Kompensacija už nepanaudotas atostogas

Tininga Tininga 50021
2011-10-10 13:13 Tininga

naujokiux rašė:
O dar klausimėlis tada: ar nėštumo ir gimdymo atostogos įeina į nepanaudotų atostogų laikotarpį?
Įeina. Tik vaiko priežiūros - ne.
N
naujokiux 1159
2011-10-10 13:20 naujokiux

Tininga rašė:

naujokiux rašė:
O dar klausimėlis tada: ar nėštumo ir gimdymo atostogos įeina į nepanaudotų atostogų laikotarpį?
Įeina. Tik vaiko priežiūros - ne.




Tai jei nėštumo ir gimdymo atostogos buvo iki 2010.10.20, tai nepanaudotų atostogų laikotarpį ir skaičiuoti iki 2010.10.20?
Tininga Tininga 50021
2011-10-10 13:22 Tininga

naujokiux rašė:
Tai jei nėštumo ir gimdymo atostogos buvo iki 2010.10.20, tai nepanaudotų atostogų laikotarpį ir skaičiuoti iki 2010.10.20?
Jei po to nebedirbo - tada taip.
N
naujokiux 1159
2011-10-10 14:11 naujokiux
O kaip skaičiuoti nepanaudotų atostogų laikotarpį, kai buvo iš eilės du nėštumai: pirmas iki 2006.11.17, vėliau vaiko priežiūros atostogos ir po to nuo 2008.08.22 iki 2008.12.25 vėl nėštumo ir gimdymo atostogos?

Labai lauksiu komentarų

Ačiū iš anksto
Tininga Tininga 50021
2011-10-10 14:15 Tininga

naujokiux rašė:
O kaip skaičiuoti nepanaudotų atostogų laikotarpį, kai buvo iš eilės du nėštumai: pirmas iki 2006.11.17, vėliau vaiko priežiūros atostogos ir po to nuo 2008.08.22 iki 2008.12.25 vėl nėštumo ir gimdymo atostogos?

Labai lauksiu komentarų

Ačiū iš anksto

Paprastai. Apskaičiuojate atostogas iki 2006.11.17, paskui už laikotarpį 2008.08.22 - 2008.12.25.
Elste Elste 27356
2011-10-10 14:15 Elste

naujokiux rašė:
O kaip skaičiuoti nepanaudotų atostogų laikotarpį, kai buvo iš eilės du nėštumai: pirmas iki 2006.11.17, vėliau vaiko priežiūros atostogos ir po to nuo 2008.08.22 iki 2008.12.25 vėl nėštumo ir gimdymo atostogos?

Labai lauksiu komentarų

Ačiū iš anksto

vaiko priežiūros atostogų laikas kametinių atostogų nekaupia (neįsiskaito), o nėštumo ir gimdymo atostogų laikas - įskaitomas ir kasmetines atostogas "uždirba".
Tess Tess 20234
2011-10-10 14:35 Tess
Įmonės darbo laikas 8 val. per dieną/5 d.d. dienų savaitė
Atleidžiamas darbuotojas dirbo po 1 val.
Tai vėl reikia tuomet taip durnai skaičiuoti, ania?
Darbuotojo valandų skaičių pagal grafiką ir įmonės už visą jo darbo laikotarpį? smile
Tininga Tininga 50021
2011-10-10 14:37 Tininga

Tess rašė:
Įmonės darbo laikas 8 val. per dieną/5 d.d. dienų savaitė
Atleidžiamas darbuotojas dirbo po 1 val.
Tai vėl reikia tuomet taip durnai skaičiuoti, ania?
Darbuotojo valandų skaičių pagal grafiką ir įmonės už visą jo darbo laikotarpį? smile
Nebūtinai. Jei jis dirbo 5 d.d. savaitę, tai skaičiavimas paprastas. Naudosite valandinį VDU, kuris lygus dienos VDU, ir tiks koeficientas 0,7.
Tess Tess 20234
2011-10-10 14:40 Tess 2011-10-10 14-43
Kaip gerai, palengvėjo :)
Ačiū.

O priedas už darbo įgudžių organizavimą, kuri kompensuodavo darbo biržas įskaitomas į VDU?
Apraše parašyta, kad priedai įskaitomi.
Tess Tess 20234
2011-11-11 15:49 Tess
Kaip skaičiuoti kompensacija už nepanaudotas atostogas, kai visi dirba skirtingai. smile Kas 5 d.d., kas 6 d.d.

Tuomet turi apskaičiuoti darbuotojo darbo valandų skaičių per mėn. Gavosi 83 val. (dirbo 2011-11-02 / 2011-11-15).
O įmonės darbo valandų skaičių pagal grafika reikia skaičiuoti, tik darbuotjo darbo laikotarpiu?

Senai taip skaičiavau, tai pasimiršo smile
Tininga Tininga 50021
2011-11-11 15:55 Tininga

Tess rašė:
Kaip skaičiuoti kompensacija už nepanaudotas atostogas, kai visi dirba skirtingai. smile Kas 5 d.d., kas 6 d.d.

Tuomet turi apskaičiuoti darbuotojo darbo valandų skaičių per mėn. Gavosi 83 val. (dirbo 2011-11-02 / 2011-11-15).
O įmonės darbo valandų skaičių pagal grafika reikia skaičiuoti, tik darbuotjo darbo laikotarpiu?

Senai taip skaičiavau, tai pasimiršo smile

O tas laikas kaitaliojosi?
Tess Tess 20234
2011-11-11 15:57 Tess
Na darbo dienomis nuo II iki V po 3 val., o VI ir VII po 4 dirbo. smile
Tininga Tininga 50021
2011-11-11 16:02 Tininga

Tess rašė:
Na darbo dienomis nuo II iki V po 3 val., o VI ir VII po 4 dirbo. smile
Nu teisingiausia turbūt su tais koeficientais skaičiuot.
Reiktų imti to laikotarpio, už kurį skaičiuojate kompensaciją, darbo valandas. Darbuotojo grafiko val. / įmonės darbo valandų.

Tiems, kas dirba 5 d.d. - įmonės val. būtų pagal 5 d.d. savaitę ir paskui atostogų d.d. koef. 0,7, o tiems, kas dirba 6 d.d. įmonės laiką imčiau pagal 6 d.d. savaitę, o d.d.koef. 0,9.
G
gigra 95
2012-10-11 14:48 gigra
Padekit prasom ar teisingai skaiciuoju komensacija uz nepanaudotas atostogas:idarbinta darb. nuo 2011 10 05 atleistas 2012 10 15, visada dirbo po 12 val per diena tik gal kelis kartus po 8 val(menesio darbo val.stanadar.nevirsijo), per visa laiko iki atleidimo atidirbo 2070 val ir 173 d.d, atostogu nebuvo 09 men 156 val-850Lt, 08 men 168 val-850 Lt, 07 men 167-810Lt, As skaiciavau taip (2070/2098)*5,11 val VDU*20d.dpriklauso atostogu Gavosi 806, 69 Lt PADEKIT PRASOM AR TEISINGAI ACIU
Tininga Tininga 50021
2012-10-11 14:57 Tininga

gigra rašė:
Padekit prasom ar teisingai skaiciuoju komensacija uz nepanaudotas atostogas:idarbinta darb. nuo 2011 10 05 atleistas 2012 10 15, visada dirbo po 12 val per diena tik gal kelis kartus po 8 val(menesio darbo val.stanadar.nevirsijo), per visa laiko iki atleidimo atidirbo 2070 val ir 173 d.d, atostogu nebuvo 09 men 156 val-850Lt, 08 men 168 val-850 Lt, 07 men 167-810Lt, As skaiciavau taip (2070/2098)*5,11 val VDU*20d.dpriklauso atostogu Gavosi 806, 69 Lt PADEKIT PRASOM AR TEISINGAI ACIU

Jokių koeficientų jums skaičiuoti nereikia, nes darbo laikas iš esmės nekito nuo viso iki ne viso. Tad skaičiuočiau tiesiog val. VDU * 8 * atostogų d.d.
A
Alina55 11024
2012-10-11 15:01 Alina55
Ar darbuotojas dirbo pagal SDLA?
G
gigra 95
2012-10-11 15:03 gigra
Tininga aciu labai uz operatyvu atsakyma, o gal galetumet kokia nuoroda imest, kur galima paskaityt, kaip apsciuojama kompens.uz nepanaud atostogas, kai yra val.darbo uzmokestis
Tininga Tininga 50021
2012-10-11 15:15 Tininga

gigra rašė:
Tininga aciu labai uz operatyvu atsakyma, o gal galetumet kokia nuoroda imest, kur galima paskaityt, kaip apsciuojama kompens.uz nepanaud atostogas, kai yra val.darbo uzmokestis
Vadovaujamės tuo:
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...

Valandinis VDU skaičiuojamas tuomet, kai darbo diena ilgesnė arba trumpesnė negu 8 val.
G
gigra 95
2012-10-11 15:16 gigra
ne, ne pagal SDLA,per kiekviena menesi dirba kiek standartiskai priklauso max val. tik po 12 val.
Tininga Tininga 50021
1 2012-10-11 15:20 Tininga

gigra rašė:
ne, ne pagal SDLA,per kiekviena menesi dirba kiek standartiskai priklauso max val. tik po 12 val.

Na, tai va - kadangi darbo laikas artimas normaliam, tai ir pasiūliau taip skaičiuoti. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui