Miolanda rašė:
Niemand rašė:
Miolanda rašė:
Nepilną mėnesį dirbu su personalu, o čia man krikštui tiek pokyčių... Tad būčiau dėkinga už konsultaciją:
1. Patvirtinus naują darbo sutarties formą, ji turi būti naudojama tik naujai priimtiems darbuotojams, o esamiems daromi pakeitimai/papildymai ant senos DS formos?
2. Nebelikus visiškos materialinės atsakomybės sutarčių, jos sąlygos turi būti perkeltos į DS ar ne? Kokia apimtimi tai turi būti padaryta, kaip detaliai? Gal kas gali pasidalinti pavyzdžiu?
O kalbant apie valstybės tarnautojus, kurie turėjo visiškos materialinės atsakomybės sutartis, ar numatyta galimybė atlikti kažkokį šių sutarčių salygų perkėlimą į kitus dokumentus (kokius) kaip kad darbo sutartiniams, nes ir šios sutartys neteks galios, o Valstybės tarnybos įstatymas visiškos materialinės atsakomybės nenumato.
3. 44 str. kalba apie informavimą apie darbo sąlygas. Iš principo dėl kai kurių jo punktų tikslinga informuoti ir esamus darbuotojus. Ar tos sąlygos turi būti įtrauktos į DS ar pakanka pvz. paruošti atmintinę ir ją persiųsti el. paštu?
1. Nauja - naujiems, senų taisyti nereikia, bet prie progos galima perrašyti ant naujo šablono.
2. Visiškos materialinės tiesiog nebelieka, niekur nieko rašyti negalima.
3. Pakanka atmintinės pagal kolektyvo poreikius.
1. Nelikus visiškos materialinės atsakomybės sutarčių, DS apie atsakomybę ribas (pvz. atsakomybės perėjimą iš vieno darbuotojo kitam ir pan.) nieko rašyti nebereikia? Mat ats suratis atskirai reikia naikinti ar užtenka, kad pagal DK nebegalioja?
2. Taip išeina, kad nelikus šių sutarčių visi darbuotojai tampa vienodai materialiai atsakingi ir taikomos tos pačios DK nuostatos dėl žalos atlyginimo?
3. Ar įtraukiat į darbo sutartį DK nuostatas dėl žalos atlyginimo?
4. Ar reikia atlikti keitimus DS dėl kasmetinių atostogų trukmės (+pailgintos, papildomos), ar apie šią nuostatą darbuotojas gali būti tiesiog raštu informuotas?
5. Kaip suprantu dėl papildomų atostogų už ilgalaikį nepertraukiamą darbą LRV dar nieko nepriėmė?
6. 2. Jei šiuo metu biudžetinėje įstaigoje dirbantiems pagal DS darbuotojams susitarimai dėl papildomo darbo, mokymo išlaidų atlyginimo, nekonkuravimo, konfidencialios informacijos apsaugos, ne viso darbo laiko nėra aktualūs, jų DS nereikėtų išvis minėti AR užtektų numatyti DS apie tokių susitarimų galimybę, AR turi būti sąlygos detalizuojamos iš anksto (įsipareigojimai, atsakomybės ir t.t.)? Labai dėkoju už atsakymus!
1. Nežinau, kas yra "atsakomybės perėjimas". Mat atsakomybės sutarčių nereikia naikinti, jos ir be to nebegalios, negali pripažinti negaliojančiu negaliojančio dokumento.
2. Taip išeina.
3. Nėra ką traukti, atsakomybė bus galima TIK pagal įstatymą.
4. Tiesiog informuotas, galima ir emailu.
5. Dar ne, tebegalioja senas.Ir toliau galios, jei nepakeis.
6. Neaiškus klausimas.