galetumet pakonsultuoti konkreciu atveju
zmogus dirbo nuo 03.01 iki 05.31
Mes kompensacija skaiciuojame 56/365*92(03-31,04-30,05-31)*0.7=9.88
kiti tvirtina kad teisingiau butu 56/12*3*0.7=9.80
Gal galite pasakyti kas teisingiau skaiciuoja ir kuo remiantis?


1 varinatas, nes atostogos kaupiasi ne per 12 mėn. o per 365 dienas. Juk būna ir nepilni mėnesiai ir dienos, kurios iškrenta iš stažo atostogoms gauti.
G
gabixx 14
2011-06-02 12:04 gabixx
o kokiu darbo kodekso straipsniu ar ka nes cia pagal projekta dirba, ir mums kompiuteris skaiciuoja 9.88, o mums aiskina kad rasytume 9.80, ir nezinau kaip apsiginti
G
gabixx 14
2011-06-02 12:04 gabixx
atsiprasau pamirsau pamineti cia pedagogas
G
gabixx 14
2011-06-02 12:09 gabixx
o gal galetumete patarti i kokia institucija galeciau kreptis, kad parasytu ar atsakytu del kompensacijos skaiciavimo metodikos, nes mums nori nusukti ta dali pinigu
mariska mariska 8625
2011-06-02 12:10 mariska 2011-09-11 07-22

gabixx rašė: o gal galetumete patarti i kokia institucija galeciau kreptis, kad parasytu ar atsakytu del kompensacijos skaiciavimo metodikos, nes mums nori nusukti ta dali pinigu


VDI
valstybinė darbo inspekcija
www.vdi.lt
Tininga Tininga 50021
2011-06-02 12:10 Tininga 2011-09-11 07-22

gabixx rašė: o kokiu darbo kodekso straipsniu ar ka nes cia pagal projekta dirba, ir mums kompiuteris skaiciuoja 9.88, o mums aiskina kad rasytume 9.80, ir nezinau kaip apsiginti
Na, tikrai taip negalima apvalinti, nes tai jau su bet kokia logika prasilenkia. Mes skaičiuojame kompensacijas imdami ir 3, ir 4 skaičius po kablelio - tai gaunasi tiksliau. O du skaičiai po kablelio tai net būtini, manyčiau. smile
Bet kodekse to nerasite... Jei jau apvaliname iki 1 skaičiaus, tada turi būti bent jau 9,9 (elementari matematika)
G
gabixx 14
2011-06-02 12:57 gabixx
matematika -matematika, bet patarkite kaip apsiginti, nes mums zada ivesti pinigu tik uz 9.8, o ne uz 9.88. Ir neturiu argumentu, kaip apsiginti..
Petronele Petronele 18331
2011-06-02 13:00 Petronele 2011-09-11 07-22

Tininga rašė: Na, tikrai taip negalima apvalinti, nes tai jau su bet kokia logika prasilenkia. Mes skaičiuojame kompensacijas imdami ir 3, ir 4 skaičius po kablelio - tai gaunasi tiksliau. O du skaičiai po kablelio tai net būtini, manyčiau. smile
Bet kodekse to nerasite... Jei jau apvaliname iki 1 skaičiaus, tada turi būti bent jau 9,9 (elementari matematika)
Tininga, ten ne apvalinimas, tiesiog kitu būdu skaičiuoja, priklausančias atostogų dienas dalina ne iš metų dienų skaičiaus, o iš 12 mėn. Manyčiau, kad nusižengimo nėra ir taip skaičiuojant. "Nusuka pinigų" - labai jau garsiai čia pasakyta, ta paklaida visai nedidelė. smile
G
gabixx 14
2011-06-02 13:57 gabixx
Aciu uz komentarus, tikiuosi musu metodika bus teisingesne :) kolkas galejom apsiginti. Jei reiks kada nors gintis galite remtis vyriausybes nutarimu Nr.650. Gavom informacija is VDI
Tininga Tininga 50021
2011-06-02 14:08 Tininga 2011-09-11 07-22

gabixx rašė: Aciu uz komentarus, tikiuosi musu metodika bus teisingesne :) kolkas galejom apsiginti. Jei reiks kada nors gintis galite remtis vyriausybes nutarimu Nr.650. Gavom informacija is VDI
Ir kas tokio tikslaus ten parašyta? Šį nutarimą mes jau mintinai žinome, bet ten nėra paaiškinta, kodėl 9,88 turėtų pavirsti į 9,80 smile smile
A
amiala 379
2011-06-27 08:58 amiala
1.Šiandien atleidžiamas darbuotojas, kuris paskutinį kartą dirbo kovo mėn.
Balandį, gegužę, birželį buvo biuletenis. Išskyrus šiandien rodysime 1 val dėl atleidimo dokumentų sutvarkymo.
Ar kompensacijai skaičiuoti imti tik kovo mėn. ar imti sausį, vasarį, kovą?
2. ir dar jei priklauso 11.25 d.d, darbuotojas dirbo slenkančiu , darbo trukmė nevienoda būdavo, t.y daugiau nei 8 val. tada skaičiuoti 90 val.(11,25x8).
A
Alina55 11024
2011-06-27 10:45 Alina55
1. VDU iš 12-01-02 mėn., vadovaukitės VDU apskaičiavimo tvarkos 6.10 punktu.
2. Nepanaudotų atostogų kompensacijai, išsiveskite 1 val. VDU ir papildomą koeficientą (darbuotojo darbo laiko trukmė iš įmonės darbo laiko).
Tess Tess 20234
2011-07-28 12:53 Tess 2011-09-11 07-25

Alina55 rašė: [quote=Tess][/quote]
Taip, jis turi nepanaudotų atostogų.
Ar pastebėjote mano žinutę su nuoroda į diskusiją?


Aha, perskaičiau. Ačiū.
Bet vistiek ne labai aišku. Kaip man skaičiuoti tas 14 dienų. Jeigu visus metus ND, o dirbo darbuotojas tik 2009 m. Tai 14 dienų įtraukti kas mėn, ar tik per metus.
Jaučiu, kad kažkaip neaiškiai surašiau, nes pati ne labai suprnatu.
Aišku ir skaičiuoklė, kuria turiu ne labai tiks šiuo atveju. smile
amadina22 amadina22 19757
2011-07-28 12:58 amadina22 2011-09-11 07-25

Tess rašė:

Alina55 rašė: [quote=Tess][/quote]
Taip, jis turi nepanaudotų atostogų.
Ar pastebėjote mano žinutę su nuoroda į diskusiją?


Aha, perskaičiau. Ačiū.
Bet vistiek ne labai aišku. Kaip man skaičiuoti tas 14 dienų. Jeigu visus metus ND, o dirbo darbuotojas tik 2009 m. Tai 14 dienų įtraukti kas mėn, ar tik per metus.
Jaučiu, kad kažkaip neaiškiai surašiau, nes pati ne labai suprnatu.
Aišku ir skaičiuoklė, kuria turiu ne labai tiks šiuo atveju. smile


Nereikia 14 dienų, aš jus suklaidinau. Jūs rašote apie ND, o aš rašiau apie NA.
Tess Tess 20234
2011-07-28 13:10 Tess
Tai tuomet kokį laikotarpį reikia imti, apskaičiuojant nepanaudotas.
Tai paskutinius 2009 m. 3 mėn.?
O DU aišku, kad nepriklaso, nes nedirbo 7 mėn.
amadina22 amadina22 19757
2011-07-28 13:19 amadina22 2011-09-11 07-25

Tess rašė: Tai tuomet kokį laikotarpį reikia imti, apskaičiuojant nepanaudotas.
Tai paskutinius 2009 m. 3 mėn.?
O DU aišku, kad nepriklaso, nes nedirbo 7 mėn.

VDU skaičiuoti iš paskutinių 3 mėnesių kai dirbo.
Tess Tess 20234
2011-07-28 13:39 Tess
Ačiū.
Darbuotojas dirbo nuo 2009-04-21 iki 2009-10-31.
O nuo 2009-11-01 iki 2011-07-15 ND.
Tuomet imu tik šį laikotarpį nepanaudotoms atostogoms apskaičiuoti, nes ND į stažą kasmetinėms atostogoms gauti neįeina.
Rugpjūtis - 21/600 Lt
Rugsėjis - 22/600 Lt
Spalis - 22/600 Lt
Vienai darbo dienai tenka 27,69.
Priklauso atostogų: 15k.d./10 d.d.
Iš viso: 276,90Lt
Išmokėti: 210,44 Lt

smile
Tess Tess 20234
2011-07-28 13:44 Tess
Kažkaip tos excel skaičiuoklės labai idomiai skaičiuoja smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui