[/quote]
Na, jūs vis svarstote ir svarstote.
Atsakau: negalėjome. Prisijungi prie Sodros, ir atsispausdini informaciją apie išduotus nedarbingumo pažymėjimus (tai daroma reguliariai). Ir visi kiti veiksmai seka iš to.
Jei mes tai ignoruotume, vadinasi, blogai dirbame savo darbą. Tas žmogus pats apsižioplino: jis laiku neįspėjo gydytojo, kad nepageidauja ligonlapio. Jis pats tai pripažino, ir nieko iš mūsų neprašė.
Mūsų įmonėje nėra svarstomi tokie
"Kas būtų jei būtų".[/quote]
Bet greičiausiai kiek įmonių, tiek tų "jeigu" ir egzistuoja
Pvz, UAB "x" išleidžia direktoriaus įsakymą, jog darbuotojai, norėdami, kad darbdavys praneštų Sodrai apie jo nedarbingumą (teikdamas NPSD) turi parašyti prašymą, kitu atvėju negaus pašalpos iš Sodros. Ir visi uoliai tai vykdys..
NPSD pildymo taisyklėse numatyta, jog darbuotojas turi
kreiptis ir tik tada darbdavys pateikia per 10 dienų pranešimą...
O kuomet atsiranda kokios netipines situacijos, leidžiama spręsti pačiam darbuotojui, ko jis nori.
Jei ten kokia VDI ar pati Sodra pasidomės, kodėl ten taip, UAB "x" sakys, -tokia darbuotojo valia, aiškinkites su juo