i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos

K
kasaruta 241
2016-10-05 14:56 kasaruta
Melaja, ačiū.
R
Rute 283
2016-10-05 15:00 Rute
Klausimas dėl iSAF. Užstatinė tara - ne PVM objektas. Buhalterinės programos atstovai sako, kad pajamuojant užstatinę tarą trauktumėm PVM100 kodu. Telefonu mokesčiai kaip ir patvirtino, kad galima deklaruoti užstatinę tarą šiuo kodu. Bet neramu, nes pagal išaiškinimą:
Klausimas VMI:
16. Kokį mokesčio kodą iš PVM klasifikatoriaus nurodyti Gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registre, kai PVM sąskaitoje faktūroje kaip papildoma informacija yra nurodyta, pvz., pakuotės užstatas, kelių vinjetės Lietuvoje suma, žyminis mokestis, rinkliava ir pan.? Kaip įmonė galėtų teisingai pateikti tokius duomenis?

VMI atsakymas:
Papildomos informacijos, nurodytos PVM sąskaitoje faktūroje, duomenys PVM sąskaitų faktūrų registruose neregistruojami ir VMI neteikiami. Todėl įmonė minėtų duomenų teikti VMI neturi.

Raštu parašyta vienaip, žodžiu lyg ir leidžia daryti kitaip. o tai KĄ man DABAR DARYTI? Prekes turiu pajamuotis jau dabar. Prekyba vyksta. Žmonėms giliai vienodai kaip vaikšto užstatas buhalterijoje ir buh.programoje, jie prekes perka jau dabar.

Manau, užstatą pajamuoju su PVM100 kodu ir rašau per VMI užklausą raštu. Kai ateis atsakymas, tada darysiu pagal jį. o kol kas dirbsiu kaip išmanau.

Kaip tvarkotės su užstatine tara Jūs? Kaip sukatės iš situacijos. Čia man vienai taip nenuskilo su buhalt. programa? smile
Durnių laivas, ne kitaip..

Kotryna Kotryna 2164
2016-10-05 15:01 Kotryna

xvijox rašė:

Kotryna rašė:
Ką daryti su Kautra? - per autobusų stotį siunčiame? Reikia i.VAZ ar ne?

O važtaraštis pildomas autobusų stočiai, ar kam siunti gavėjui?????



Kas jį žino.... kai visi skirtingai traktuoja...
Manau, kad iki stoties vežame su "kitu dokumentu" , o pridavus siuntų tarnybai gavėjas - kam parduodame vežėjas pagal 22 klaus.
"Teikiant važtaraščio duomenis i.VAZ nurodomas tas vežėjas (ar vežimo organizatorius), kuris faktiškai įrašytas važtaraštyje, kaip pirmasis vežėjas, nepriklausomai kieno transporto priemonė." - ko gero kas faktūrą už vežimo paslaugą išrašo ....
W
Wyga1 88
2016-10-05 15:18 Wyga1

Rute rašė:
Klausimas dėl iSAF. Užstatinė tara - ne PVM objektas. Buhalterinės programos atstovai sako, kad pajamuojant užstatinę tarą trauktumėm PVM100 kodu. Telefonu mokesčiai kaip ir patvirtino, kad galima deklaruoti užstatinę tarą šiuo kodu. Bet neramu, nes pagal išaiškinimą:
Klausimas VMI:
16. Kokį mokesčio kodą iš PVM klasifikatoriaus nurodyti Gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registre, kai PVM sąskaitoje faktūroje kaip papildoma informacija yra nurodyta, pvz., pakuotės užstatas, kelių vinjetės Lietuvoje suma, žyminis mokestis, rinkliava ir pan.? Kaip įmonė galėtų teisingai pateikti tokius duomenis?

VMI atsakymas:
Papildomos informacijos, nurodytos PVM sąskaitoje faktūroje, duomenys PVM sąskaitų faktūrų registruose neregistruojami ir VMI neteikiami. Todėl įmonė minėtų duomenų teikti VMI neturi.

Raštu parašyta vienaip, žodžiu lyg ir leidžia daryti kitaip. o tai KĄ man DABAR DARYTI? Prekes turiu pajamuotis jau dabar. Prekyba vyksta. Žmonėms giliai vienodai kaip vaikšto užstatas buhalterijoje ir buh.programoje, jie prekes perka jau dabar.

Manau, užstatą pajamuoju su PVM100 kodu ir rašau per VMI užklausą raštu. Kai ateis atsakymas, tada darysiu pagal jį. o kol kas dirbsiu kaip išmanau.

Kaip tvarkotės su užstatine tara Jūs? Kaip sukatės iš situacijos. Čia man vienai taip nenuskilo su buhalt. programa? smile
Durnių laivas, ne kitaip..



Merits aiškino, kad rašyti PVM100-kiti atvejai arba-tara- ne PVM objektas, jos vertė 0, PVM 0, tai galima jos ir nerodyti.
aruncikas aruncikas 489
2016-10-05 15:32 aruncikas

vasara rašė:

urtele rašė:

aruncikas rašė:
Bet "panaikintos nepradėjusios galioti" lengvatos pašto paslaugų teikėjams dėl pašto siuntų ir siuntinių iki 50 kg.

O kaip jūs manot, juk kiek galima kontrabandos iki 50kg pervežti- nesužiūrės kitaip smile



Na nesiklaidinkit! Nepanaikintos tos lengvatos-jei dar šiandien VMI juodu ant balto aiškina, kad tokioms siuntoms i.vaz nereikia. Jų logika paprasta-šioje vietoje tiesiog NĖRA formuojamas pagal Kelių kodeksą nustatytas važtaraštis. Su jais komunikuoja didžiausios siuntų įmonės. Dabar diskusija tik apie siuntas virš 50 kg.

Siūlau nepatingėti paskambinti VMI, jų aiškinimai pasikeitę nuo praeitos savaitės. Pakalbėsit, gausit nuorodas į įsakymus ir bus ramu. smile


Skambinti į VMI, kai jie tiek prisimelavę, nėra tikslo. Šiandien taip, rytoj vėl kitaip kalbės.
Nebent logika yra čia...
Pašto siuntų, siuntinių gabenimo tvarką nustato tik Pašto įstatymas. Pašto siuntoms negalioja KTK, nes pašto siunta keliauja atskira transporto rūšimi - paštu (kaip pvz. geležinkeliu, oro transportu).
Ir jei DPD dirba tik kaip pašto paslaugų teikėjas - t.y. jis visų rūšių ir svorių siuntas perveža viena transporto rūšimi paštu. Juk negali pašto siuntinys virš 50 kg. "pavirsti" kroviniu pagal KTK, nes ir 100 kg siuntinį DPD perveža paštu.
Visa bėda, kad niekas nesirūpina pakeisti pasenusio Pašto įstatymo, ir jį pritaikyti ne tik Lietuvos paštu, nes tik dėl pastarojo interesų buvo įrašytas siuntinių apribojimas iki 50 kg.
Tai ir kaba dabar siuntinys virš 50 kg. tarp pašto įstatymo ir KTK, nei čia, nei čia netinka. smile smile smile
Smagiai pasiruošta sistemos įvedimui...

urtele urtele 13511
3 2016-10-05 16:02 urtele

vasara rašė:
Dabar diskusija tik apie siuntas virš 50 kg.
Siūlau nepatingėti paskambinti VMI, .

Nėra prasmės ten skambint, tegul nusprendžia ir paskelbia kaip yra ir kaip bus iš tikrųjų. Man keista ta logika iki 50kg ir virš 50kg. Jeigu aš per siuntas pirkėjui siunčiu 20kg ir 60kg agregatą, vykdau pardavimą, tai vienu atveju registruoju, kitu atveju- ne? Juk abiem atvejais ne žurnalai ir laikraščiai. Patys nesusigaudo kaip ištaisyti situaciją, bus kaip su atvirkštiniu, paliks ant mūsų galvų ir daryk "teisingai', skambindamas varpais smile
V
vasara 235
2016-10-05 16:48 vasara

aruncikas rašė:

vasara rašė:

urtele rašė:

aruncikas rašė:
Bet "panaikintos nepradėjusios galioti" lengvatos pašto paslaugų teikėjams dėl pašto siuntų ir siuntinių iki 50 kg.

O kaip jūs manot, juk kiek galima kontrabandos iki 50kg pervežti- nesužiūrės kitaip smile



Na nesiklaidinkit! Nepanaikintos tos lengvatos-jei dar šiandien VMI juodu ant balto aiškina, kad tokioms siuntoms i.vaz nereikia. Jų logika paprasta-šioje vietoje tiesiog NĖRA formuojamas pagal Kelių kodeksą nustatytas važtaraštis. Su jais komunikuoja didžiausios siuntų įmonės. Dabar diskusija tik apie siuntas virš 50 kg.

Siūlau nepatingėti paskambinti VMI, jų aiškinimai pasikeitę nuo praeitos savaitės. Pakalbėsit, gausit nuorodas į įsakymus ir bus ramu. smile


Skambinti į VMI, kai jie tiek prisimelavę, nėra tikslo. Šiandien taip, rytoj vėl kitaip kalbės.
Nebent logika yra čia...
Pašto siuntų, siuntinių gabenimo tvarką nustato tik Pašto įstatymas. Pašto siuntoms negalioja KTK, nes pašto siunta keliauja atskira transporto rūšimi - paštu (kaip pvz. geležinkeliu, oro transportu).
Ir jei DPD dirba tik kaip pašto paslaugų teikėjas - t.y. jis visų rūšių ir svorių siuntas perveža viena transporto rūšimi paštu. Juk negali pašto siuntinys virš 50 kg. "pavirsti" kroviniu pagal KTK, nes ir 100 kg siuntinį DPD perveža paštu.
Visa bėda, kad niekas nesirūpina pakeisti pasenusio Pašto įstatymo, ir jį pritaikyti ne tik Lietuvos paštu, nes tik dėl pastarojo interesų buvo įrašytas siuntinių apribojimas iki 50 kg.
Tai ir kaba dabar siuntinys virš 50 kg. tarp pašto įstatymo ir KTK, nei čia, nei čia netinka. smile smile smile
Smagiai pasiruošta sistemos įvedimui...



Taip, aruncik, šiandien aiškindami jie minėjo Pašto įstatymą ir taip toliau visą tą logiką.Nuo praeitos savaitės labai pakeitė plokštelę.Ir nors mes visaip sukom, kad gal reikia teikti-sakė tikrai ne, nes čia nėra važtaraščio, o tik pašto siunta.Beje dėl 50 kg mes perdaug nesigilinom, čia jau DPD bando iš jų išgauti tą patvirtinimą. Mūsų atveju retai pasitaiko virš 50 kg.
V
vasara 235
2016-10-05 16:50 vasara

urtele rašė:

vasara rašė:
Dabar diskusija tik apie siuntas virš 50 kg.
Siūlau nepatingėti paskambinti VMI, .

Nėra prasmės ten skambint, tegul nusprendžia ir paskelbia kaip yra ir kaip bus iš tikrųjų. Man keista ta logika iki 50kg ir virš 50kg. Jeigu aš per siuntas pirkėjui siunčiu 20kg ir 60kg agregatą, vykdau pardavimą, tai vienu atveju registruoju, kitu atveju- ne? Juk abiem atvejais ne žurnalai ir laikraščiai. Patys nesusigaudo kaip ištaisyti situaciją, bus kaip su atvirkštiniu, paliks ant mūsų galvų ir daryk "teisingai', skambindamas varpais smile


Jie skaito, kad jau yra paaiškinta-15 atsakymas, plius Konsultacinėje medžiagoje smile
Buvau įdėjus nuorodą, db ne iš kompo rašau
brashkee brashkee 607
1 2016-10-06 00:07 brashkee
Jei vežu prekę klientui savo asmenine mašina, tai vistiek privaloma nurodyt valstybinį numerį?
K
Kolukietis 99
2016-10-06 07:51 Kolukietis 2016-10-06 08-06
SAVAITĖS NAUJIENA

Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos (VMI) informuoja, kad jau sulaukė pirmųjų duomenų į Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS) elektroninių važtaraščių (i.VAZ) ir elektroninį PVM sąskaitų faktūrų (i.SAF) posistemius. VMI savikontrolės tikslais sistemą atvėrė kiek anksčiau nei numatyta – rugsėjo 30 d. apie 20 val. Pirmąjį važtaraštį į i.VAZ posistemį kiek po 20 val. pateikė Žemaitijoje įsikūrusi duonos gaminių kepykla. Spalio 1-ąją, praėjus 4 minutėms po vidurnakčio, važtaraščio duomenis pateikė duonkepiai iš Šiaurės Lietuvos.


•„Šalies įmonių norą pradėti darbus su i.MAS sistema jautėme jau vakar. Pirmieji prisijungimai fiksuoti vakar vakare. Bendrovės dėl veiklos specifikos ir duomenų teikimo reikalavimų aktyviau naudojasi i.VAZ posistemiu. Šiandienos 12 val. duomenimis, mokesčių mokėtojai jau yra pateikę daugiau kaip 5 tūkst. važtaraščių duomenis. Iš jų 900 užpildyti kaip elektroniniai važtaraščiai. Matome, jog įmonės taip pat naudojasi ir i.SAF posistemiu. Šiuo metu posistemyje yra 40 sukurtų PVM sąskaitų faktūrų registrų.«, - sako i.SAF ir i.VAZ posistemių sukūrimo projekto vadovė V. Ginevičienė, dėkodama mokesčių mokėtojams už kantrų ir nuoširdų bendradarbiavimą prisitaikant prie naujųjų procesų.
•VMI ir sistemos kūrėjų IT komandos taip pat operatyviai reaguoja į mokesčių mokėtojų pateikiamus pranešimus dėl pasitaikančių nesklandumų, Mokesčių informacijos centro (MIC) konsultantai pagelbėjo daugiau kaip 100 skambinusiųjų duomenų teikimo klausimais.
•„Sulaukiame pastabų dėl darbuotojams priskirtų teisių ir rolių veiksmų atlikimui i.MAS sistemoje, taip pat sprendžiame situaciją, kai duomenys pateikiami į i.VAZ posistemį, tačiau sistemoje mokesčių mokėtojas jų neranda/nemato. Siekiant pašalinti šį trikį, netrukus bus atnaujinama sistemos versija. Nepaisant to, tai nėra kritinės klaidos ir sistema veikia be didesnių nesklandumų», - teigia V. Ginevičienė, primindama, kad apie pastebėtas klaidas el. pašto adresu imas.klaidos@vmi.lt pranešimus siųsti bus galima dar ir kitą savaitę.
•Pažymėtina, kad VMI IT specialistai naktį aktyviai tobulino IT infrastruktūrą, atlikti pakeitimai sąlygos spartesnę i.MAS greitaveiką, taip pat užtikrins kitų VMI sistemų – Mano VMI ir EDS – sklandesnį darbą, nepriklausomai nuo i.MAS sistemos veiklos.
•Tie mokesčių mokėtojai, kurie nusprendė važtaraščių duomenis į i.VAZ posistemį teikti įkeliant iš anksto suformuotas rinkmenas (XML formatu) arba automatiškai (pasinaudojant žiniatinklio paslaugomis), tačiau spalio 1 d. dar nespėjo tinkamai parengti savo sistemų, pirmiausia turi atlikti šiuos žingsnius:
•Tapti i.VAZ vartotoju;
•· i.VAZ atnaujinti savo kontaktinius duomenis;
•· Po kontaktinių duomenų atnaujinimo sulaukti automatiškai sugeneruoto slaptažodžio, su kuriuo bus galima prisijungti prie atsarginio portalo a.VAZ, adresu avaz.vmi.lt;
•· Prisijungus prie a.VAZ, nurodyti, kad nuo spalio 1 d. dėl techninių kliūčių jis negali pateikti važtaraščio duomenų.
•· Užregistravus minėtąją problemą, naudotojui bus suformuotas atsarginis registracijos numeris „ARN«, kurį bus galima naudoti visiems gabenimams ir pateikti gabenimų patikras kelyje atliekantiems pareigūnams, iki kol bus tinkamai parengtos mokesčių mokėtojo apskaitos sistemos ir pasiruošta duomenų teikimui.
•Svarbu tai, kad tų važtaraščių, kurių pagrindu gabenimai jau bus įvykę, kol mokesčių mokėtojas vykdė sistemų pritaikymo darbus, duomenų atgaline data teikti nereikės. Savo sistemas duomenų perdavimui minėtais būdais mokesčių mokėtojai turi pritaikyti iki šių metų pabaigos.
•VMI, siekdama padėti verslui prisitaikyti prie pokyčių, akcentuoja, jog dėl netyčinių klaidų ar vėlavimų neskirs baudų bei netaikys sankcijų.

Šaltinis. Tax.lt savaitės naujienos 2016 m. Nr. 39


www.vmi.lt/cms/about-vmi/-/asset_publishe...
P
plasta 61
2016-10-06 08:05 plasta
Labas rytas,padėkite prašau vaz parašiau vakar,bet važiuoja šiandien būsena patvirtinta,
o tai kaip siųsti.Ačiū.


K
Kolukietis 99
2016-10-06 08:12 Kolukietis

plasta rašė:
Labas rytas,padėkite prašau vaz parašiau vakar,bet važiuoja šiandien būsena patvirtinta,
o tai kaip siųsti.Ačiū.




VMI konsultuoja: ką reikia žinoti apie spalio 1 – 2 d. važtaraščių duomenų teikimą VMI?

Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos (toliau – VMI), suprasdama, kad krovinius gabenančias šalies bendroves vykstantys pokyčiai palies nuo pirmosios dienos, pateikia mokesčių mokėtojams rekomendacijas, kaip perduoti pirmąjį spalio savaitgalį gabenamų krovinių važtaraščių duomenis.


•I.VAZ posistemis duomenų teikimui bus atvertas spalio 1-ąją dieną, 00 val. naktį. Taigi tie mokesčių mokėtojai, kurie išgabena krovinius, pavyzdžiui, 3 val. nakties, jau turės galimybę pateikti išrašomų važtaraščių duomenis. Iš anksto įkelti spalio 1-2 d. gabenamų krovinių važtaraščių duomenų į i.VAZ posistemį galimybės nebus.
•Spalio pirmąjį savaitgalį veiks Mokesčių informacijos centro trumpojo numerio 1882 i.VAZ linija, todėl bus galima konsultuotis su Mokesčių inspekcijos specialistais, VMI IT komandos dirbs visą parą, kad užtikrintų stabilų sistemos veikimą.
•Prisijungus prie i.MAS sistemos, pirmiausia reikėtų darbuotojams ar atstovaujantiems asmenims suteikti teises ir roles pateikti važtaraščių duomenis į i.VAZ posistemį. Daugeliui mokesčių mokėtojų, kurie dalyvavo posistemio testavime ir šią procedūrą jau atliko, suteiktos atstovavimo teises/rolės bus išsaugotos, tačiau labai svarbu atsakingai jas peržiūrėti. Taip pat VMI pataria iš karto suteikti darbuotojams teises naudotis atsarginėmis a.VAZ procedūromis – t.y. atnaujinti kontaktinę informaciją: el.pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį. Ši informacija reikalinga norint prisijungti prie atsarginio a.VAZ tinklapio arba pasinaudoti SMS paslauga.
•Spalio 1-ąją posistemyje realizuoti trys duomenų teikimo būdai: suvedant važtaraščio duomenis portale „online" režimu, įkeliant iš anksto suformuotas rinkmenas (XML formatu) arba naudojantis automatiniu duomenų teikimo būdu – žiniatinklio paslaugomis (angl. WebService).
•VMI atkreipia dėmesį, kad nepavykus perduoti duomenų šiais būdais į i.VAZ posistemį, galima pasinaudoti atsarginiu a.VAZ tinklapiu, kuris pasiekiamas per e.valdžios vartus, juo naudotis galima nemokamai, arba kraštutiniu atveju, kai nėra interneto ryšio, siųsti trumpąją SMS žinutę, numeriu 1882. Joje reikia nurodyti prisijungimo kodą ir lokalų (naudotojo suteiktą) važtaraščio numerį. Tuomet duomenys bus dalinai pateikti į i.VAZ posistemį. Jeigu išgabenama daug krovinių, a.VAZ galima nurodyti priežastį, techninių kliūčių nustatymo datą, įregistravus tokią situaciją gauti vieną atsarginį numerį ir naudoti visiems krovinio gabenimams, kol minėti sutrikimai bus pašalinti ir be kliūčių galima naudotis i.VAZ posistemiu. Detalesnę informaciją apie a.VAZ atsargines procedūras galima rasti Dažniausiai užduodamų klausimų apie i.VAZ skiltyje, adresu: www.vmi.lt/cms/duk-apie-i.vaz.
•Jeigu važtaraščių duomenų dėl techninių trikių nepavyksta perduoti nė vienu iš šių būdų, žinoma, tai ne mokesčių mokėtojų kaltė ir jų logistikos procesai dėl šių trikių neturėtų būti stabdomi. VMI akcentuoja, kad sistemos bandomosios eksploatacijos laikotarpiu iki šių metų pabaigos tikrai netaikys jokių sankcijų.
•Pažymėtina ir tai, kad rengiame VMI įsakymo pakeitimus, numatančius, kad tie mokesčių mokėtojai, kurie spalio 1 dienai nespėjo pritaikyti savo sistemų duomenų teikimui įkeliant rinkmenas XML formatu arba perduodant juos automatiniu būdu naudojantis žiniatinklio paslaugomis, turi tai fiksuoti a.VAZ. Pritaikius sistemas duomenų teikimui elektroniniu formatu, teikti reikėtų tik tų važtaraščių, kurių pagrindu gabenimai dar neįvykę, duomenis. Ši nuostata galios iki šių metų pabaigos.
•Visa naujausia informacija apie i.VAZ posistemį, atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus, parengta atmintinė dėl duomenų teikimo į i.VAZ posistemį ir kt., publikuojama VMI interneto svetainės i.VAZ skiltyje: www.vmi.lt/cms/i.vaz.
Skaityk TAX, informaciją r viską žinosi.
Šaltinis. Tax.lt savaitės naujienos 2016 m. Nr. 39
V
virbuh 8137
2016-10-06 08:51 virbuh
Kolūkietis. Būkit geras ir bandykit nebekelti tokių ilgų komentarų, nes jie jau išdiskutuoti, arba keltik tik nuorodą, kai komentuojat trumpinkit citavimą.
V
virbuh 8137
2016-10-06 08:55 virbuh

plasta rašė:
Labas rytas,padėkite prašau vaz parašiau vakar,bet važiuoja šiandien būsena patvirtinta,
o tai kaip siųsti.Ačiū.

Ar išrašinėjote, ten kur e-važtaraštis? Jei ten tai nieko nereikia daryti, net spausdinti. Juk mygtukų daugiau nėra sukurta.
jei paprastai išrašėt kur ''išrašyti'', tai spausdinkit ir įduokit vežėjui kaip visada. Lygtai taip.
N
naujokiux 1159
2016-10-06 09:13 naujokiux
Sveiki, dar kartelį reikia pasitiksinti, nes niekaip neįkertu tos sistemos... Jei išrašomoje s/f yra visi rekvizitai atitinkantys važtaraštį, tai papildomai jokio važtaraščio spausdinti nereikia? Ar vis tiek dar reikia iš i.VAZ važtaraštį atspausdinti?

Ačiū
aruncikas aruncikas 489
2016-10-06 09:14 aruncikas
Ir vis tik,. Ką jūs planuojate daryti su kurjerių siuntomis? Registruosite i.Vaz?
DPD nieko nekeičia, akcentuodama, kad jie teikia pašto paslaugas.
Kiti kurjeriai jau tobulina savas sistemas, siunčia instrukcijas kaip jų duomenis įkelti i i.Vaz.
Bet gi jie visi vienodai užsiregistravę RRT - kaip pašto paslaugų teikėjai, t.y. vadžios "palaiminti".
O paštas - tai siuntų pervežimo SISTEMA, apimanti visas įmanomas transporto rūšis (siuntos dalį atstumo ir pvz. perskraidinamos lėktuvais). Tai apie kokį KTK ir i.Vaz gali eiti kalba, ir kaip čia gali būti 50 kg riba?
Tik mūsų Lietuvėlės dydis lemia, kad visos siuntos pervežamos tik keliais,
Nors ką gali žinoti, gal greitu laiku siuntos pvz. iš Vilniaus į Palangą jau bus perskraidinamos, jei tik kurjeriams tai apsimokės.
Ką Jūs manote?

V
virbuh 8137
2016-10-06 09:19 virbuh

naujokiux rašė:
Sveiki, dar kartelį reikia pasitiksinti, nes niekaip neįkertu tos sistemos... Jei išrašomoje s/f yra visi rekvizitai atitinkantys važtaraštį, tai papildomai jokio važtaraščio spausdinti nereikia? Ar vis tiek dar reikia iš i.VAZ važtaraštį atspausdinti?

Ačiū

Neprivaloma nieko iš ten spausdinti, kai yra PVM sf ir jau pateikta į VMI duomenys. Bet jei daug tokių PVM reikia suvesti į i.VAZ, tai verta pagalvot apie važtaraščių siuntimą į i.VAZ iš programos.
N
naujokiux 1159
2016-10-06 09:24 naujokiux

virbuh rašė:

naujokiux rašė:
Sveiki, dar kartelį reikia pasitiksinti, nes niekaip neįkertu tos sistemos... Jei išrašomoje s/f yra visi rekvizitai atitinkantys važtaraštį, tai papildomai jokio važtaraščio spausdinti nereikia? Ar vis tiek dar reikia iš i.VAZ važtaraštį atspausdinti?

Ačiū

Neprivaloma nieko iš ten spausdinti, kai yra PVM sf ir jau pateikta į VMI duomenys. Bet jei daug tokių PVM reikia suvesti į i.VAZ, tai verta pagalvot apie važtaraščių siuntimą į i.VAZ iš programos.


Tai užtenka suvesti duomenis pagal išrašytą PVM s/f į i.VAZ ir viskas?
victoryy victoryy 726
2016-10-06 09:26 victoryy 2016-10-06 09-35
Sveiki, matėte yra įkeltas VMI komentaras dėl prekių gabenimo pirkėjams savo transportu. Ten rašo, jog :Atkreiptinas dėmesys, kad nėra sukurti komerciniai santykiai tik tais atvejais, jeigu siuntėjas, vežėjas ir gavėjas sutampa. Visais kitais atvejais, jei gabenimas atitinka KTK 29 str. (bent viena iš šalių yra kitas asmuo), laikytina, kad sukurti krovinio gabenimo komerciniai santykiai (gavėjas su siuntėju sutarė, kad siuntėjas prisiims sau gabenimo kaštus ir gavėjui atgabens krovinį) ir duomenis teikti reikės (aišku, įvertinus, ar atitinka ir kitas Taisyklių 4 punkto sąlygas).
Tai jai mes susitariam su pirkėju jog nugabensim prekes teikti VMI reikia nes gavėjas kitas asmuo?ar visgi išsirašyti galima kokį dokumentą kitokį ir jame nurodyti savo įmonę kaip gavėją ir kaip siuntėją? smile
N
naujokiux 1159
2016-10-06 09:27 naujokiux
[quote=naujokiux]

virbuh rašė:

naujokiux rašė:
Sveiki, dar kartelį reikia pasitiksinti, nes niekaip neįkertu tos sistemos... Jei išrašomoje s/f yra visi rekvizitai atitinkantys važtaraštį, tai papildomai jokio važtaraščio spausdinti nereikia? Ar vis tiek dar reikia iš i.VAZ važtaraštį atspausdinti?

Ačiū

Neprivaloma nieko iš ten spausdinti, kai yra PVM sf ir jau pateikta į VMI duomenys. Bet jei daug tokių PVM reikia suvesti į i.VAZ, tai verta pagalvot apie važtaraščių siuntimą į i.VAZ iš programos.


Tai užtenka suvesti duomenis pagal išrašytą PVM s/f į i.VAZ ir viskas?
O jei prekės pakraunamos iš vakaro, o vežame tik kitą rytą, tai i.VAZ taip ir nurodyti, kad pakrauta tarkim šiandien, o iškrovimas rytoj?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui