Sveiki, galbūt galėsite padėti. Dokumentų tvarkyme esu visiškai žalia, tad kyla labai daug klausimų.. Nusipirkau archyvavimo papkutes, kurių viršelyje reikia nurodyti įmonės pavadinimą ir antraštę - ar į bylos vidų vis tiek reikia atsispausdinti ir dėti antraštinį lapą, nors jame nurodyta informacija bus tokia pati kaip ir ant viršelio?
Tvarkau likviduojamos įmonės dokumentus, kurių yra labai nedaug, pasiskambinau į archyvą, leido kelių metų dokumentus dėti į vieną bylą, tad gaunasi iš viso 3 bylos, viskas kaip ir būtų aišku, bet ką daryti su bylų apyrašu? Ar tiesiog surašyti lentelėje priduodamų bylų pavadinimus, lapų skaičių ir tiek? Vidaus bylos apyrašo nedarau, nes dokumentų nedaug.
Būčiau labai dėkinga, kas pasidalintų savo žiniomis, ilgai jau vargstu