volf rašė: Sveiki, Gal kas padetumet issiaiskinti, kaip teisingai sudelioti visa popierizma darbo sutarty del DU. Situacija tokia:
Vykdantis individualia veikla 2005 metais idarbino darbuotoja (tai viso 2 dirbantys asmenys - savininkas ir nusamdytas konsultantas). Privaciai pas buhaltere buvo surasyta darbo sutartis, atlyginimas numatytas 1000 Lt ir kad tai pilnas etatas. Taciau realiai alga konsultantui labiau priklause nuo darbo kruvio - tai jau pirma menesi gavosi 1500 lt (mokesciai tvarkingai ir buvo moketi pagal realiai ismoketas sumas), veliau ir 2000 lt pasieke - ta prasme kas menesi paskui fiksuotai buvo mokama po 2000 lt (ne pagal darbo dienas, o tiesiog fiksuotai pagal sutarima, atsizvelgiant i darbo kruvi), praejusiais metais vel siek tiek pakilo. Dokumentais nieko forminta nebuvo daugiau, nes darbintas draugas, kuriuo pasitikima, tai bendu susitarimu ir buvo dirbama, problemu tarp darbdavio ir darbuotojo del to nera. Bet del visuotiniu patikrinimu norisi susitvarkyti dokumentacija.. Kaip patartumete daryti? Ar rasyti prierasus prie darbo sutarties atbuline data, kiekviena karta kai buvo pakeeltas atlyginimas? Ar tai traktuoti kaip priedus (bet ar nieko tokio, jei tie priedai gaunasi kas menesi ir dabar jau didesni nei pats atlyginimas?) ir rasyti isakymus ismoketi priedus? Ir ar to reikia, jei pats savininkas ir ismoka? Na, gal ka protingo patartumet?..
gal kas galetu visgi patart?